Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

If vakuutuskusetus

Vierailija
26.02.2022 |

Otin ifin laajan kotivakuutuksen. Siinä on omavastuu 150e. Kusetettiin, että jos menee kodin irtaimistosta rikki jotain niin hyvitetään se summa mitä jää 150 eurosta, täysimääräisestä vaikka telkkarin hinnasta otetaan 150e pois sekä 9% hinnasta per vuosi kuinka vanha laite on.

No telkkari tippui ja hajosi kreivin aikaan. Ei hätää mähän otin vakuutuksen Luojan kiitos!. Menen Ifin sivuille täyttämään vahinkoilmoitusta. No eipä mitään, omavastuu onkin että minä maksan 150e heidän huoltofirmalle ja he pulittavat loput tälle omalle kumppanilleen! Voi jumankauta mitä kusetusta. Tällaista ei lukenut sopimuksessa, vaan että he maksavat minulle! Ei niin että minut velvoitetaan maksamaan mitään!

Miten tällaista kusetusta voi olla?? Haastetaan oikeuteen sopimuspetoksesta?? Siis missään kohtaa ei ole tullut sopimuksessa ilmi että itse joutuu maksumieheksi! Tää lafka mihin pitäisi TV raahata on ihan varmasti osa heidän omaa puljuaan, eli he eivät hyvitäkään mitään minulle vaan minun täytyisi maksaa heille! Hahahaha anna mun nauraa! Irtisanoin oitis, kertokaa vastaisuuden varalle. Onko loputkin vakuutusyhtiöistä yhtä lieroja?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kanssa If ja läppäri tippui maahan ja meni ihan hajalle. Pyysivät lähettää siitä kuvan ja maksoivat siitä aika hyvin. Ei tietenkään uuden hintaa käytetystä. Yhden kolarinkin olen ajanut ja hyvin korvasivat. Ei ole mitään pahaa sanottavaa heistä.

Vierailija
22/22 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä AP luulit sen omavastuun toimivan? Siis jos sä halusit hajonneen telkkarin tilalle uuden, että huijata vakuutusrahoja itsellesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi