Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sulavan lumen alla pilkistävä koirankakka saa minut taas raivon sfääreihin

Vierailija
26.02.2022 |

Välinpitämättömät koiranomistajat. Ovatko he pieni vähemmistö? Vai unohtuuko kerätä se eläimen jätös?

Kommentit (138)

Vierailija
121/138 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen koiranomistaja ja aina kerännyt koirani jätökset. Helsingissä ainakin tähän asti omalla asuinalueellani muutkin ovat näin tehneet. Mutta, nyt parin viime viikon ajan on ilmaantunut aivan järkyttävä määrä jätöksiä tietylle alueelle ja kyllä se pistää potuttamaan. Tällaisten koiranomistajien takia jotkut koiravihaajat sitten laittavat myrkkypalloja jne luontoon.

Olen huomannut, että kärjistäen omistusasuntoalueilla on siistimpää, heti kun mennään vuokrataloalueelle, pa*kakasat alkaa.

Tämä teksti voisi olla kirjoittamani.

Kuljen kauppareissulla vuokrataloalueen läpi. Koko kevyenliikenteenväylä täynnä koiranpaskaa, tumppeja, yleensäkin roskaa. Yhden kämpän ikkunasta heitellään röökintumpit suoraan ulos. Aikamoinen keko sieltä taas lumien sulettua paljastuu.

Minullakin on koira. Kerään aina jätökset tien varrelta.

Olen joskus kerännyt toistenkin koirien kakkoja, vaikka asia ei minulle varsinaisesti kuulu.

Eniten ihmettelen sontaläjiä roskiksen vieressä. Ei se kakkapussi aina ole voinut unohtua kotiin!

Vierailija
122/138 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia ei kiinnosta kuulua mihinkään kaupungin omaan Facebook ryhmään. Koska jostain syystä nämä ryhmät täyttyvät ihan turhanpäiväisestä valituksesta talvella auraukseen liittyen (yhyyy kotikatu huonosti aurattu ja aurataan AINA viimeisenä) ja keväällä näistä kakkavalituksista. Jos oikeasti joku koirankakka menee pahasti tunteisiin niin kannattaa hankkia apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/138 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovasti tässä ketjussa on kierrelty ja kaarreltu. on sotaa ja muuta ongelmaa. kukaan koiran omistaja ei ole ehdottanut yhtäkään toimivaa ratkaisua. tämä kertoo siitä että he eivät halua olla osana rakentavassa ratkaisu keskeisessä keskustelussa. ehdotan 200€/vuosi /koira uutta veroa. voimme alkaa keskustelemaan riittääkö se.

Vierailija
124/138 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kovasti tässä ketjussa on kierrelty ja kaarreltu. on sotaa ja muuta ongelmaa. kukaan koiran omistaja ei ole ehdottanut yhtäkään toimivaa ratkaisua. tämä kertoo siitä että he eivät halua olla osana rakentavassa ratkaisu keskeisessä keskustelussa. ehdotan 200€/vuosi /koira uutta veroa. voimme alkaa keskustelemaan riittääkö se.

Miksi jonkun koiranomistajan, joka kerää itse ne koiransa jätökset pitäisi kehittää ratkaisua yhtään mihinkään? Kehitä itse se ratkaisu jos on niin intohimon asia.

Vierailija
125/138 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks fuffe rujauttaa se plörön kerran päivässä. yhdellä kävelytien penkereellä 500 metrin osuudella voi hyvinkin olla 7 palkintoa viikossa.

sitten kun kerrostalossa asuu 10 koiraa omistajiensa kanssa voi jokainen miettiä hetken tätä kiehtovaa matemaattista tehtävää. millainen se kävelytien reuna on keväällä kun kaksi kuukautta 10 mustia on vääntänyt ruskean patsaan kinoksen päälle?

Vierailija
126/138 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirille reima vero niin tulis joku tolkku.

Ilmastokin pelastuisi jos koiria olisi vähemmän.

Vierailija
127/138 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se vaikuttaa sinun arkeesi?

No esim ulkoillessa saa olla jatkuvasti varuillaan ettei astu niihin sontakasoihin.

Vierailija
128/138 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, itsekin koiran omistajana vihaan koiran läjiä. Itse siivoan aina. En tajua miten joku kehtaa jättää kasat maahan.

Vierailija
129/138 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jonkun koiranomistajan, joka kerää itse ne koiransa jätökset pitäisi kehittää ratkaisua yhtään mihinkään? Kehitä itse se ratkaisu jos on niin intohimon asia.

Se kakka on yhteinen ongelma sillä kaikki liikkuu ulkona. Miksi minun pitäisi maksaa veroja jolla ylläpidetään poliisia tai sairaan hoitoa jos en toimi lain vastaisesti tai ole sairas? 

Tähän todetaan heti että jonakin päivänä voin tarvita niitä.

noh jonakin päivänä se kökäre löytyy omankin kengän pohjasta. Olen koiranomistaja ja kannatan verotusta samalla saadaan rahoitus koira"ajo"korttiin.

Vierailija
130/138 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirille reima vero niin tulis joku tolkku.

Ilmastokin pelastuisi jos koiria olisi vähemmän.

200€ x 700 000 kuonoa on 140 000 000 euroa vuodessa. 

200€ on pikku summa jos verrataan autoon voisi olla helposti 400€

Vierailija
131/138 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yks fuffe rujauttaa se plörön kerran päivässä. yhdellä kävelytien penkereellä 500 metrin osuudella voi hyvinkin olla 7 palkintoa viikossa.

sitten kun kerrostalossa asuu 10 koiraa omistajiensa kanssa voi jokainen miettiä hetken tätä kiehtovaa matemaattista tehtävää. millainen se kävelytien reuna on keväällä kun kaksi kuukautta 10 mustia on vääntänyt ruskean patsaan kinoksen päälle?

sitten joku hurskastelee että kerää omat ja joskus jonkun toisen koiran kakat. pientareella on silti helposti satoja läjiä. näistä osa on kävelytiellä.

Vierailija
132/138 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä kun ne pskat maatuu muutamassa viikossa, mutta kukaan ei koskaan ole raivona maskeista ja tupakantumpeista, jouden mastuminen kestää 20 000 vuotta?

Maatuu kakkeli muuten muutamassa kuukaudessa. Arvaa kuinka paljon vähemmän olisi vtuttanut, jos vuosia sitten muksut olis tulleet kotiin kierittyään maskeissa ja tumpeissa kuin koiranpaskassa, jossa olivat siis hyppineet. Mutta tokihan pikku wuffen pitää saada vääntää torttunsa leikkipuiston viereen hankeen.

Wuffe tai kuka vaan saa pskantaa tai kusta tai yrjötä diihrn leikkipuiston viereen, leikkipuistoon ei. Minkälainen mutsi abtaa lasten leikkiä yksin eikä vahdi niitä. Lasun paikka?

Hyvä yritys. Sä olet varmaan vielä yläasteikäisissäsi kiinni, etteivät vaan kompastu. Paitsi että eihän sulla edes ole lapsia, vain käsi housuissa.

Miksi minun pitää verorahoista kustantaa sinun räkänokkapaskoille se leikkipuisto ja ilmainen koulutus ja tetveydenhoito? Mikset maksa itse? Noi koiranomistajat maksaa itse. Senkö takia, että sinä voit trollata täällä koirien kusista ja pskoista?. Hanki elämä ja oikeita ongelmia.

Täähän on just sitä oikeiden ongelmien pakoa, käydä täällä tajuamassa, miten tyhmä sitä pahimmassa tapauksessa voisi olla. Täytit tehtäväsi, joten kiitos siitä. Lisäksi se ei ole trollaamista, että sanoo jotain, mikä ei just sua miellytä, ja kun ymmärrät tämän, voit keskustella palstoilla. Sitten kun vielä tajuat, että miksi ei ole ok jättää rakkien paskoja minnekään asuinalueelle, osallistun irvistämättä sun toimeentulotuen maksamiseen.

Minä naksan niin paljon veroja etyä olen kustantanut sinun ja sinun jätösten menot kertaa 100. Vttu mä en kestä näitä stanan lähiömutseja joiden touko-pettereiden pitää saada tehdä mitä vaan. Prkrleen kernsperse yh, jonka elåmän ja lapset yhteiskunta kustantaa. Mene lämmittämään jotain einespskaa niille tuleville yhteiskunnan retardeille eläteillesi ja jatka lauantaikännien vetämistä halvalla punkullasi.

Mutku minä oon hyvätuloinen ei-yh-melkein-absolutisti, joka teki just lohisoppaa. Ja sinä vaan juot ja mesoat täällä asian vierestä, eli jauhat paskaa paskan vierestä. Noloa.

Vierailija
133/138 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä kun ne pskat maatuu muutamassa viikossa, mutta kukaan ei koskaan ole raivona maskeista ja tupakantumpeista, jouden mastuminen kestää 20 000 vuotta?

ne paskat kun ei asfaltilla minnekään maadu

ja kyllä muutkin roskat ärsyttää

Vierailija
134/138 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mäkin mielummin astun maskin päälle kuin koiranpaskan..

Vierailija
135/138 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevät on selkeästi tulossa kun kakkakeskustelu käynnistyy 😁

Ah. Kevään ensimerkit, ne piristää aina mieltä.

Vierailija
136/138 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuu kiurusta kesään, koiran kakasta kolme kuuta.

Vierailija
137/138 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyteknologiallahan voisi jäljittää kenen pyllystä mikäkin kakka on tullut. Dna testit vaan tulille ja rekisterissä pitäisi vielä olla jokaisen koiran dna tiedot niin voitaisiin sitten lähettää lasku omistajalle.

Vierailija
138/138 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kakka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän