Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Samperin taliköhnäihottuma! Naama taas suuttui jostain

Vierailija
17.07.2015 |

otsa punainen ja hilseilevä. Päänahkaa ja korvantauksiakin kutittaaaaa

Olen nyt lomalla syönyt enemmän vaaleaa leipää ja makeeta, voikohan johtua niistä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 19:48"]

Mulla on korvantauksissa jotain 5x5 senttiä yhtä laattaa. Olisiko kellään ideoita? Makeita en ainakaan syö, ja hyvin vähän kyllä leipääkään.

Kutisee ja irtoaa laattoina, ja alta valuu nestettä, ja kohta on taas kerros karstaa.

[/quote]

Kokeile Sicort voidetta apteekista, ssa ilman reseptiä

Vierailija
2/16 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 20 v pojalla sama vaiva ja nyt löytyi apteekista apu; Kelual emulsion. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä tää on, jos syö sokeria ja hiilareita paljon nii alkaa keho erittää enemmän talia?!? siis nyt lyö kaikki yks yhteen jos näin on..

Vierailija
4/16 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sibicort-voide auttaa minulla.

Vierailija
5/16 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä hoidat tota ihottumaa?

Vierailija
6/16 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä , kaikki hyvä höttö pahentaa ihottumaa :(

Hae apteekista Vichyn Effaclair  kasvovettä sillä pysyy kurissa :)

Vierailija
7/16 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, gluteiini ja sokeri pannaan.

Vierailija
8/16 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se johtua. Ite joudun pesemään päänahan ja hiukset kahesti päivässä ettei kutiaisi niin paljon, silti rasvoittuu tosi äkkiä. Joudun ilmeisesti ottamaan nizoralia taas vaihteeksi, kortisonia ja varmaan roacuttan- kuurin.

Vierailija
9/16 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mulla ruisleipä saa päänahan seborrean pahaksi

Vierailija
10/16 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 19:47"]Voihan se johtua. Ite joudun pesemään päänahan ja hiukset kahesti päivässä ettei kutiaisi niin paljon, silti rasvoittuu tosi äkkiä. Joudun ilmeisesti ottamaan nizoralia taas vaihteeksi, kortisonia ja varmaan roacuttan- kuurin.
[/quote] ai niin kasvot kokonaan hartioita myöten myös sama ongelma.

Vierailija
11/16 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on korvantauksissa jotain 5x5 senttiä yhtä laattaa. Olisiko kellään ideoita? Makeita en ainakaan syö, ja hyvin vähän kyllä leipääkään.

Kutisee ja irtoaa laattoina, ja alta valuu nestettä, ja kohta on taas kerros karstaa.

Vierailija
12/16 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kärsinyt ko. taudista toistakymmentä vuotta. Pari kuukautta sitten jätin hiilarit pois ruokavaliostani laihtuakseni, ja laihduinkin aika paljon. Ihottuma on tänä aikana helpottanut. Voisiko tosiaankin olla ruoasta kiinni? Kyllähän tuo kesäaurinkokin toki taitaa helpottaa.

Vierailija
13/16 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Olen kärsinyt vastaavista oireista jo yli 10 vuotta. Kaikki "hyvä" tuntuu vaikuttavan oireisiin, erityisesti suklaa. Suklaa toki sisältää paljon sokeria ja tummasuklaa taas ei aiheuta niin voimakkaita oireita, joten voisi arvella sokerilla olevan vaikutusta.

Tuo ruisleivän vaikutus oli uusi asia minulle, täytyy seurata.

Olisihan se kiva, jos tälle löytyisi oikea hoito, jolla oireista pääsisi eroon. Itse hoidan oireita pesemällä päivittäin, käyttämällä kevyttä perusvoidetta ja mentolia sisältävää pesuainetta. Nämä ovat olleet varsin toimiva yhdistelmä. Oireiden päästessä pahaksi olen joutunu käyttämään kortisonivoiteita. Kortisonin käyttö tosin tuntuu vain pitkittävän ihon rauhoittumista pidemmällä ajanjaksolla.

Vierailija
14/16 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla pahentaa stressi. Aika yleinen vaiva taitaa olla jos iho muutenkin rasvoittuu.

Vierailija
15/16 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi päänahkaan sellanen shampoo kuin Wella SP Clear Scalp Shampeeling.

Itselläni ei ollut taliköhnää muualla kuin päänahassa ja tuo toimii parhaiten, ei vaivaa enää.

Vierailija
16/16 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruisleipääkin olen nyt syönyt, joku sanoi että voi pahentaa.

Kun päänahka menee pahaksi, pesen päivittäin hiukset, muuten joka toinen pv.

Aqualan Geliä olen pesun jälkeen laittanut kasvoihin kun ihottuma tuntuu alkavan, on ennen auttanut ihan hyvin joidenkin päivien jälkeen.  Normaalisti herkän ihon kosteusvoidetta. Pitäisi ostaa apteekista vielä joku pesuneste.

Aamulla on otsassa ja leuassa härskiintynyttä talia, yök.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä