Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sulavan lumen alla pilkistävä koirankakka saa minut taas raivon sfääreihin

Vierailija
26.02.2022 |

Välinpitämättömät koiranomistajat. Ovatko he pieni vähemmistö? Vai unohtuuko kerätä se eläimen jätös?

Kommentit (138)

Vierailija
101/138 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koiranomistaja ja aina kerännyt koirani jätökset. Helsingissä ainakin tähän asti omalla asuinalueellani muutkin ovat näin tehneet. Mutta, nyt parin viime viikon ajan on ilmaantunut aivan järkyttävä määrä jätöksiä tietylle alueelle ja kyllä se pistää potuttamaan. Tällaisten koiranomistajien takia jotkut koiravihaajat sitten laittavat myrkkypalloja jne luontoon.

Olen huomannut, että kärjistäen omistusasuntoalueilla on siistimpää, heti kun mennään vuokrataloalueelle, pa*kakasat alkaa.

Vierailija
102/138 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä kun ne pskat maatuu muutamassa viikossa, mutta kukaan ei koskaan ole raivona maskeista ja tupakantumpeista, jouden mastuminen kestää 20 000 vuotta?

Maatuu kakkeli muuten muutamassa kuukaudessa. Arvaa kuinka paljon vähemmän olisi vtuttanut, jos vuosia sitten muksut olis tulleet kotiin kierittyään maskeissa ja tumpeissa kuin koiranpaskassa, jossa olivat siis hyppineet. Mutta tokihan pikku wuffen pitää saada vääntää torttunsa leikkipuiston viereen hankeen.

Wuffe tai kuka vaan saa pskantaa tai kusta tai yrjötä diihrn leikkipuiston viereen, leikkipuistoon ei. Minkälainen mutsi abtaa lasten leikkiä yksin eikä vahdi niitä. Lasun paikka?

Hyvä yritys. Sä olet varmaan vielä yläasteikäisissäsi kiinni, etteivät vaan kompastu. Paitsi että eihän sulla edes ole lapsia, vain käsi housuissa.

Miksi minun pitää verorahoista kustantaa sinun räkänokkapaskoille se leikkipuisto ja ilmainen koulutus ja tetveydenhoito? Mikset maksa itse? Noi koiranomistajat maksaa itse. Senkö takia, että sinä voit trollata täällä koirien kusista ja pskoista?. Hanki elämä ja oikeita ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/138 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen koiranomistaja ja aina kerännyt koirani jätökset. Helsingissä ainakin tähän asti omalla asuinalueellani muutkin ovat näin tehneet. Mutta, nyt parin viime viikon ajan on ilmaantunut aivan järkyttävä määrä jätöksiä tietylle alueelle ja kyllä se pistää potuttamaan. Tällaisten koiranomistajien takia jotkut koiravihaajat sitten laittavat myrkkypalloja jne luontoon.

Olen huomannut, että kärjistäen omistusasuntoalueilla on siistimpää, heti kun mennään vuokrataloalueelle, pa*kakasat alkaa.

Tuosta kyllä huomaa, että ketkä niitä jätöksiä eivät kerää. Ja koska koiraa ei koskaan paskannuteta omalla asuntoalueella, ainoaksi johtopäätökseksi tulee, että omitusasujat käyvät siellä vuokraghetossa paskannuttamassa koiransa ja keräämättä jätökset pois.

Vierailija
104/138 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät välitä lemmikkiensä terveydestä. Noin ne taudit leviävät. Sitten myrkytetään loisia myrkyillå, jotka lyhentävät lemmikkien elinikää ja aiheuttavat muuta haittaa. Kaikki oman mukavuudenhalun tähden, muista viis.

Luonnossa Uudenmaan alueella ei kovin montaa sutta asuisi, eikä näiden jätökset olisi luonnossa ongelma. Kesyjä koiria on monituhatkertaiset määrät ja se villi luontokin aika kaukana.

