Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua pelottaa laihtumisen myötä tuleva nahkan roikkuminen. Etenkin vatsassa

Elämäntapamuutos
26.02.2022 |

Ensinnäkin se tuo terveydellisiä ongelmia kun iho hautuu. Toiseksi se, että onhan se rumaa.

Joo joo miksi annoin itseni lihota. Ei tarvitse tulla tuosta viisastelemaan. Lähtöpaino oli 128kg ja nyt on painoa tullut alas vasta viisi kiloa. Olen yrittänyt monesti aiemminkin pudottaa painoa, mutta ei ole onnistunut. Nyt on kuitenkin tullut mitta täyteen ihan totaalisesti ja haluan ylimääräisistä kiloista eroon.

Saahan tuon vatsanahkan leikkaamalla pienemmäksi, mutta ei siihen leikkaukseen nyt ihan heti pääse. Lisäksi rinnoista tulee varmaan tyhjät nahkapussit eikä mitään pienet sellaiset. Pakko niistäkin olisi saada ylimääräisiä pois ja kohotettua rintoja. Mitään silikoneja en todellakaan halua. Normaalipainoisena olin toki jo suht isorintainen, että en tiedä miten laihdutus vaikuttaa.

Viimeisenä sitten allit eli olkavarren nahka joka alkaa roikkumaan. Ne varmaan pitäisi korjauttaa yksityisellä puolella. Julkisella puolella kai saa tuon vatsanahan leikkaamisen terveyssyistä.

Raskausarpiakin on, mutta ne on pienin murheista. Toki olisi ollut kiva kun laihtuneena ja nahka pienennettynä olisi arvoton vatsa.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama pelko mulla. 

Puolet pitäisi painosta saada pois. 

Vierailija
2/32 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikkuva nahka on silti parempi kuin läski. Terveys- ja muista syistä. Nahka roikkuu iän myötä joka tapauksessa. Näytät eses vaatteet päällä hyvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsanahkaa ei saa leikkaamalla pienemmäksi vaan saat koko roikon pois ja timmin vatsan. Turha pelätä. Roikkoja leikataan pois julkisella puolella ja pääset kirjaimellisesti alle kahdella sataa terveyshaitastasi eroon.

Vierailija
4/32 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vatsanahkaa ei saa leikkaamalla pienemmäksi vaan saat koko roikon pois ja timmin vatsan. Turha pelätä. Roikkoja leikataan pois julkisella puolella ja pääset kirjaimellisesti alle kahdella sataa terveyshaitastasi eroon.

Rintojen kohotuksen saa muuten pyytää samaan syssyyn roikkoleikkauksen kanssa ja jos painavat liikaa niin laittavat tisut samalla kertaa kuntoon.

Vierailija
5/32 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti etsit syitä että ei sun kannatakkaan laihduttaa, vaan saat jatkaa syöpöttelyä.

Vierailija
6/32 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun leuan alla roikkuu laihtumisen johdosta vanhan ukon kivespussin näköinen ryppyinen nahkaröllykkä, on helposti piilotettava mahanahka pieni ongelma.

Nimim. Kokemusta on

Vierailija
7/32 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin 52 kiloa. Rinnat pieneni vain vähän, vatsa jäi edelleen palloroikuksi eikä siitä tullutkaan odottamaani nahkaroikkopussia. No, pyöräytän palloroikkoni napakoiden housujen sisään, ei ongelma. Terveys parani paljon, joten en jaksa välittää ulkonäköseikoista

Vierailija
8/32 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa myös aihe. 

Vierailija
9/32 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudottakaa painoa huoletta. Nahka ehkä jää vähän roikkumaan, mutta korjausleikkauksella siitä pääsee. Vaikka mieli menee välillä maahan, niin myistakaa pitää itsenne reippaina ja hankkikaa rahat leikkaukseen. Leikkauksen jälkeen on sitten kiva, kun ei roiku.

Itse olen käynyt leikkauksessa ja elämä on kivaa.

Vierailija
10/32 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roikkuva nahka on silti parempi kuin läski. Terveys- ja muista syistä. Nahka roikkuu iän myötä joka tapauksessa. Näytät eses vaatteet päällä hyvältä.

Ei roiku iän myötä niin pahasti.

Vierailija
11/32 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pudottakaa painoa huoletta. Nahka ehkä jää vähän roikkumaan, mutta korjausleikkauksella siitä pääsee. Vaikka mieli menee välillä maahan, niin myistakaa pitää itsenne reippaina ja hankkikaa rahat leikkaukseen. Leikkauksen jälkeen on sitten kiva, kun ei roiku.

Itse olen käynyt leikkauksessa ja elämä on kivaa.

Eikö leikkauksesta tule karmeat kivut

Vierailija
12/32 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun leuan alla roikkuu laihtumisen johdosta vanhan ukon kivespussin näköinen ryppyinen nahkaröllykkä, on helposti piilotettava mahanahka pieni ongelma.

Nimim. Kokemusta on

Kiva. Mulle tulee tuollainenkin ihan taatusti tämän laihtumisen myötä. Toivottavasti maskipakko/suositus jatkuu ikuisesti..

sivusta

Vierailija
13/32 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei jäänyt roikkumaan yhtään, ihme kyllä. Ei vatsa tietenkään ole yhtä timmi kuin nuorena, mutta mitään roikkopussia ei jäänyt kun laihduin. Pudotin painoa ketogeenisella dieetillä ja pätkäpaastolla. Sellaistakin olen kuullut, että tämä yhdistelmä edesauttaisi kropan kiinteytymistä.

Vierailija
14/32 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siinä auta kuin pitää mielessä että vaihtoehdot ovat joko jatkaa ylipainoisena tai laihtua vaikka sitten venynein nahoin, johon voi saada apua leikkauksesta.

Vierailija
15/32 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ärsyttää muakin vaikka ei se roikkuva maha makkaroineenkaan kiva ollut. Olisin vaan vihdoin halunnut sen littanan ja timmin vatsan..

Lapsena/teininäkin oli (kiitos ruokavalion ja liikuntaharrastusten puutteen) sellainen enempi pallomaha ja nyt sitten olisi kiva että urheilullinen elämäntapa näkyisi eikä aina olisi pakko laittaa jotain maksimallin tukialushousuja.

Vierailija
16/32 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäkää lääkäriltä Ozempic-resepti jos muuten vaikea pysyä ravitsemusohjeissa.

Vierailija
17/32 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä siinä auta kuin pitää mielessä että vaihtoehdot ovat joko jatkaa ylipainoisena tai laihtua vaikka sitten venynein nahoin, johon voi saada apua leikkauksesta.

Leikataanko näitä leuasta roikkuvia kivespusseja ja mahasta roikkuvia kengurupusseja kunnallisella puolen? Yksityiseen ei todellakaan ole varaa.

Mä menen nimittäin heti sellaiseen. Samalla voidaan sitten pienentää rinnatkin.

Vierailija
18/32 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei jäänyt roikkumaan yhtään, ihme kyllä. Ei vatsa tietenkään ole yhtä timmi kuin nuorena, mutta mitään roikkopussia ei jäänyt kun laihduin. Pudotin painoa ketogeenisella dieetillä ja pätkäpaastolla. Sellaistakin olen kuullut, että tämä yhdistelmä edesauttaisi kropan kiinteytymistä.

Gurut väittää, että jos laihduttaa paastolla, vaikka pätkäpaastollakin, paaston aikana elimistö käyttää ylimääräisen proteiinin hyväkseen. Tarkoittaa sitä, ettei nahka ala roikkua niin paljon.

Paaston aikana elimistö muutenkin korjaa itseään, joten onhan se mahdollista jossain määrin. Mutta 50 kilon laihdutus jättää varmasti jälkensä.

Vierailija
19/32 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitapa kuvia alastomasta vartalostasi.

Olen pervo, joka tykkää kaikesta friikistä.

Vierailija
20/32 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalkkunapussin saa huivilla piiloon. -kokemusta on

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi