Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukautiset välistä jo usean kerran...

Vierailija
18.07.2015 |

Minulla siis alkaa kuukautiset 2kuukauden välein.. Mistä voinee johtua että eivät tule normaalisti? Olen perusterve, 152/43 joten alipainostakaan ei johtune. Mistä voisi olla kyse?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan sä vähän alipainoinen. Voi johtua siitä.

Vierailija
2/7 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet alipainoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alipainon rajoilla melkein... minkä ikäinen olet? Onko kierto muuttunut? Poikkeavuudet kuukautiskierrossa on hyvä tutkituttaa gynekologilla. Syyhän voi löytyä pco:sta kasvaimiin.

Vierailija
4/7 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kierto on kk-puoleen vuoteen :)
Ikinä mitää selvää syytä ei ole löytynyt. Kolme lasta olen saanut silti, juurikin tosi pitkistä kierroista (kp 56 plussannut ja on ollut aivan alussa).

Vierailija
5/7 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 08:14"]Alipainon rajoilla melkein... minkä ikäinen olet? Onko kierto muuttunut? Poikkeavuudet kuukautiskierrossa on hyvä tutkituttaa gynekologilla. Syyhän voi löytyä pco:sta kasvaimiin.
[/quote]

Olen 24. Ennen on ollut säännölliset kuukautiset. Päivällä-parilla ennen vain heittänyt. Mutta viimeisen vuoden aikana ovat muuttuneet.. Ehkä menen gynelle sittenkin jos voi olla vaarallistakin. -ap

Vierailija
6/7 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käynyt sama. Juurikin tutkimuksia tehdään tästä, syytä ei ole vielä löydetty.
171/53, kierto ollut ennen säännöllinen 23pv, ensin tulivat 50-60pv välein ja nyt ovat olleet poissa jo pitkään. Raskaana en ole. 23v.
Toivottavasti sulla löydetään syy :/

Vierailija
7/7 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi