Sidottuna
Minut (mies) tullaan illalla sitomaan sänkyyn pitkäksi aikaa...
Ideoita, mitä vaimoni voisi minulle tehdä kun olen alaston ja puolustuskyvytön?
Kommentit (10)
Peittelee silmät ja hyväilee aluksi koko vartaloa.
Hän voisi tuoda isokyrpäisen naapurin miehen teille ja antaa panettaa sinun katsellessasi itseään kerrankin täyttymykseen asti isolla. Sinä voisit lopuksi osallistua ja pistää pienen pippelisi hänen peppuunsa eli sandwitch- hommelit.
Heh......meillä kans tehty noita sitomisjuttuja. Vaimon kerran ennen yhtä sessiota kysyi että mitä mieltä olisin jos naisi vierasta minun ollessa sidottuna. Sanoin tietysti että olisi kiimaista. Ja niinhän siinä kävi, että vaimo sitoi tau oikeastaan kahlitsi minut tuoliin. Hävisi sitten vähäksi aikaa ja toi erään puolitutun meille. Naivat meidän sängyssä ja jouduin katselemaan. Voitte vain arvata, oliko kiihoittavaa....Suosittelen pareille joilla luottamus kestää.
Ap tässä: kun minut oli sidottu, vaimoni otti partakoneeni ja ajoi minut posliiniksi. Ei auttanut muuta kuin olla paikallaan ja kaikki karvat lähtivät.
Sitten hän otti jeesusteippiä ja teippasi suuni oikein huolella. Seuraavaksi hän riisui pikkuhousunsa ja laittoi ne kasvoilleni siten että minun oli pakko hengittää tuoksuvimman kohdan läpi jos meinasin ilmaa saada.
Seuraavaksi alettiin sitten kutitella ja hyväillä vähän joka paikasta. Kun vihdoin tulin hän jatkoi penikseni stimulointia orgasmin jälkeenkin jonkun aikaa... siinä tempoilin siteitä vastaan ihan tosissaan, voin sanoa!
Meillä tuo kalun runkkaus orgasminn jälkeen kuuluu joskus hommaan kun olen sidottuna. Se tunne mikä siinä tulee, se on kivun ja äärettömän nautinnon sekoitus. Vaimo voi tehdä sitä joskus jopa pitkän aikaa...
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 11:26"]
Meillä tuo kalun runkkaus orgasminn jälkeen kuuluu joskus hommaan kun olen sidottuna. Se tunne mikä siinä tulee, se on kivun ja äärettömän nautinnon sekoitus. Vaimo voi tehdä sitä joskus jopa pitkän aikaa...
[/quote]
Itse en vaan pysty tuohon...
Vaan minkäs teet jos vaimolle se joku kerta vaan sopiikin. Jaiks!
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä: kun minut oli sidottu, vaimoni otti partakoneeni ja ajoi minut posliiniksi. Ei auttanut muuta kuin olla paikallaan ja kaikki karvat lähtivät.
Sitten hän otti jeesusteippiä ja teippasi suuni oikein huolella. Seuraavaksi hän riisui pikkuhousunsa ja laittoi ne kasvoilleni siten että minun oli pakko hengittää tuoksuvimman kohdan läpi jos meinasin ilmaa saada.
Seuraavaksi alettiin sitten kutitella ja hyväillä vähän joka paikasta. Kun vihdoin tulin hän jatkoi penikseni stimulointia orgasmin jälkeenkin jonkun aikaa... siinä tempoilin siteitä vastaan ihan tosissaan, voin sanoa!
Onko kenelläkään naisella kokemusta tulla sidotuksi ja miehen ajelemaksi? Kiinnostaa vinkit miten (ajelematon) nainen saadaan nauttimaan tilanteesta eniten...:)
Minä olen ollut sidottuna alasti sänkyyn mies on kutitellut minut minut märäksi jonka jälkeen työnnellyt dildoa ja anustappia yhtä aikaa molempiin reikiin samalla kun on hiplannut rintojani ja kyrpä naaman edessä sellaisella etäisyydellä etten ihan yletä ottaan suuhun
Sido miehesi sänkyyn ja varasta kaikki rahat ja muut arvotavarat. sitten työnnä keppi hänen perseeseen ja tuki hänen suu dildolla jotta hän ei voi huutaa apua (jesarilla)
Munien ja anuksen kimppuun kävisin. Kutitus vaik kertakäyttö haarukal on kiva