Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lukekaapas mitä työttömät taas keksinyt

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ah, siistiä. on siis oikein myöskin solvata jokaista äitiä, jokaista feministiä, jokaista MRA:ta, jokaista poliitikkoa jolla on pulssi. mikäs siinä. käy. 

kiitti ap

-m35

Vierailija
2/7 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska joku taliaivo ymmärtää edellisen kuitenkin väärin; marginaalia ollaan yleistämässä jokaisen työttömän ajatukseksi. tämä ajatus voidaan samaa logiikkaa käyttäen siirtää myös muihinkin ryhmiin. 

-m35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ärsyttää tämä siksi kun siinä vaadittiin niin vitusti kaikkea ilman mitään. Joo ei karensseja eikä mitään kaikki mulle heti oon työtön yyhyyy. Ärsytti siis tuo tuossa, ei työttömät, olen itse, mutta ihmiset jotka valittavat ja vaativat eivätkä itse tee mitään. Anteeksi jos kirjoitin monikossa, en tarkoittanit haukkua kaikkia työttömiä mutta tää menee niin yli mielestäni.

Vierailija
4/7 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, ohan tuo yksiselitteisesti paska ehdotus, ei siinä mitään. aivan samaa mieltä, t: välillä itsekkin työtön

-m35

Vierailija
5/7 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 07:39"]

Itseäni ärsyttää tämä siksi kun siinä vaadittiin niin vitusti kaikkea ilman mitään. Joo ei karensseja eikä mitään kaikki mulle heti oon työtön yyhyyy. Ärsytti siis tuo tuossa, ei työttömät, olen itse, mutta ihmiset jotka valittavat ja vaativat eivätkä itse tee mitään. Anteeksi jos kirjoitin monikossa, en tarkoittanit haukkua kaikkia työttömiä mutta tää menee niin yli mielestäni.

[/quote]Ajattelisit, eetä sinäkin voit olla vielä työtön, yhyyyy

Vierailija
6/7 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kannatan sitä että minimitoimeentuloksi tulee kansalaispalkka. Vapaaehtosia lisämaksullisia lisäturvia saisi maksaa kuten itse haluaa, tai olla maksamatta.

Asumistuet pois ensimmäisenä, ne vääristää asuntomarkkinoita.

Vierailija
7/7 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle muuten ihan sama mutta tota karenssia välillä työkkäri vois miettiä järjellä... Mies sai kenkää töistä ja karenssihan siitä napsahti. Kiitos adhd pomon joka ei kuulemma yleensäkään pidä työsuhteita enempää kuin koeajan ja kiitos työntekijöille jotka kohteli kuin paskaa vaikka mies paino duunia kun muut istu vieressä tupakoimassa ja hoputtamassa.. Aina ei mee nallekarkit tasan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä