Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin ruma

Vierailija
26.02.2022 |

Vihaan ulkonäköäni ihan suunnattomasti.
En keksi itsestäni mitään hyvää sanottavaa, olen mielestäni kaikin puolin ihan hirveä ilmestys.
Kasvoni ovat pyöreät ja minulla on hirveä akne, on kaksoisleukaa ja olemattomat possumaiset kasvonpiirteet, sellainen taikinanaama.
Vartalo on löysä ja mummomainen laihdutuksen seurauksena ja alapääkin kauhea.
Inhoan itseäni uskomattoman paljon ja pelkään koko ajan, että mies lähtee kauniimman naisen mukaan hetkenä minä hyvänsä.
Muita hirvityksiä palstalla?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa rumia ihmisiä, vain ylipainoisia.

Yksikään hoikka ei voi olla ruma eikä lihava kaunis.

Vierailija
2/20 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmasti ole niin ruma kuin tunnet. Kaikki näkemäni ihmiset ovat omalla tavallaan kauniita. En koskaan mieti toisten rumuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tälle voisi tehdä muuta kuin laihduttaa?

Hakeutua kirurgin veitsen alle?

Rahaa ei kyllä sellaiseen ole käytettäväksi, yritän säästää.

Ap

Vierailija
4/20 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että alapääkin kauhea :D 

Voit muokata ja kiinteyttää kroppaasi kuntosalilla, asiantuntevan PT:n ohjauksessa. Ja toki kaikenlaisella muulla liikunnalla. Akneen on olemassa erilaisia hoitokeinoja, Tetralysal esimerkiksi. 

Jos miehesi joskus sinut jättäisi niin se tuskin johtuu "hirveästä rumuudestasi" vaan siitä, että ajat hänet pois noilla itsesääli- ja itseinhopuheilla... 

Vierailija
5/20 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympatiat ovat puolellasi, mutta ei silti kannata lietsoa ja vahvistaa tuota tunnetta analysoimalla asiaa.

Voit yrittää huijata aivojasi etsimällä edes jotain siedettävää kehostasi. Tai sitten vaan käyt läpi rumana pitämiäsi kehon osia ja sanot niitä kauniiksi.

Pikkuhiljaa saatatkin nähdä kehosi toisella tavalla ja voit myös saada muut siihen mukaan.

Monesti ihmisille vain riittää se että heille kerrotaan jonkin piirteen olevan kaunis :

"Minulla on kauniit silmät "

Ja vaikka kuulija olisi eri mieltä, siihen ei voi oikein vastaankaan sanoa, koska kauneus on katsojan silmissä. Samalla kuulija alkaa myös miettimään, että millä tavalla ne silmät voi nähdä kauniina ja jopa löytää sen kauneuden sieltä. Myös herää epäily hänellä itsellään, että näkevätköhän muutkin hänet itsensä yhtä rumana, vaikka hän itse pitää itseään kauniina?

Ja näin saadaan murrettua kauneuskäsitystä.

Aloitetaan kauneus vallankumous ja sanotaan itseämme kauniiksi!

Vierailija
6/20 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap jos sä tässä maailmantilanteessa et keksi muuta mietittävää kuin naamasi, niin sun isompi ongelma on korvienvälinen taikina. Lopeta tuollainen ruikuttaminen ja ala elää ihmisen elämää. Saattaa mieskin pysyä paremmin, jos ei joudu säälimään sinun itsevihaista olemustasi päivästä toiseen. 

Vierailija
7/20 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity kehittämään henkistä puoltasi.

Vierailija
8/20 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä jonkinlainen eskapismin muoto että fokusoi ajatukset johonkin triviaaliin, ettei tarvitse pohtia ja murehtia maailman tilaa?? On meinaan aika tulenarkaa menoa just nyt. 

Vierailija
9/20 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää löytää itsestäsi ensin sisäinen kauneus, ja sitten miehet ihastuvat sinuun, koska sisäinen kauneus hehkuu ulospäin.

Vierailija
10/20 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä miten ulkonäön murehtiminen estäisi minua suremasta nykyistä maailmantilannetta?

Aivoihin yleensä mahtuu useampikin ajatus kerrallaan.

Kai ihmisellä saa pinnallisempiakin ajatuksia olla?

Ap

Vierailija
11/20 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et tee asiolle mitään ? Nyt niskasta itseäsi kiinni ! Aloita täys-Nutraaminen tai ketodietti. Käy ihotautiläkärillä, kela korvaa jos ei kokonaan niin osittain. Jos kärsit masennuksesta, mars lääkäriin hakemaan mieliala-lääkkeet. Käänny vaikka ammattikoulussa edullisesti kampaamo-linjalaisten parturi-kampaajien puoleen niin saat uudet hiukset pienellä hinnalla. Opettaja valvoo työtä. Katso netistä muotilinjausta minkä tyylisiä vaatteita tahtoisit. Kirpparilta saa edullisesti kauniita vaatteita kun laihdut. Niitä ei tarvitse olla paljoakaan kun voi yhdistellä. Lankkaa kengät, pidä laukut hyvänä.Nyt hymyä huuleen sisko, sinä onnistut jos vain itse tahdot.

Vierailija
12/20 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sulla on varmaan sentääs kiva persoona? Itse olen ruma niin ulkoisesti kuin sisäisestikin.

Vierailija
13/20 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä siitäkään sisäisestä kauneudesta, en ole edes mukava ihminen.

Vierailija
14/20 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele meikkaamaan.

Vierailija
15/20 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma voi olla todella kaunis. Lopeta itsesi ruoskiminen. Asenne sen ratkaisee. Kasva aikuiseksi.Elämässä on mutakin kuin ulkonäkö,pitus,painoa.

Vierailija
16/20 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa on jotain kaunista.

Vierailija
17/20 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä miten ulkonäön murehtiminen estäisi minua suremasta nykyistä maailmantilannetta?

Aivoihin yleensä mahtuu useampikin ajatus kerrallaan.

Kai ihmisellä saa pinnallisempiakin ajatuksia olla?

Ap

Nimenomaan, et ymmärrä. Sulla on elämäsi tilaisuus avartaa maailmaasi niin että se oma napa unohtuu. Tartu siihen. Se on palvelus itsellesi ja ympäristöllesi ja tietysti viime kädessä koko maailmalle. Et oivalla, ettei ongelma tuossa itseinhoilussa ole sen pinnallisuus, vaan ihan kuin juoppo hukkaa elämänsä joka päivä kunnes se jää kokonaan elämättä, peilintuijottajalle käy samoin. Sitä ei huomaakaan kuinka elämä valuu käsistä ja jää käyttämättä. 

Elämä ei ole kenraaliharjoitus. 

Vierailija
18/20 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 177cm pitkä ja painan 151.5kg. Enempää en kerro, joten turha tivata lisää, jos tuo muka ei järkytä tarpeeksi.

M50+

Vierailija
19/20 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lukuisia harrastuksia ja olen nähnyt maailmaa hyvinkin paljon.

Elämäni EI pyöri ulkonäön ympärillä, nyt vaan masentaa erityisen paljon.

Ap

Vierailija
20/20 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumuus on vain mielentila. Itsekin joskus olen tuntenut itseni rumaksi, nykyisin ihan nätiksi. Olen ajatellut asian näin, ettei ketään haittaa yhtään vaikka pitäisinkin itseäni nättinä, silloin on paljon mukavempi olla itsensä kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä