Missä vaiheessa miehen oikeasti kannattaa luovuttaa kumppanin etsinnän suhteen Suomessa, jos täällä ei vain tärppää?
Mietin että mikä on sopiva takarajaikä sille että lähtee katselemaan naista jostakin Aasian maasta...Olen nyt 35-vuotias, ja olen ollut viimeiset 7 vuotta yksin.
Alkaa pikkuhiljaa masentaa ja ahdistaa tämä tilanne.
Missä vaiheessa te muut Aasiasta vaimon hakeneet olette päätyneet ratkaisuunne?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinuna kehittäisin itseäni. Laita edes kroppa kuntoon niin saat kyllä naisen. Sinusta itsestäsi kaikki on kiinni, haluatko kehittää itsestäsi haluttavan paketin vai et. Jos et halua, niin et ansaitse naista. Silloin on pakko luovuttaa.
Kroppani on kunnossa.
ap
Pituus ja paino?
185cm ja 93kg
Eli olet sama, joka eilen valitti kuinka vain pulleroiden kanssa tulee matcheja Tinderissä. Kysyin sinulta jo eilen, mikä sinusta tekee kiinnostavan ja millaiselle naiselle, mutta et vastannut. Etkä varmaan vastaa tänäänkään. Sen sijaan teet jälleen huomenna saman avauksen.
Nyt sekoitat minut toiseen henkilöön.
ap
Vierailija kirjoitti:
Tuossa linkki kroppaani. (Yhdistäkää nuo, kun sensuuri ei antanut laittaa yhdessä)
ap
Mitä jos viettäisit enemmän aikaasi siellä, missä naiset ovat, etkä vessassa ottamassa peiliselfieitä? Tällä kelillä on varmaan laskettelukeskuksissa aikamoinen kuhina.
Itse olen hieman vanhempi ja yksin olen ollut noin 12 vuotta. En ole aikeissa hakea vaimoa Aasiasta, vaikka siellä onkin kysyntää, tai mistään muualtakaan. Tässä ajassa olen kirjoitellut netissä ehkä puolen tusinallisen suomalaisnaisen ja parin aasialaisnaisen kanssa, asioiden johtamatta mihinkään. Kerran olen naista halannut tähän ajanjaksoon. Siinähän sitä onkin läheisyyttä kerrakseen. Olen töissä käyvä normaalipainoinen mies, ja viihdyn omien harrastusteni ja juttujeni parissa, enkä murehdi tai ahdistu tilanteestani. Maailman menoa kun katselee, asiani ovat enemmän kuin hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa linkki kroppaani. (Yhdistäkää nuo, kun sensuuri ei antanut laittaa yhdessä)
ap
Mitä jos viettäisit enemmän aikaasi siellä, missä naiset ovat, etkä vessassa ottamassa peiliselfieitä? Tällä kelillä on varmaan laskettelukeskuksissa aikamoinen kuhina.
Peiliselfien ottamiseen meni aikaa noin 20 sekuntia, pukkarin vessassa treenin jälkeen salikäynnin yhteydessä.
Keksi parempia.
ap
Itse en ostanut naista, vaan tutustuin korealaiseen naiseen netissä ja lopulta hän muutti tänne valmistuttuaan. Kun tutustuimme netissä olin 25 ja kun hän muutti tänne olin melkein 27. Nyt ollaan oltu viisi vuotta onnellisesti yhdessä ja saatu lapsi. M32
Vierailija kirjoitti:
Itse en ostanut naista, vaan tutustuin korealaiseen naiseen netissä ja lopulta hän muutti tänne valmistuttuaan. Kun tutustuimme netissä olin 25 ja kun hän muutti tänne olin melkein 27. Nyt ollaan oltu viisi vuotta onnellisesti yhdessä ja saatu lapsi. M32
Missä päin nettiä tarkemmin?
ap
Ensinnäkin, tosi ikäviä puheita, että olisi ylipainoinen tai että sillä nyt niin iso merkitys suurimmalle osalle olisi, vaikkei kyseinen henkilö kyllä mittojen puolesta ole.
Kyllä naisillakin on samanlaisia ongelmia, itseasiassa tiedän tosi monia itseni ikäisiä 30 +, jotka ei ole koskaan kunnolla seurustelleet, useampi ystäni jne. Nyt tosin muutamalla on poikakaverit.
Itse olen naimisissa, ei nyt olla kumpikaan ulkonäöllisesti kummempia, miehessä itseä kiinnosti hyvä yleissivistys, tykkää myös lukea kirjoja kuten itse. Hänellä kyllä laaja kaveriporukka, jonka kanssa viettää paljon aikaa, tämä siis on hyvä juttu, ei ole ripustautuja.
Ehdoton ei itselle on perussuomalaiset/äärioikeistolaiset aatteet, joskin kyllä heillekin varmaan omat markkinansa on. Oma mies on kyllä hyvin "perussuomalainen" olemukseltaan, metsästää, kalastaa ja on perusduunari, mutta ei aatteiltaan perussuomalainen, vaan tasa-arvoinen rehellinen suomalainen mies.
Mutta itse kysymykseen, voikan sitä etsiä ulkomailtakin, ei siinä mitään väärää ole. Tiedän hyvin onnistuneita liittoja, joskin osa ehkä hakeutuu paremman elämän toivossa, mutta toki myös tälläinen liitto voi muuttua oikeaksi rakkaudeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
MyAnimeList. Taitaa olla sivu edelleen pystyssä. M32
Sehän on ihan sinun oma valinta. Itse en löytänyt Suomesta miestä eikä tullut mieleenkään lähteä hakemaan kumppania jostain halpamaasta. Tosin kyllähän jokainen kumppanin löytää, jos kenet vaan kelpuuttaa ja pitäisin sitä pulskaa Suomi-tyttöä kuitenkin sinulle parempana vaihtoehtona kuin aasialaista. Nyt kun omalla kohdalla lapsentekoikä mennyt, en edes kaipaa miestä mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinuna kehittäisin itseäni. Laita edes kroppa kuntoon niin saat kyllä naisen. Sinusta itsestäsi kaikki on kiinni, haluatko kehittää itsestäsi haluttavan paketin vai et. Jos et halua, niin et ansaitse naista. Silloin on pakko luovuttaa.
Kroppani on kunnossa.
ap
Pituus ja paino?
185cm ja 93kg
Olet ylipainoinen. Etkö edes itse ymmärrä sitä?? Miksi valehtelit, että kroppasi on kunnossa, kun eihän se ole.
Newsflash, suurinta osaa naisista ei haittaa vaikka miehen kroppa ei olisi täysin timmissä kunnossa. Se ei ole se syy, miksi naista ei saa.
Tää on niin totta.
Siinä mielessä huvittaa oma hysteerisyys kropan pienistä virheistä, mutta ehkä miehet kuitenkin ovat visuaalisenpia/kriittisempiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kroppani on kunnossa.
ap
Pituus ja paino?
185cm ja 93kg
Olet ylipainoinen. Etkö edes itse ymmärrä sitä?? Miksi valehtelit, että kroppasi on kunnossa, kun eihän se ole.
Newsflash, suurinta osaa naisista ei haittaa vaikka miehen kroppa ei olisi täysin timmissä kunnossa. Se ei ole se syy, miksi naista ei saa.
Tää on niin totta.
Siinä mielessä huvittaa oma hysteerisyys kropan pienistä virheistä, mutta ehkä miehet kuitenkin ovat visuaalisenpia/kriittisempiä.
Tuossa ensimmäisellä sivulla oli heti ekoissa viesteissä ohjeita että pitää laittaa kroppa kuntoon, ja läskiksi haukkujia kun kerroin mittani.
Hieman ristiriidassa sinun kommenttisi kanssa.
En minä ilman noita viestejä olisi kuvaani postannut tänne.
ap
Vierailija kirjoitti:
Minä aion pian ladata tänne rajatun kuvan kropastani, niin loppuvat nuo läski -huutelut.
Idiootit eivät ymmärrä että jos mies treenaa, niin painoindeksi hyvin helposti menee tuonne lievän ylipainon haarukkaan.
ap
Älä ap välitä, ihan samaa nuo tietyt tyypit jankkaavat oli nainen tai mies. Minusta mittasi kuulostavat oikein hyviltä ja terveysriskeillä pelottelevat eivät ymmärrä yhtään, mitä on terveydelle vaarallinen ylipaino.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
MyAnimeList. Taitaa olla sivu edelleen pystyssä. M32
Kiitos
ap
siis ihan kammottavia kommentteja tuolla alussa! ihmisissä ei todellakaan merkkaa ulkonäkö ja ap ei ole lihava! todennäköisesti pinnalliset kommentoijat itse ovat sinkkuja tai onnettomia omissa parisuhteissaan.
