Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eipä ole syltäkän mitään odotettavaa.t.ammattivalittaja

Vierailija
17.07.2015 |

Joo ja kirjoitin tänne vaikka ei enää pitänyt koska ei ole yhtään ystävää kenen kanssa jutella ja mies lähti jo töihin aikoja sitten. Tietysti lapsi aloittaa koulun mutta mulla itselläni ei tapahdu mitään. Kouluihin en enää pääse koska olen niin useasti yrittänyt opiskella etteivät he enää huoli oppilaaksi, töitä en saa ja harrastaakaan en voi mitään koska tunnit iltaisin enkä tiedä koskaa koska mies tulee kotiin eikä kohta 7v voi yksin jättää. Tympii tämä tilanne.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 07:58"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 07:53"]

Ap, millaisena pidät itseäsi? Oletko omasta mielestäsi ahkera vai laiska? Vai jotain  siltä väliltä? Minä olen ihan kamalan laiska ja se hävettää minua aika paljon. Siksi minä ihan pakotan itseni tekemään asioita, jotka ovat osaksi ihan pakollisiakin, mutta myös sellaisia, joita ei nyt kukaan huomaisi teenkö vai en. Minulle vaikeinta on aloittaminen. Vaikken mitään ihmeellistä teekään, saan siitä silti iloa, kun saan jonkun tylsän homman valmiiksi ja voin ajatella edes hetken, että voitin laiskuuteni :)

[/quote] En pidä itseäni ahkerana mutta en laiskanakaan. Teen ihan normaaleja kotitöitä joka päivä siis mm laitan ruokaa, siivoan ,tiskaan yms ja olen lapsen kanssa. Lapsi pyöräilee tai heitellään koreja, käydään puistoissa yms. Ja sinä joka sanoit ettei kukaan tuo mulle opiskelu eikä työpaikkaa niin tiedän sen. Olen minä lukuisia työpaikkoja tässä 24v kotonaolon aikana hakenut ja olen monessa opiskelupaikassa yrittänyt opiskella.ap

[/quote]Sinulla on sitten paljon parempi tilanne kuin minulla:) Et oikeasti voisi laiskempaan törmätä kuin minä. Minun pitääkin alkaa tehdä asialle jotain. 

Vierailija
22/26 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 07:59"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 07:58"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 07:53"]

Ap, millaisena pidät itseäsi? Oletko omasta mielestäsi ahkera vai laiska? Vai jotain  siltä väliltä? Minä olen ihan kamalan laiska ja se hävettää minua aika paljon. Siksi minä ihan pakotan itseni tekemään asioita, jotka ovat osaksi ihan pakollisiakin, mutta myös sellaisia, joita ei nyt kukaan huomaisi teenkö vai en. Minulle vaikeinta on aloittaminen. Vaikken mitään ihmeellistä teekään, saan siitä silti iloa, kun saan jonkun tylsän homman valmiiksi ja voin ajatella edes hetken, että voitin laiskuuteni :)

[/quote] En pidä itseäni ahkerana mutta en laiskanakaan. Teen ihan normaaleja kotitöitä joka päivä siis mm laitan ruokaa, siivoan ,tiskaan yms ja olen lapsen kanssa. Lapsi pyöräilee tai heitellään koreja, käydään puistoissa yms. Ja sinä joka sanoit ettei kukaan tuo mulle opiskelu eikä työpaikkaa niin tiedän sen. Olen minä lukuisia työpaikkoja tässä 24v kotonaolon aikana hakenut ja olen monessa opiskelupaikassa yrittänyt opiskella.ap

[/quote]Sinulla on sitten paljon parempi tilanne kuin minulla:) Et oikeasti voisi laiskempaan törmätä kuin minä. Minun pitääkin alkaa tehdä asialle jotain. 

[/quote] Mun lapseni on melko meneväistä sorttia niin sen mukaan on sitten elettävä. Haluaa useamman kerran päivässä ulos yms.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 08:04"]

Mun lapseni on melko meneväistä sorttia niin sen mukaan on sitten elettävä. Haluaa useamman kerran päivässä ulos yms.ap

[/quote]Se on hyvä juttu. 

Ymmärrän se, että tämä palstahomma on sinulle vähän kuin rooli, esität sitä ammattivalittajaa, mutta jospa koittaisit vaihtaa rooliasi. Alkaisitkin ammatti-iloitsijaksi? No, ei sentään liioitella. Jos olisit harrastelijaonnellinen? Tyytyväinen siihen, mitä sinulla on, mikä on hyvin ja sitä kautta ne ikävämmät asiat eivät olisi niin pinnalla? 

Vierailija
24/26 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 08:09"]

Mun lapseni on melko meneväistä sorttia niin sen mukaan on sitten elettävä. Haluaa useamman kerran päivässä ulos yms.ap

Ymmärrän se, että tämä palstahomma on sinulle vähän kuin rooli, esität sitä ammattivalittajaa, mutta jospa koittaisit vaihtaa rooliasi. Alkaisitkin ammatti-iloitsijaksi? No, ei sentään liioitella. Jos olisit harrastelijaonnellinen? Tyytyväinen siihen, mitä sinulla on, mikä on hyvin ja sitä kautta ne ikävämmät asiat eivät olisi niin pinnalla? 

[/quote] Niin pitäisi vaan nähdä ne asiat mitkä on hyvin. Niitä ei valitettavasti kauhean montaa ole  vaikka mitenpäin asiaa ajattelisi mutta pitää yrittää muuttaa ajatteluaan.ap

Vierailija
25/26 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 08:12"]

[/quote] Niin pitäisi vaan nähdä ne asiat mitkä on hyvin. Niitä ei valitettavasti kauhean montaa ole  vaikka mitenpäin asiaa ajattelisi mutta pitää yrittää muuttaa ajatteluaan.ap

[/quote]Sinä olet ihan kiva ihminen kun vähän pintaa raaputtaa :)

Vierailija
26/26 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 08:14"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 08:12"]

[/quote]Sinä olet ihan kiva ihminen kun vähän pintaa raaputtaa :)

[/quote] Kiitos. Harva tajuaa että mulla on kanssa stressini vaikka en käy töissä. Esim se ettei mulla ole yhtään omaa rahaa stressaa kovasti ja vaikka siitä mieheni kanssa olen vuosia ja miljoonat kerrat puhunut niin tilanne ei muutu millään lailla. Aika vaikea on elää rahatta tässä yhteiskunnassa.ap