Voiko tässä mekossa mennä häihin?
Voiko tässä mekossa mennä vieraaksi häihin vai onko liian arkinen?
Jos voi, niin minkälaiset asusteet? (Korut, kengät, väri?)
Kommentit (15)
Hyvin voi mennä. :) Mä laittaisin tuohon jonkun värikkään korun ja saman väriset avokkaat. Mä oon itse menossa tällaisessa, mutta vihreässä, ei oo sen juhlavampi http://sol-mane.se/klanningar/klanning-5/, mustissa korkosandaaleissa ja hopeinen kalevalakoru koruksi. :D
Vähän arkinenhan tuo on, mutta ei se nyt ihan hirveän paha ole. Pituus ja malli on hyvä häihinkin. Asusteiden värillä ei ole väliä, jotain iloisen väristä.
Jos otat väriksi kirsikkaroosa, ei missään nimessä mustavalkoista! Malli ok.
Värikkäillä asusteilla, hansikkailla ja kivalla päähineellä saa tosi nätin asun aikaan! :)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 23:47"]Hyvin voi mennä. :) Mä laittaisin tuohon jonkun värikkään korun ja saman väriset avokkaat. Mä oon itse menossa tällaisessa, mutta vihreässä, ei oo sen juhlavampi http://sol-mane.se/klanningar/klanning-5/, mustissa korkosandaaleissa ja hopeinen kalevalakoru koruksi. :D
[/quote]
Äh siis tässä. http://sol-mane.se/klanningar/klanning-5/
Voi mennä. Kesähäät yleensäkin pukukoodiltaan rennommat. Silti hakisin asusteilla vähän enemmän juhlavuutta, korkokengät ainakin must. Esim. mustat tai punaiset avokkaat, ohut musta nahkavyö vyötärölle ja punaista huulipunaa. Jos hiuksesi ovat pitkät, joku huoleton nuttura ja juhlavat hopeiset korvakorut (tai hopeanväriset, zirkonit näyttävät kauniilta myös)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 23:48"]
Värikkäillä asusteilla, hansikkailla ja kivalla päähineellä saa tosi nätin asun aikaan! :)
[/quote]
Tai sitten näyttää avohoitopotilaalta.
Tavalliset pukukoodittomat kesähäät? Voi mennä. Mieluummin kirsikkaroosa kuin raidallinen.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 23:48"]
[/quote]
Tai sitten näyttää avohoitopotilaalta.
Se punainen on mielestäni juhlavimman ja arvokkaimman näköinen. Pilkullinenkin on ihan kiva, raidallinen taas liian arkinen. Asusteiksi esim. Vyö (leveä satiini/sifonkinauha?), korkokengät ja pieni laukku sekä suht pelkistetty koru. Pilkullisen mekon kanssa asusteet voivat olla vaikka punaiset tai tummansiniset. Punaisen kanssa esim. Mustat asusteet tai yksi asusteista (korun lisäksi) voi olla metallinvärinen tai helmiäishohteinen.
hyvin voit mennä, kivannäköinen mekko ja seilorihenkisyys aina kesäisin in :)
kaulakorua en laittaisi, koska kaula-aukko nousee niin ylös. Ranteisiin jotain kivaa korua. Mahdollisesti kivan vyön laittaisin tuomaan ryhdikkyyttä. :)
Voi mennä. Juhlavat korut, ja tosiaan korkokengät. Hiukset nätisti jollekin kampaukselle niin silläkin saa juhlavuutta aikaan.
Vähän veikkaan, että kun on kyse stretch-kankaasta ja Elloksesta, niin livenä tuo mekko on täysin ryhditön riepu tuohon mallikuvaan verrattuna. En siis tilaisi juhlamekoksi.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 23:52"]
Vähän veikkaan, että kun on kyse stretch-kankaasta ja Elloksesta, niin livenä tuo mekko on täysin ryhditön riepu tuohon mallikuvaan verrattuna. En siis tilaisi juhlamekoksi.
[/quote]
Tuli sama mieleen kun luin että materiaali on 97% puuvillaa ja 3% elastaania..
Liian arkinen häihin. Muut juhlat ok.