vaimoni nuolee pyllyäni
Juu kävi tuossa muutama viikko sitten hieman humalassa olessamme sängyssä, vaimo antoi minulle suuseksiä ja kassejani nuollessaan lipaisi "vahingossa" pyllyäni ja itse hieman hämmästyin ja katsoin häntä, tuntui ihan kivalta, hän innostui oikein "antaumuksella" nuolemaan pyllyreikääni ja samalla runkkasi munaani.. Laukesin.. No nyt tätä pyllyn nuolemista on joka seksi kerralla, eikä hän keskity enään munaan vaan hanakasti nuolee vaan reikääni. tuntuu hyvältä, mut omasta mielestäni se on lisämauste seksiin ja tykkään enemmän normaali suuseksistä, olen hänelle sen sanonut mut hän sanoi että niin rakastaa nuolla mun p-reikää (siis puhdasta).. itse kyl harrastan sitä joskus myös suuseksin aikana, ja vaimo tykkää kovasti siitä myös.. onko muilla samankaltaisii kokemuksia?
Kommentit (11)
Ei ole kokemuksia tuosta ja tuskin tuleekaan. Oksu.
Perseennuolijoita kiehtoo aina jollain vitun sairaalla tavalla paskantuoksu. Sairastahan tuo on jos nainen miehen ruskeaa ja karvaista persereikää nuolee.
Kyl sulla on hyvin asiat, ohjaat vaan hepin varteen
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:49"]
Perseennuolijoita kiehtoo aina jollain vitun sairaalla tavalla paskantuoksu. Sairastahan tuo on jos nainen miehen ruskeaa ja karvaista persereikää nuolee.
[/quote]
Tai mies naisen.
No mulla on ihan peppuhullu miesystävä joka haluaa että nuolen hänen anustaan ja viimeksi nuoli suuseksin yhteydessä myös mun vaikka en sitä pyytänytkään... ei mulla ole mitään kumpaakaan vastaan kun näen miten hänellä silmät pyörii päässä silkasta nautinnosta :-)
Mä tykkään nuolla miehen peppua tosi paljon. Eikä mua haittaa karvatkaan. Pesu tärkeää, mut si voikin pyöritellä kieltä kunnolla anuksessa ja koittaa saada se mahdollisimman syvälle. Mies makaa aluksi mahallaan ja mä hieron peppua. Sit kun ei enää kestä niin nousee runkkaamaan ja istuu mun naaman päälle. Lopuksi laukeaa naamalle ja mä nuolen vielä vähän kalua. Oikeesti toi on niin ihanaa.
no sä oot samanlainen kuin vaimoni.. eli teitä on muitakin :)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:49"]Perseennuolijoita kiehtoo aina jollain vitun sairaalla tavalla paskantuoksu. Sairastahan tuo on jos nainen miehen ruskeaa ja karvaista persereikää nuolee.
[/quote]ja mies kun tykkää tuhkaluukkunsa nuohouksesta täytyy hänessä olla ankara annos piilevää hintteyttä ja ripaus johtajuutta.yleensä alaiset sekä varsinkin luottamusmiehet nuolevat pomojen pipareita
avokkini nuolee pyllyäni sekä sormettaa pyllyäni, Molemmat kiihotumme siitä erittäin paljon. On se sitten normaalia tai ei niin pääasia et molemmat nauttii asiasta.
Ap, miksi halusit jakaa tämän tiedon?
Kateellinen olen. Itse en edes kehtaa ehdottaa.