millä nimityksellä kutsutte puolisoanne
Siinäpä se kysymys.
En kaipaa tähän ketjuun:
haukkumista, jankkaamista samasta asiasta, WT roskaa. Kiitos!
Kommentit (51)
Varajeesus, kusipää, kuningas....onhan näitä. Muiden kuullen etunimellä. Lapsilleen isä.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:52"]
Ari
[/quote]
Petollisia nämä Arit...
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:52"]Lapset ja teinit liikkeellä? Vai wt-kansa kännissä?
Itse kutsun ihan hänen omalla nimellään.
[/quote] no nyt vasta bongasin ekan wt kommentin. Ei tuossa toki sanottu että älä enää suolla tuollaista paskaa, mutta ethän sitä ymmärtänyt, wt
Honey, sweetie, bunny... Mies on siis ulkomaalainen, suomeksi en olisi näin imelä :D
Pupu, kulta, muru, rakas, raksu jne. Muiden seurassa tai vihaisena omalla nimellä.:D
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 00:15"]Honey, sweetie, bunny... Mies on siis ulkomaalainen, suomeksi en olisi näin imelä :D
[/quote]
Hyi
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 23:08"]
Lehmä, huora, nauta, luuska, noita...onhan näitä nimityksiä.
[/quote]
Mikromunaseni, poju,pojuseni, pillun kiusaaja , mikris, pikkupili herne dikki, katkis, katkarapu, lassukka, ruma, rumimilus, perseenyrjö, kusinakki, runkku ja runkkari täällä päin käytössä.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 00:19"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 00:15"]Honey, sweetie, bunny... Mies on siis ulkomaalainen, suomeksi en olisi näin imelä :D [/quote] Hyi
[/quote]
Mä en ymmärrä, että mikä tässä viestissä muka tökkii? Itse kutsut miestäsi paskaperseeksi vai perus wt-ämmän tapaan? Mun mielestä myös lempinimillä voi osoittaa rakkautta. Typerät lempinimet kertovat lähinnä äijähuumorista (Tosin eipä moni wt-ämmä paljon rumasta miehestä ulkonäöltään ja käytöstavoiltaan eroa).
Lempinimellä muiden kuullen, kotona myös "kulta" ja monet ällösöpöt nimet, jotka eivät kestä kirjoittamista :D
Lehmä, huora, nauta, luuska, noita...onhan näitä nimityksiä.