Onko kenellekään positiivista kokemusta Lassila ja Tikanojasta taloyhtiön huoltoyhtiönä?
Täällä Kemissä ainakin hommat hoidetaan ihan vasemmalla kädellä ja itse pitää tehdä loput. Tuli kuva ettei huoltomiehiä oltu edes kunnolla perehdytetty, että mitä heidän töihinsä kuuluu. Osa ei osaa puhua edes suomea. No toki itse voin puhua englantiakin, että ei sen puoleen, mutta yli 80-vuotiaille voi ainakin osalle olla vaikeampaa. Kummallista tämä nykyajan kiinteistöhuolto. Portailla senttejä paksu jääkerros ja kukaan ei tee mitään. No itse sitten hakkasin sen jään irti. Ajattelin että rupeaa olemaan jo niin vaarallista, että pakko tehdä jotakin.
Kommentit (5)
Kyllä - valittevasti. Sen jälkeen kun heille ilmoitettiin, että vaihdamme huoltoyhtiötä toiseen loputkin hommat jäi tekemättä. En olisi uskonut että iso yritys voisi ja kehtaa noin toimia mutta näköjään voi.
Täysin piittaamatonta toimintaa näyttää olevan. Ei ilmeisesti pelota oikeusjutut heitä....
Täälä meilläpäin voittivat suuren osan kilpailutuksista, koska hinnat olivat niin alhaiset, ettei niillä hinnoilla voi oikeasti kukaan tehdä kunnolla töitään.
Itse työskentelen toisessa huoltofirmassa, joka myytiin isommalle firmalle ja kuten arvata saattaa, niin ei ehditä enää tehdä töitämme kunnolla, koska vain raha ratkaisee.
Kannattaa oikeasti suosia pieniä firmoja, ovat varmasti kalliimpia, mutta niissä halutaan panostaa laatuun.
Hki ja ympäristö komppaa. L & T on todella surkea. Kun taloyhtiö (ja ilm. muut Erään Säätiön omistamat talot, kas vaan...) pyysi tarjouksia, palkkaisännöitsijä suositteli L & T:aa. Surkeaa toimintaa, ulkoalueita EI aurata EIKÄ hiekoiteta. Karmeita jää- ja lumikinoksia rappujen sisäänkäyntien edessä, välillä ei pääse todellakaan ovesta edes ulos. Valitettu on, mitään ei tapahdu. Koska The Säätiö ja ilmeisesti tehty sellaisia sopimuksia, että ao. taho hoitaa kaiken The Säätiön talojen huoltohommat. :(
Meillä sattuu talossa asumaan myös eläkkeellä oleva ammatti-isännöitsijä ja hänkin haukkui tuon L&T:n toiminnan ihan lyttyyn. Terv. Ap