Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka yleistä on vessoissa paneskelu

Vierailija
05.11.2013 |

Kuinka moni teistä on nussinut yleisessä vessassa? Itellä jotenkin sytyttää ja onkin sitten ollut baareissa, klubeissa, junassa, yliopistolla jossain kaupoissa ym.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nussinut yleisessä vessassa olosuhteiden pakosta, kun ei muuta paikkaa löytynyt. Hyvin onnistui pikaiset, kun olimme tarpeeksi kiimaisia.

Kerran olen nainut Kappahlin sovituskopissa.Kyllä venäläisilllä asiakkailla oli suu auki huomatessaan meidät, kun halusivat tulla vaatteita sovittamaan.

Vierailija
2/18 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kumppanin kanssa miestenvessassa, joskus tosi kauan sitten. Miehet eivät närkästy jos nainen tulee miestenvessaan, mutta toisinpäin se ei toimi. Sain, ja kivasti sainkin. Vaimo ei siinä ehtinyt mutta kotona sitten.. aah. Lisäksi hänen oli pakko jättää pikkarit pois kun jäi valumaan. Se tieto kiihoitti vain lisää, paljasta siellä hameen alla. Eräs parhaista seksuaalisista kokemuksista ikinä. Suosittelen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon rakastellut vessassa mieheni kanssa monta kertaa. Kersana oltiin aina lukion tai läheisen pikkukirjaston vammaisvessassa, jossa oli hyvin tilaa maata lattialla päällekkäin. Hän pääsi kunnolla suoristamaan jalkansa ja makaamaan kokonaan mun päälle. Ei tullut edes mieleen tehdä sitä muulla tavalla. Aikuisempana on oltu monta kertaa myös pienemmässä kunnon ovella ja seinillä varustetussa vessakopperossa. Yritin vaan pitää jalkoja mahdollisimman leveällä ja vaikkei mies saanut jalkojaan suoraksi, hän pystyi silti liukumaan päällä. Hän haluaa dominoida mua noin ja päästä aina mahdollisimman lähelle mua seksissä koko vartalollaan. Siitä tulee ihanan naisellinen olo kierolla tavalla. Olen hullaantunut olemaan hänen allaan.  N20M21

Vierailija
4/18 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu pari kertaa baarin vessassa mieheni kanssa. Panetti niin pirusti, mutta eihän toi kiva paikka ollut.

Vierailija
5/18 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin naisen junan ravintolavaunussa. Nappailimme paukkuja, nainen sanoi että pitää käydä wc:ssä. Heitin huumorilla että tulenko mukaan, tule vain hän sanoi. Änkesimme samaan koppiin. hän kusi ja nousi ylös, sitten suudeltiinkin jo. Pyöräytin hänet pesuallasta vasten ja nostin hameen ylös. Avasin housuni, tempaisin suoraan seisovan kullini häneen takaapäin. Aloitin nytkyttämisen ja ei aikaakaan kun mimmi uikutti orgasmin kourissa. Tulin sitten minäkin hetken kuluttua. Pikku siistimisen jälkeen takaisin  ravintola vaunuun hymyssä suin. Vaihdoimme numeroita ja hän jäi pois seinäjoella. Silloin tällöin matkustamme vieläkin samalla junavuorolla ja lopun saattekin arvata. M36

Vierailija
6/18 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina oltiin häissä. Tanssilattialla vähän hieroin vaimon peppua, niin kysyi tekisikö mieli, mennäänkö käymään vessassa. Koveni jo siinä.

Miesten vessaan ja ovi lukkoon. Mekkoa ylös ja pikkuhousut alas. Kädet lavuaaria vasten selkä kaarella. Ei oo vähään aikaan mikään ollut yhtä kiihottavaa, kun painoin menemään ja vedin vaimoa kullia vasten kädet lanteilla.

Vierailija
7/18 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppakeskusten ja ABC-asemien vessoja on hyödynnetty ahkerasti. Inva/lastenhoito wc:t on oikeastaan ainoita missä voi harrastaa naintia, sillä muut voisi ihmetellä, jos miesten puolelle pelmahtaisi tyttöystävän kanssa. Mökkimatka kestää meillä yli 6h, joten kyllä melkein poikkeuksetta käydään mennen - tullen jossain harrastelemassa.

Vierailija
8/18 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietoa muista,mutta itse oon nussinut .

Elma messuilla.

Katsomme kohtasi ja saimme tauon soviteltua samaan aikaan . Se oli kiihkeää.

Meinasi tulla ,oli pakko nuolla jonkin aikaa.

Sain naisen nuolemalla melkein orkkuun,ja kun sain siittimen sisään nain kun kani loppuun asti. Älytöntä kiimaa

Vierailija
9/18 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus muistaskseni pussannut vessassa silloista tyttöystävääni peräaukkoon ja pannut sitten pilluun.

Vierailija
10/18 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin kerran netissä nätin tytön - tai ainakin väitti olevansa sitä -, ja hän olisi halunnut panna kanssani Itäkeskuksen vessassa. Kietäydyin. Koko idea ällötti vaikka olin tosi puutteessa. Toinen syy toki että todennäköisesti joku vaan fantasioi netissä.

Vierailija
11/18 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole harrastanut seksiä yleisessä wc:ssä, mutta masturboinut aikoinaan kyllä. Olin parikymppinen ja kiinnosti ajatus tehdä se väärällä, naisten, puolella. Niinpä menin koululle ilta-aikaan, jolloin sinne pääsi kulunvalvonta-avaimella, ja jolloin siellä ei käytännössä ollut ketään, ei ainakaan kouluni siivessä. Valitsin yhden monikoppisen naisten wc:n muistaakseni perimmäisen kopin ja se, mitä siellä tapahtui, pysyköön kopin sisäisenä.

Päiväaikaan vastaava ei olisi tuossakaan iässä mitenkään onnistunut, mutta ilta-aikaan toteutettuna kutkutti ajatus siitä, että tekee jotain noin intiimiä ja tuhmaa alueella, mihin ei olisi sukupuolen puolesta ollut mitään asiaa.

M35

Vierailija
12/18 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturbointia tulee harrastettua ja unisex vessat on suosikkeja. Katson milloin kaunis nainen tulee vessasta ja jos löytyy ihanan lämmin paskanhaju niin vedän hulluna käteen.

Vierailija
13/18 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvostele muita, mutta itselle julkinen vessa on juuri viimeisiä paikkoja omassa listassani. Ei kyllä ole kokemustakaan, mutta oletusarvona hyvin hankala, paitsi jos kovin pitkä nainen sattuisi matkaan.

Vähän sivuraiteelle: Autokin on vähän siinä ja siinä, mutta autopesun aikana varvit taas sytyttää. Varaan siihen pitkän ja vaahtoisan pesun, ettei jää kauheasti materiaalia kameroihin.

Vierailija
14/18 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin naisen junan ravintolavaunussa. Nappailimme paukkuja, nainen sanoi että pitää käydä wc:ssä. Heitin huumorilla että tulenko mukaan, tule vain hän sanoi. Änkesimme samaan koppiin. hän kusi ja nousi ylös, sitten suudeltiinkin jo. Pyöräytin hänet pesuallasta vasten ja nostin hameen ylös. Avasin housuni, tempaisin suoraan seisovan kullini häneen takaapäin. Aloitin nytkyttämisen ja ei aikaakaan kun mimmi uikutti orgasmin kourissa. Tulin sitten minäkin hetken kuluttua. Pikku siistimisen jälkeen takaisin  ravintola vaunuun hymyssä suin. Vaihdoimme numeroita ja hän jäi pois seinäjoella. Silloin tällöin matkustamme vieläkin samalla junavuorolla ja lopun saattekin arvata. M36

Tekeyty, tosi harva nainen tulee pelkästä siittimestä pil luun.

Entäpä kli toris?

Vierailija
15/18 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mies sai...

Vierailija
16/18 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnossa. Ihan paras.

Vierailija
17/18 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi öyks!

ja vain mies saa , pano on pano.

Vierailija
18/18 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spontaani pano rivon naisen kanssa on KIIHOTTAVAA!