Mutta kun ei kiinnosta. Luultavasti samat ihmiset heittelevät muutkin jätöksensä pitkin sinne tänne muiden siivottavaksi.

kyllä! sitten vähätellään asiaa, verrataan jätöstä johonkin muuhun, verrataan koiraa lapsiin jne. koitetaan saada asia sivuraiteille ja sitä kautta kokonaan käsittelemättä kunnes on vuosi kulunut. nyt olisi hyvä hetki vihdoinkin tehdä asialle jotakin, jotta joka vuotinen keskustelu voisi jäädä unholaan. tehdään kansalaisaloite koiraverosta ja vaaditaan toimenpiteitä jätös ongelman ratkaisemiseksi.

Vierailija
105/138 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koirat on ihmisiä jalompaa lajia. Ihmiset joutaisi pois.

Jos et ole pannut merkille, niin ihmisiä just pannaan aika rajulla kädellä pois ihan tuossa naapurissa.

Missä naapurissa jos tarkoitat sitä niin se on aika kaukana naapurista. 

Vierailija
106/138 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just.

Vierailija
107/138 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

argumentti "en minä vaan muut" on aika naurettava tässäkin asiassa. sama olisi jos peltipoliisit olisi ekaa kertaa tulossa ja joku perustelee peltipoliisien turhuutta sillä "en minä aja ylinopeutta vaan muut"

nyt peltipoliisit tien laidassa maksaa hekin joilla ei ole edes ajokorttia.

Vierailija
108/138 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja niiden rinnalla koiran ulkoiluttajien tupakantumpit.

Juu en hyväksy tumppienkaan heittämistä maahan mutta on pikkusen eri asia astua tumpin kuin koiran pas.... päälle.

Vierailija
109/138 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä kun ne pskat maatuu muutamassa viikossa, mutta kukaan ei koskaan ole raivona maskeista ja tupakantumpeista, jouden mastuminen kestää 20 000 vuotta?

Maatuu kakkeli muuten muutamassa kuukaudessa. Arvaa kuinka paljon vähemmän olisi vtuttanut, jos vuosia sitten muksut olis tulleet kotiin kierittyään maskeissa ja tumpeissa kuin koiranpaskassa, jossa olivat siis hyppineet. Mutta tokihan pikku wuffen pitää saada vääntää torttunsa leikkipuiston viereen hankeen.

Wuffe tai kuka vaan saa pskantaa tai kusta tai yrjötä diihrn leikkipuiston viereen, leikkipuistoon ei. Minkälainen mutsi abtaa lasten leikkiä yksin eikä vahdi niitä. Lasun paikka?

Hyvä yritys. Sä olet varmaan vielä yläasteikäisissäsi kiinni, etteivät vaan kompastu. Paitsi että eihän sulla edes ole lapsia, vain käsi housuissa.

Miksi minun pitää verorahoista kustantaa sinun räkänokkapaskoille se leikkipuisto ja ilmainen koulutus ja tetveydenhoito? Mikset maksa itse? Noi koiranomistajat maksaa itse. Senkö takia, että sinä voit trollata täällä koirien kusista ja pskoista?. Hanki elämä ja oikeita ongelmia.

Täähän on just sitä oikeiden ongelmien pakoa, käydä täällä tajuamassa, miten tyhmä sitä pahimmassa tapauksessa voisi olla. Täytit tehtäväsi, joten kiitos siitä. Lisäksi se ei ole trollaamista, että sanoo jotain, mikä ei just sua miellytä, ja kun ymmärrät tämän, voit keskustella palstoilla. Sitten kun vielä tajuat, että miksi ei ole ok jättää rakkien paskoja minnekään asuinalueelle, osallistun irvistämättä sun toimeentulotuen maksamiseen.

Vierailija
110/138 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoisia koiranpaskanpuolustajia tääkin ketju täynnä :D

Kaikille tiedoksi: meni teillä sitten kuinka huonosti tahansa, niin muistakaa ettette ole puolustamassa koirien jätöksiä vauva.fi -palstalla. Se jos mikä on surullista!

Vierailija
111/138 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koirat on ihmisiä jalompaa lajia. Ihmiset joutaisi pois.

Jos et ole pannut merkille, niin ihmisiä just pannaan aika rajulla kädellä pois ihan tuossa naapurissa.

Missä naapurissa jos tarkoitat sitä niin se on aika kaukana naapurista. 

No naapurihan se niitä ihmisiä siellä lahtaa. Saa toki oman osansa lahtauksesta.

Vierailija
112/138 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi olkoon, että sinulla on tällaisia äärimmäisen tärkeitä huolenaiheita nyt tässä tilanteessa. Kymmenen peukkua ja papukaijamerkki.

Vierailija
113/138 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ollenkaan tätä nykyajan koiravillitystä. Pienissä kerrostaloasunnoissa jopa kolme koiraa. Mahtaa olla kamala haju. Hyi hel.......... .

Vierailija
114/138 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täähän on just sitä oikeiden ongelmien pakoa, käydä täällä tajuamassa, miten tyhmä sitä pahimmassa tapauksessa voisi olla. Täytit tehtäväsi, joten kiitos siitä. Lisäksi se ei ole trollaamista, että sanoo jotain, mikä ei just sua miellytä, ja kun ymmärrät tämän, voit keskustella palstoilla. Sitten kun vielä tajuat, että miksi ei ole ok jättää rakkien paskoja minnekään asuinalueelle, osallistun irvistämättä sun toimeentulotuen maksamiseen.

Minä naksan niin paljon veroja etyä olen kustantanut sinun ja sinun jätösten menot kertaa 100. Vttu mä en kestä näitä stanan lähiömutseja joiden touko-pettereiden pitää saada tehdä mitä vaan. Prkrleen kernsperse yh, jonka elåmän ja lapset yhteiskunta kustantaa. Mene lämmittämään jotain einespskaa niille tuleville yhteiskunnan retardeille eläteillesi ja jatka lauantaikännien vetämistä halvalla punkullasi.

Vierailija
115/138 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, ei ole trollaamista, enkä ole trolli🤣😎👍

Vierailija
116/138 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nappasin kerran nenäliinaan tuoreen pökäleen ja kävelin pudottajan perään palauttamaan aarteen. Pinkaisi juoksuun koiransa kanssa!

Vierailija
117/138 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onneksi olkoon, että sinulla on tällaisia äärimmäisen tärkeitä huolenaiheita nyt tässä tilanteessa. Kymmenen peukkua ja papukaijamerkki.

Ulosteet kaduilla eivät kuulu sivistysvaltioon. Yhteiskunnan turha leveillä 5g-verkkojen kattavuudella kun samaan aikaan kahlataan kakassa kuin jossakin kehitysmaassa konsanaan.

Vierailija
118/138 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat ovat siitäkin mukavampia, ettei niiden paskoja ole kadunvarret täynnä, niiden jätökset ovat omistajien vastuulla (ja omistajat korjaavat ne kissansa hiekka-astioista). Ja kissat eivät hypi ja riehu ja väkisin nuole naamaa. Pari kertaa on suututtanut, kun kengänpohjista on saanut pestä paskaa. Ja kerran kesällä varpaiden välistä, kun käytin sandaaleja.

Vierailija
119/138 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP melkein naapurissa on sora, ja sinä kouhkaat koirien jätöksistä??? Hanki elämä.

Vierailija
120/138 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissat ovat siitäkin mukavampia, ettei niiden paskoja ole kadunvarret täynnä, niiden jätökset ovat omistajien vastuulla (ja omistajat korjaavat ne kissansa hiekka-astioista). Ja kissat eivät hypi ja riehu ja väkisin nuole naamaa. Pari kertaa on suututtanut, kun kengänpohjista on saanut pestä paskaa. Ja kerran kesällä varpaiden välistä, kun käytin sandaaleja.

Ja kerran lasten kurahaalareista. Enemmänhän tuo on kyllä koirien omistajien vika ja täällä hymistellään asialle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme