Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lisätään facebookiin Ukrainan lippu omaan profiiliin?

Vierailija
26.02.2022 |

Ja sinä, joka haluat tulla kertomaan sen olevan turhaa, laita alle se, mitä teen Ukrainan tai ukrainalaisten hyväksi. Kaikki olemme kiinnostuneita ottamaan vastaan vinkkejä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä itse teet.

Minäkin voin sitten ottaa mallia ja oppia sinulta.

Vierailija
2/20 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoja, joku?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klikkaat sitä omaa profiilikuva ja siinä teksti lisää kehys, etsit sitten vaikka lipuista sen Ukrainan lipun.

Itse tein kokonaan uuden profiilikuvan.

Vierailija
4/20 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita lippu suomen mielenterveystyölle. Sille tarvitaan nyt kipeästi lisää rahaa. Samat ihmiset jotka hermoili koronasta siirtää traumansa nyt Ukrainan kriisiin jotta voivat jatkaa kahdessa vuodessa jo tutuksi tulleessa pahoinvoinnissa oloaan. Sen sijaan että käsittelisi järjettömiin mittasuhteisiin menneitä pelkotilojaan jatketaan keinotekoisesti uudella kriisillä, kun koronasta ei saa enää samoja fiiliksiä.

Vierailija
5/20 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoita mielummin rahaa Ukrainan ponnistelujen hyväksi. Näin tein itsekin. Vaikka ei julkisen tuen osoittaminenkaan tietysti aivan turhaa ole.

Vierailija
6/20 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sinä miten se konkreettisesti auttaa Ukrainaa ja ei vaan tee sinulle oloa, että teet jotain hyvää koska olet hyvä ihminen.

Vierailija
7/20 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klikkaat sitä omaa profiilikuva ja siinä teksti lisää kehys, etsit sitten vaikka lipuista sen Ukrainan lipun.

Toimiiko se noin? Jossain luki, ettei facebookissa olisi enää tuollaista kehykset-toimintoa. Enkä löydä sitä.

Vierailija
8/20 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita sinä miten se konkreettisesti auttaa Ukrainaa ja ei vaan tee sinulle oloa, että teet jotain hyvää koska olet hyvä ihminen.

En minä tuolla yritä konkreettisesti Ukrainaa auttaa. Ja pitääkö sinusta oikein esittää hyvää ihmistä, jos laittaa Ukrainan lipun nyt profiilikuvaan? Et usko, että ihminen oikeasti on niin hyvä, että tekee sen? Se on vain esitystä? Oikeasti on sodasta ihan, että what ever? Säkö luulet näin?

Ap

Vierailija
9/20 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä tuolla yritä konkreettisesti Ukrainaa auttaa. Ja pitääkö sinusta oikein esittää hyvää ihmistä, jos laittaa Ukrainan lipun nyt profiilikuvaan? Et usko, että ihminen oikeasti on niin hyvä, että tekee sen? Se on vain esitystä? Oikeasti on sodasta ihan, että what ever? Säkö luulet näin?

Ap

On se minustakin vähän tekopyhää.

Vierailija
10/20 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimiiko se noin? Jossain luki, ettei facebookissa olisi enää tuollaista kehykset-toimintoa. Enkä löydä sitä.

Itsellä ainakin toimii. Kännyssä. Eli menen omaan profiiliin, klikkaan sitä omaa kuvaa, se antaa vaihtoehtoja,kuten lisää kehys. Painan sitä ja se ehdottaa joitain. Lipuista löytyy se Ukrainan lippu.

Se on muuttunut,että kehyksiä ei saa enää itse luoda,vaan pitää olla joku järjestö tms. On vaan nuo fb:n omat kehykset.

Itse muutin koko profiilikuvan,koska halusin tekstin lipun lisäksi.

Vierailija
11/20 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

On se minustakin vähän tekopyhää.

Outo suhtautuminen sinulla.

Vierailija
12/20 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun klikkaan kuvaa tulee muokkaa kuvaa ja vain että kierrä vastapäivään yms.

???? Kokeilin myös nyt puhelimella (iPhone).

Vierailija
13/20 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hjelp?

Vierailija
14/20 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoita rahaa. Boikotoi venäläisiä tuotteita. Osta ukrainalaisia tuotteita.

Kaikki liput yms. eivät auta.

Vierailija
15/20 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän nyt kukaan kuvittelekaan sen lipun auttavan, vaan haluaa laittaa sen osoituksena siitä, että tämä on tärkeää.

Ap

Vierailija
16/20 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomitsen Venäjän sotatoimet täysin. Silti olen sitä mieltä, että tekopyhyys valtaa alaa, vain yksi mielipide sallitaan enää Suomen mediassa ja kaiken venäläisiin vähänkin liityvän boikotointi ei enää järkevissä mittasuhteissa.

Vierailija
17/20 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän nyt kukaan kuvittelekaan sen lipun auttavan, vaan haluaa laittaa sen osoituksena siitä, että tämä on tärkeää.

Ap

Siis itselle.

Miksi sinua häiritsee se, jos jokin asia, pride, syöpätutkimus tms on jollekin tärkeää, eli esim. mietityttää paljon ja haluaa kertoa sen, oletko miettinyt?

Ap

Vierailija
18/20 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuomitsen Venäjän sotatoimet täysin. Silti olen sitä mieltä, että tekopyhyys valtaa alaa, vain yksi mielipide sallitaan enää Suomen mediassa ja kaiken venäläisiin vähänkin liityvän boikotointi ei enää järkevissä mittasuhteissa.

Minkälainen mediassa esillä ollut boikotointi on ollut mielestäsi liikaa?

Vierailija
19/20 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin nämähän ei pois sulje toisiaan, vaikka laittaa lipun profiilikuvaan ei estä sitä että lahjoittaisi rahaa

ei ap

Vierailija
20/20 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitoin Saksan lipun. Ja sen punavalkomustan.