Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensiviikolla rakenneultra - ei osata päättää kysytäänkö sukupuolta vai ei

Vierailija
17.07.2015 |

Viime kerralla ei kysytty ja oltiin ihan tyytyväisiä siihen päätökseen. Nyt kutkuttaisi tietää, mutta olisiko sittenkin parempi odottaa synnytykseen? 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkelipylly!!!!!!!!!!

Vierailija
2/14 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies halusi tietää, itselle ei ollut niin väliä. Kysyttiin sitten, mutta sikiö piti jalkoja niin, että ultraaja ei osannut varmasti sanoa. Meille on nyt tulossa ehkä tyttö, ultraajan mukaan se on 50-60, pojan vehkeitä ei löytänyt ja jotkut osat näytti vähän tytöltä. Tyttöön me ollaan ajatuksen tasolla nyt asennoiduttu, mutta saattaapa tuo vielä yllättääkin. Kuukauden päästä sen näkee :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:28"]Viime kerralla ei kysytty ja oltiin ihan tyytyväisiä siihen päätökseen. Nyt kutkuttaisi tietää, mutta olisiko sittenkin parempi odottaa synnytykseen? 
[/quote]

Miksi odotella? En ymmärrä. Itse ainakin olen niin utelias, ettei tulisi mieleenkään jättää kysymättä. Tosin eihän se ultran arvio ole kuin veikkaus. Lopullisen tiedon saa vasta kun vauva syntyy.

Vierailija
4/14 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:32"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:28"]Viime kerralla ei kysytty ja oltiin ihan tyytyväisiä siihen päätökseen. Nyt kutkuttaisi tietää, mutta olisiko sittenkin parempi odottaa synnytykseen?  [/quote] Miksi odotella? En ymmärrä. Itse ainakin olen niin utelias, ettei tulisi mieleenkään jättää kysymättä. Tosin eihän se ultran arvio ole kuin veikkaus. Lopullisen tiedon saa vasta kun vauva syntyy.

[/quote]

Viime kerralla ajateltiin, ettei väliä kumpi joten mitä sitä kysymäänkään. Edelleenkään ei ole väliä, kummassakin sukupuolessa on puolensa, mutta... Ehkä tällä kertaa kiinnostaa se sukupuoli enemmän. En kuitenkaan haluaisi mitään stressiä asiasta. Jos sukupuoli selviää vasta synnytyksessä, niin sitä miettii vaan sekunnin siinä hötökässä. Mikä on hyvä asia. Jos taas saan tietää etukäteen, niin varmaan pohdiskelen asiaa paljonkin. Toisaalta olisi kiva saada se tieto, mutta toisaalta taas... En tiedä. Ap

Vierailija
5/14 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sulla eka poika ja nyt toivot tyttöä?

Vierailija
6/14 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se pitäisi tietää etukäteen? Mitä väliä kumpi tulee? Itse en ymmärrä miksi pitäisi kysyä. Kaikki tietysti tavallaa, mutta itsestöni oli kiva tietää vasta synnytyksessä.

Vierailija
7/14 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:51"]

Oliko sulla eka poika ja nyt toivot tyttöä?

[/quote]

Eka tyttö. Ap

Vierailija
8/14 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen kysynyt. On kiva tietää etukäteen minkävärisiä vaatteita laittaa valmiiksi.

Vierailija
9/14 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:53"]

Miksi se pitäisi tietää etukäteen? Mitä väliä kumpi tulee? Itse en ymmärrä miksi pitäisi kysyä. Kaikki tietysti tavallaa, mutta itsestöni oli kiva tietää vasta synnytyksessä.

[/quote]

Näin ajattelin ekan kohdalla. Nyt olen uteliaampi. Mutten silti tiedä kannattaako kysyä. Ap

Vierailija
10/14 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä halusin tietää, kumpi tulee. Saimme tiedon vasta aika myöhäisessä vaiheessa, kun lapsi piti niin tiukasti kinttuja yhdessä, ettei lääkäri saanut selvää. Minusta oli mukava asennoitua jo raskausvaiheessa ajatukseen, että minusta tulee pienen tytön äiti. Meille ei siis ollut edes tarkoitus tulla kuin yksi lapsi, joten kyllä se kiinnosti.

Vierailija
11/14 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:53"]

[/quote]

Minä ainakin olen kovin malttamaton persoona joten on tullut aina kysyttyä. Toki tiedän, ettei se ole sataprosenttisen varmaa mutta kuitenkin, tosin meillä on veikkaus kyllä mennyt noiden kahden lapsen kohdilla oikein. Kolmannen lapsen rakenneultra on parin kuukauden kuluttua jos kaikki menee hyvin. Ajattelin taas kysellä.

Vierailija
12/14 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää kysykö! Sujuu se ponnistaminen helpommin kun saa palkinnon 9 kuukauden jännittämisestä :) Meillä näin!

Vierailija
13/14 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysytty esikoisesta, mutta mahdollisesta seuraavasta kysymmä. On kiva kokea myös se, kun "tietää" kumpi on tulossa/mahassa.

Vierailija
14/14 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:55"]

Minä ainakin olen kysynyt. On kiva tietää etukäteen minkävärisiä vaatteita laittaa valmiiksi.

[/quote]

Meillä on säästettynä esikoisen vanhat vauvanvaatteet, jotka kaikki neutraaleja kun ei silloin tiedetty kumpi tulee. Muutamia vaatteita pitää ostaa lisää, mutta ihan hyvin nekin voi neutraalina ostaa. Toisaalta jos kysytään, niin varmaan sitten vaatteita tulisi ostettua sukupuolta silmällä pitäen. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä