mitähä tämä meinaa? (lapsen mummista kyse, eli siis äidistäni)
Taitaa olla yksinäinen. Kaipaa sen vuoksi teidänkin seuraa, eikä vain lapsen.
Kommentit (7)
haluaa touhuta ja leikkiä lapsenlapsen kanssa mutta ei hoitaa häntä koska hänellä on äiti sitä varten! Normaalia käytöstä minun mielestäni, haluaisi kuitenkin teidät joka vkonloppu kylään mutta sinä hoidat lapsesi! Helppoa, vai mitä? Voit toki myös joskus itse kysyä että saisitteko viettää yhden illan kahdestaan jos lapsi olisi mummolassa! Vastaus tulee sitten sieltä :)
kummipoikani kanssa leikkiä ja häntä hauskuuttaa mutta vaipanvaihdot, syötöt ja muut saa äitinsä tehdä! Ehkä äitisi ajattelee että on saanut vaippoja vaihtaa ja muksuja syötellä aivan tarpeeksi elämässään?
siis tottakai minä lapseni hoidan ja vaihdan vaipat ym kun ollaan siellä. en edes odota sitä enkä ikinä kehtais katsoa edes vierestä ku äiti vaihtais poikani kakka vaipan!
Pointti oli vaan se, että aina sitten syyllistää minua, kun emme mene vlopuksi sinne (koska haluamme välillä myös olla kotona)
Esim. "no voi harmi kun ette tule, minä jo odotin teitä ja vaihdoin työvuorot ym ym".. ja todellakin tekee sen niin syyllistävästi.. monesti ollaan lähetty menemään illalla vielä, kun ollu todella syyllinen olo...
et osaa olla aikuinen ihminen ja sanoa äidillesi, että nyt tänä viikonloppuna meillä on muita suunnitelmia ilman että pitää tuntea hirveää syyllisyyttä? Katkaise nyt hyvä ihminen se napanuorasi äitiisin ja ole aikuinen.
vaa aattelen et mitähä se toinen ajattelee,,,
ei rohkene pyytää pelkästään lasta, jos ajattelee, että et anna kuitenkaan? Kysäisepä seuraavalla kerralla, että jos voisit tuoda vain lapsen ja saisitte miehesi kanssa sitä kaivattua yhteistä aikaa.
rakastaa ja palvoo lastamme. Asumme noin 80kilometrin päässä toisistamme.
Äiti odottaa meitä joka vloppu kylään, pettyy kun emme mene joka vloppu. Joskus olisi kiva, että pyytäisi ainoastaan lapsen kylään vaikka yhdeksi yöksi.. päästäisin varmasti ja saatais ukonki kans aikaa kaksin.. ei vaan ikinä kysy. Kysyy aina kaikkia meitä. Ei ehkä kuiten jaksais hoitaa pojua?
Nauttii pojan kans temmeltää mutta ei tykkää esim syöttää, nukuttaa.. ym.ym.