Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te naiset ette ymmärrä milloin mies on kiinnostunut teistä?

Vierailija
18.07.2015 |

Olen ollut olkapää yhdelle naiselle koska olen kiinnostunut hänestä. Nainen kuitenkin totesi "kiitos tuestasi, olet ollut kuin veli minulle" just joo.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te miehet ette ymmärrä nätisti tehtyä torjuntaa?

Vierailija
2/46 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ilmaisit kiinnostuksesi naiseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa ymmärtää, jos toinen ei tuo kiinnostustansa mitenkään julki. Olkapäänä toimiminen ei sitä ainakan kerro.

Vierailija
4/46 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuohan oli juuri veljellistä. Et sitten tajunnut mitään liikkua tehdä? Jotain romanttista. Miehet on vaikeita ylipäätään joko ne kiinnostuksissaan tulee iholle kiinni ja toiset taas ylimielisen koppavia. Jotkut osaa silmäpelin, hymyt, kohteliaisuudet silloin nainen tietää ja tajuaa.

Vierailija
5/46 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että silloin kun itse olen kiinnostunut, mies ei ole, ja toisinpäin.

Vierailija
6/46 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 10:25"]

Olen ollut olkapää yhdelle naiselle koska olen kiinnostunut hänestä. Nainen kuitenkin totesi "kiitos tuestasi, olet ollut kuin veli minulle" just joo.

[/quote]

Tää nainen ei ole selvästikään kiinnostunut sinusta.

Vierailija
7/46 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, mutta mikäli en itse ole kiinnostunut miehestä, niin esitän etten ymmärrä. Kuten sanottu, kohtelias torjuminen.

Vierailija
8/46 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kun edellisellä. Ymmärrän kyllä, mutta esitän etten ymmärtäisi. 

Vierailija
9/46 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo nää n näitä "oot kyllä ihana kaveri mutta..."- tyyppejä. No ite olen sanonu näille että eipä olla tästä päivästä lukien kavereitakaan, on päätökseni. Vastaus "oot aika julma, ja tuo on surullista" . Mitäs ei alkanut suhteeseen.

Vierailija
10/46 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en oikeasti tajua. :D Jälkikäteen oon sit tajunnu, että hittolainen, sehän taisi yrittää iskee. Minä vaan naureskelen ja kertoilen typeriä puuhalkavitsejä ja läpsäytän olkapäille. Sit jos joku sanoo ihan suoraan, niin sitten tajuan mutta en meinaa uskoa.

Vierailija
11/46 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 12:25"]Joo nää n näitä "oot kyllä ihana kaveri mutta..."- tyyppejä. No ite olen sanonu näille että eipä olla tästä päivästä lukien kavereitakaan, on päätökseni. Vastaus "oot aika julma, ja tuo on surullista" . Mitäs ei alkanut suhteeseen.
[/quote] minä en tuolleen kyllä toimi, oon kohtelias torjutuksiki tullessa, mutta niihin frendimäisiin tapaamisiin ja jutteluihin mulla ei enää torjunnan jälkeen oo intoa ja kyllä nainen sen taatusti huomaa myös.

Vierailija
12/46 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kiinnostuneita miehiä on ollut vain pari. Toinen oli sellainen epätoivoinen, jolle kelpasi kuka vain, teki selväksi kiinnostuksensa soittelemalla, roikkumalla ym. Ei ihan kaikki inkkarit kanootissa. Toinen oli myös vähän liian tunkeileva, yritti aina päästä minun sänkyyni, kun ei muuten osannut kiinnostustaan ilmaista.

Vierailija
13/46 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 12:25"]Joo nää n näitä "oot kyllä ihana kaveri mutta..."- tyyppejä. No ite olen sanonu näille että eipä olla tästä päivästä lukien kavereitakaan, on päätökseni. Vastaus "oot aika julma, ja tuo on surullista" . Mitäs ei alkanut suhteeseen.
[/quote]
Ai kamala, mikä menetys...

Vierailija
14/46 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 12:25"]

Joo nää n näitä "oot kyllä ihana kaveri mutta..."- tyyppejä. No ite olen sanonu näille että eipä olla tästä päivästä lukien kavereitakaan, on päätökseni. Vastaus "oot aika julma, ja tuo on surullista" . Mitäs ei alkanut suhteeseen.

[/quote]

Huh, taisi olla onni onnettomuudessa naisille.

Vierailija
15/46 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]
Hitto mikä menetys

Vierailija
16/46 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Joo ja tää on näitä "jos en saa naiselta seksiä, se ei ole enää minkään arvoinen minulle" -tyyppejä.

Vierailija
17/46 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 10:25"]

[/quote]

Missä tätä tapahtuu, paitsi ehkä jollain jenkkipohjaisilla miesasiasivustoilla.

Vierailija
18/46 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei koskaan ole...

Vierailija
19/46 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saan pakit, niin sitten vaan jatkuu elämä mulla. Käyn yhäki paikoissa missä pakit antanu nainen pyörii ja ollaan sitten kavereina. Tosin jos ihastus on ollu todella syvä, niin sitten pyrin mieluummin välttelemään ystävyyttäkin, koska se ei tunnu hyvältä olla ystävä. Perus normaalia käytöstä sitten vaan

Vierailija
20/46 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Eli oot naisten kaveri vain jottai saisit pillua? Säälittävää ja tosiaankin surullista, että noin kapeakatseisella asenteella rajaat suoraan 50% maailman ihmisistä pois kaveripiiristäsi. Onnea valitsemallesi tielle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän