Poikaystävä ja sen tyttökaveri
Minun poikaystäväni hyvä kaveri on naispuolinen. Heillä ei ole mitään salasuhdetta, mutta minua vaivaa se, että tämä poikaystäväni kaveri joskus on ihastunut syvästi hänen ja avautunut mutta poikaystäväni tehnyt selväksi että se on totaalisesti ei. Minun mielestä tyttöllä on vieläkin tuntteita koska pyytää poikaystävääni aina ulos, kahville, syömään ja pyytä kävelylle jne. Tuntuu, ettei se nainen osaa olla ilman häntä, aina täytyy olla poikaystäväni seurana...
Ja tyttö ei tykkää musta ja alussa käytäytyi aika oudosti eikä halunut edes moikkata mua. Sit ku poikaystäväni piti etäisyytä hänestä se tajusi se voi johtua minusta ja nyt se moikka mua ja tykkää minun posteista face:ssä. Mutta mua häiritse aivan paljon ja nyt minäkin olen ihan sekaisin hänen olemassa olosta (hän yrittää myös minun edessä. käyttäytyy sillä tavalla ihan en ole olemassa)Nythaluan puhua hänelle tästä asiasta ja sovimme että nähdään pian mutta pääni on ihan tyhjä en tiedä mitä sanon? mistä aloitan... en halua näyttää heikolta naiselta. Haluan olla asiallinen ja ystävällinen mutta samalla sanoa jtn mitä hän tajua ei se noin voi jatkaa.
Tosiaan ollaa riiteltty useasti poikaystäväni kanssa hänen takia ja me ollaa pian eroamassa :(:( mutta haluan kostaatällä tavalla että se tyttö tajua mitä hän on tehnyt.
Tiedän kuulostan aivan nöyrältä :( mutta haluan tehdä tämä.
Auttakkaa minua!
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:06"]
Epäselvä ja huonosti kirjotettu teksti. Ei jatkoon.
[/quote]
Taisi olla kirjoittajan äidinkieli joku muu kuin suomi.
Ap, olette siis eroamassa poikaystäväsi kanssa tämän kaveritytön vuoksi, ja haluat kostaa tämän tälle tyttöselle? Eiköhän parasta olisi unohtaa ihan kumpainenkin.
Paras puolustus on , kun olet oma itsesi. Sunhan kanssa se poikaystävä seurustelee, ei sen toisen tytön kanssa. Käyttäydyt itsevarmasti (ei liian)
Voithan sä sen tytön nähdä ja viettää aikaa ja tutustua. Ehkä tyttökin tajuaa vihdoin, että olet ihan hyvä tyyppi ja säkin koet hänet vähemmän uhkana. Kerrot vielä mitä mieltä olet hänen kättöksestä ja that's it. Jos tyttö jatkossa jatkaa samantyyppistä käytöstä, niin sanot poikaystävälle ettei homma vetele enää, eiköhän hänkin siinä vaiheessa ala heräilemään
Joo. Äidikielini on muu ku suomi.
Olen pahoillani sekavasta tekstistä!
Ollaan eroamassa ja tää tyttö on yks niistä tekijöistä.
En halua unohtaa koska haluan säilyttää ystävys suhden hänen kanssa. Meillä on jotain prjojektia mitä tehdään yhdessä.
Joo. Äidikielini on muu ku suomi.
Olen pahoillani sekavasta tekstistä!
Ollaan eroamassa ja tää tyttö on yks niistä tekijöistä.
En halua unohtaa koska haluan säilyttää ystävys suhden hänen kanssa. Meillä on jotain prjojektia mitä tehdään yhdessä.
Jospas sä vaan alkaisit elää ihan omaa elämää ilman näitä kahta, heillä vaikuttaa olevan niin kiinteä ja vähän (parisuhdetta ajatellen) liian läheinen suhde, että turha sillä on pilata omaa elämää, jos poikaystäväsi ei halua tehdä valintaa sinun ja tämän kaverin välillä. Yleensä aina sanotaan, ettei kumppani saisi erottaa toista tämän ystävistä, mutta jossain tietysti menee aina se raja että koska parisuhde on asetettava ystävyyden edelle. Tai sitten lopetettava se parisuhde ja keskityttävä siihen ystäväpiiriin.
Opi luottamaan poikaystävääsi. Jos sitä et tee, suhteestanne ei voi tulla mitään.
mä pidän jostain syystä todella paljon, kun kirjoittaa vähän rikkinäistä suomea. vähän niinku murre. jotenki hellyyttävä.
Tarkistahan sanakirjasta mitä tarkoittaa sana "nöyrä". Et nimittäin kuulosta lainkaan nöyrältä, vaan pikemminkin aivan päinvastoin.
Poikaystäväsi tyttökaverilla on yksinkertaisesti tiukempi pimppi kuin sinulla.
Kiitos ku jaksasit kirjoitta komenttin. En ole kotoisin Somaliasta. Todella harmittaa tällaset komenttit!
Syrjit ihmisiä heidän syntyperänsä mukaan.
Tukea alkuperäiselle kirjoittajalle. Ihmiset on samanarvoisia, mistä olivatkaan sitten kotoisin. Ehdotan vain poikaystävän ja hänen kaverinsa kanssa puhumista asiasta.
Epäselvä ja huonosti kirjotettu teksti. Ei jatkoon.