Sulavan lumen alla pilkistävä koirankakka saa minut taas raivon sfääreihin
Välinpitämättömät koiranomistajat. Ovatko he pieni vähemmistö? Vai unohtuuko kerätä se eläimen jätös?
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Miten se vaikuttaa sinun arkeesi?
Raivon sfäärit ja niistä palautuminen vievät aikaa arjen hoitamiselta ja asioiden toimittamiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en raivostu. Vaan kannan mukanani grillimaustepurkkia.
Teen pehmenneestä pötkylästä herkkupalan koiranomistajalle ja syötän suupalana, kun kävelee vastaan.
Tosin kaikkihan me saamme hengittää näitä herkkuja varsinkin kaupunkikeskustoissa, kun ulosteet kuivuvat asfalteilla ja hajoavat mikrohiukkasina hengitysilmaan katupölyn kanssa.
Helsingissä kaadetaan lumen mukana suoraan mereen tuhansia kuutioita koirankakkaa joka talvi. Samalla esiinnytään vihreänä ja hiilineurtaalina.
Korjaus: Helsingissä ei kaadeta lumia enää mereen. Syynä ei ole koirankakka mitä siinä on mukana vaan muut saasteet katujen varsilta.
Vierailija kirjoitti:
Joka maaliskuu pitäisi jokainen koiranomistaja tgekemänn "vapaaehtoisen " työn.Kerätä koirien ulosteita kaduilta ym julkisilta paikoilta.
Miksi jokainen? Minäkin olen koiranomistaja eikä mun koirani jäljiltä ole yhtä ainoaa kakkaa kadulla. Ever.
Vierailija kirjoitti:
Kevät on selkeästi tulossa kun kakkakeskustelu käynnistyy 😁
Se on joka keväinen riesa. Pökäleet valuu pitkin katuja sulavan lumen mukana.
Vierailija kirjoitti:
Joka maaliskuu pitäisi jokainen koiranomistaja tgekemänn "vapaaehtoisen " työn.Kerätä koirien ulosteita kaduilta ym julkisilta paikoilta.
ERINOMAINEN IDEA! koiran omistajat tiedetään kun he joutuvat jatkossa rekisteröimään koiransa. jokaisen koiran omistajan pitää tietyn painon verran kerätä suhteessa oman koiran painoon. koira otetaan siksi aikaa pantiksi kenneliin. siinä äidin pikku fifi traumatisoituu jos ei äiti kerää 50 kiloa kakkaa.
Riittää kun seudulla asuu yksi ulkoiluttaja joka einkerää kakkoja. Ihan turha vauhkota koiranomistajista - kun puhut todennäköisesti vain yhdestä. Jos useampi omistaja jättäisi keräämättä, et eteenpäin pääsisi, sillä jonyhdetäkinnkoirasta tulee 3-4 kakkaa per päivä eli 20-30 kuukaudessa. Jo yksikin omistaja onnistuu miinoittamaan alueen täysin, joten älä puhu monikossa sillä sen monikon kyllä huomaisit!
Olen nähnyt kuinka eräs kerää kakan muovipussiin mutta heittää pussin polun sivuun eikä roskikseen minne se kuuluisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jokainen? Minäkin olen koiranomistaja eikä mun koirani jäljiltä ole yhtä ainoaa kakkaa kadulla. Ever.
niin. näin sanoo jokainen.
fakta on se että siellä on jaskaa ja nyt pitäisi alkaa tekemään töitä sen poistamiseksi. tämä tuo kustannuksia jotka voidaan ratkaista osoittamalla vuosittainen koiravero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ERINOMAINEN IDEA! koiran omistajat tiedetään kun he joutuvat jatkossa rekisteröimään koiransa. jokaisen koiran omistajan pitää tietyn painon verran kerätä suhteessa oman koiran painoon. koira otetaan siksi aikaa pantiksi kenneliin. siinä äidin pikku fifi traumatisoituu jos ei äiti kerää 50 kiloa kakkaa.
Toinen loistava idea olisi laittaa kaikki sörkän asukkaat kerää huumeneulat puistoista päivittäin klo 06, 12 ja 20. Koska muutaman narkin takia tietenkin koko sörkän väki on syypää.
Suomen kermaperseiden firsworldproblem. Menkää sotaan debiilit!
Vierailija kirjoitti:
Riittää kun seudulla asuu yksi ulkoiluttaja joka einkerää kakkoja. Ihan turha vauhkota koiranomistajista - kun puhut todennäköisesti vain yhdestä. Jos useampi omistaja jättäisi keräämättä, et eteenpäin pääsisi, sillä jonyhdetäkinnkoirasta tulee 3-4 kakkaa per päivä eli 20-30 kuukaudessa. Jo yksikin omistaja onnistuu miinoittamaan alueen täysin, joten älä puhu monikossa sillä sen monikon kyllä huomaisit!
On usea. Jos olisikin vain yksi, se olisikin kivaa. Jokainen luulee ehkä olevansa se yksi joka jättää koiran jätökset ja sitten on monta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en raivostu. Vaan kannan mukanani grillimaustepurkkia.
Teen pehmenneestä pötkylästä herkkupalan koiranomistajalle ja syötän suupalana, kun kävelee vastaan.
Tosin kaikkihan me saamme hengittää näitä herkkuja varsinkin kaupunkikeskustoissa, kun ulosteet kuivuvat asfalteilla ja hajoavat mikrohiukkasina hengitysilmaan katupölyn kanssa.
Helsingissä kaadetaan lumen mukana suoraan mereen tuhansia kuutioita koirankakkaa joka talvi. Samalla esiinnytään vihreänä ja hiilineurtaalina.
Korjaus: Helsingissä ei kaadeta lumia enää mereen. Syynä ei ole koirankakka mitä siinä on mukana vaan muut saasteet katujen varsilta.
Älä puhu paskaa. Runsaslumisina talvina (kuten nyt )lunta kaadetaan edelleen mereen Hgissä. Joten kerääpä vaan ne törkysi
Voi että. Olisipa mun elämä niin helppoa että tällainen täysin triviaali asia saisi mut raivoihini. Jännä miten helppoa joillain näyttää olevan
Vierailija kirjoitti:
no sitten tehdään järjestelmä missä voi käräyttää näitä. eli kriminalisoidaan toiminta ja jos on todisteet ettei koiransa jätöksiä kerää tulee sakkoa. tämän järjestelmä kustannetaan koiravero varoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevät on selkeästi tulossa kun kakkakeskustelu käynnistyy 😁
Se on joka keväinen riesa. Pökäleet valuu pitkin katuja sulavan lumen mukana.
Auraamattomalla kävelytiellä sulavasta pökäleestä valuva neste ruskeuttaa kaiken ja saastuttaa valunnallaan.
Kyllä Suomi kaipaisi vähän sotaa kun koirankakuri harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi että. Olisipa mun elämä niin helppoa että tällainen täysin triviaali asia saisi mut raivoihini. Jännä miten helppoa joillain näyttää olevan
Sinäkin voisit kerätä kakkasi sataprosenttisesti.
Vierailija kirjoitti:
ootko koskaan liukastunut koiranjaskaan?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Suomi kaipaisi vähän sotaa kun koirankakuri harmittaa.
varmaa olisi että myös luppakorvat vähenisi samalla.
Miten ne jo nyt paljastuu, kun taas tuli viikolla niin paljon lunta, että joutui sitä eilen 20cm poistamaan auton katolta ennen ajelemaan lähtöä?