Kannattaa omien mielenkiinnon kohteiden mukaan miettiä, että missä voisi tutustua ns. saman henkisten ihmisten kanssa :) onko sinulla harrastuksia? entä yhteiset illanvietot isommalla porukalla ja sitä kautta tutustuminen? oletko miettinyt, että parisuhde voi syntyä myös myös kaveripohjalta? Esim. kaverihaku.net sivulla on paljon ilmoituksia. Oman tuttavapiirin laajentaminen tuo aivan enemmän mahdollisuuksia tutustua uusiin ihmisiin. Epätoivoiseksi ei kannata heittäytyä, sillä se karkottaa tehokkaasti. Ole ylpeä itsestäsi ja ihan varmasti löydät vielä ansaitsemasi elämänkumppanin :)
Kyllä sinä varmasti naisen Thaimaasta saat mutta et välttämättä rakkautta. Jos muutat Thaimaahan, todennäkösesti elätät vaimosi lisäksi hänen suvun. Jos saat naisen asumaan Suomeen, elätät todennäkösti silloinkin vaimosi ja hänen suvun. Mikäli nainen on motivoitunut opettelemaan Suomea ja hankkii työpaikan, hän todennäköisesti maksaa palkastaan suvulle Thaimaahan jolloin sinä maksat teidän yhteisistä menoista vähintäänkin enemmän tai kokonaan. Sinun onneksi tässä tilanteessa, sinun ei välttämättä tarvitse maksaa hänen suvulle. Tiedän yhden Suomalais-Thaikku pariskunnan jossa tämä jälkimmäinen toteutuu. Thaivaimo käy töissä, maksaa perheelleen Thaimaahan ja loput rahat shoppailee, vanhempi Suomalaismies maksaa kaiken muun eli ns. elättämisen. Tämä vaimo on ainakin kiero ja "lypsää" miehestään kaiken kyllä irti mikäli kyseessä on perheensä etu Thaimaassa.
Näin tässä kulttuuricoctail parisuhteessa. Ihmisiä on erilaisia.
Minä olen joskus miettinyt että luulevatko varsinkin vanhemmat miehet kun hankkiivat nuoria Thaivaimoja että ne vaimot oikeasti rakastavat miehiään. Eikö ne tajua vai eivätkö vain halua tajuta tai eivätkö vain välitä. Thaivaimot rakastaa miehien pulskia lompakoita.
40-vuotiaana viimeistään kannattaa siirtyä ulkomaalaisiin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
40-vuotiaana viimeistään kannattaa siirtyä ulkomaalaisiin naisiin.
ovatko ulkomaalaiset naiset mielestäsi jotenkin vähempi arvoisia? Miksei siirtyisi jo 20-vuotiaana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Peiliselfien ottamiseen meni aikaa noin 20 sekuntia, pukkarin vessassa treenin jälkeen salikäynnin yhteydessä.
Keksi parempia.
ap
Ja nyt vietät aurinkoista lauantai-iltapäivää meidän perheellisten mammojen kanssa. Missä aiot tänään tavata ikäisiäsi sinkkunaisia?
Itse luovutin jo parikymppisenä. Suomessa ei ikinä kukaan ollut kiinnostunut. Ulkomailla, useissa eri maissa, minua sen sijaan pidettiin ilmeisesti hyvinkin haluttavana, ja niin puolisoksenikin päätyi ei-suomalainen.
Olen kuitenkin nainen, ja sanoisin, että jo puheesi "vaimon hakemisesta Aasiasta" kertovat maailmankatsomuksestasi sen verran, että suomalaisen tyttöystävän löytäminen ongelman juuret taitaa olla siinä.
Eli olet sama, joka eilen valitti kuinka vain pulleroiden kanssa tulee matcheja Tinderissä. Kysyin sinulta jo eilen, mikä sinusta tekee kiinnostavan ja millaiselle naiselle, mutta et vastannut. Etkä varmaan vastaa tänäänkään. Sen sijaan teet jälleen huomenna saman avauksen.