Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haukkuuko teillä kaverit kotia?

Vierailija
17.07.2015 |

Tunnen yhden venäläismiehen joka joka kerta meille tullessaan arvostelee jotain,jos kerron polttaneeni suitsukkeita, hän tokaisee että ei kyllä suitsikkeilta edes haise, viimeksi sattui tulemaan silloin kun olin siivonnut juiri olohuoneen ja eteisessä ei oltu vielä imuroitu niin heti tuli sanomista siitä että miksi eteinen ei oo imuroitu. Kommentoi välillä että kissanhiekka astiat haisee vaikka just vaihdettu ja tykkää muutenkin väitellä ja haluaa olla aina oikeassa. Oisko tohon kulttuuriin liittyvää, ei tunnu kauheen kivalta :(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kukaan haukkunut, eikä taitaisi kynnyksen yli astua toista kertaa moinen moukka.

Vierailija
2/2 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut kuulla monesti vuosien saatossa siitä, kuinka laiskasti siivoan kotiani. Hyvät ystävät eivät ole arvostelleet. Arvosteliijoiden joukko on koostunut jostain syystä mieheni veljen vaimosta, oman veljeni vaimosta sekä hänen aiemman avioliiton lapsista ja anopistani. Lisäksi tämä kolmikko on hyvää pataa keskenään, eli minun siivottomuus on heidän arvostelunsa yhteinen aihe. Ovat samaa mieltä. 

Meillä käy paljon vieraita ja täällä viihdytään, ei kuitenkaan hukuta paskaan! ;-) 

Erös hyvä ystäväni ihmettelikin, mikä hemmetin tarve, heillä on aina tuppaantua meille, jos sotkuisuus häirisee. Itse ajattelin, että se voi nostattaa heidän itsetuntoaan. Tai sitten ko. sakkion vain sattuman kautta osunut kohdalleni. En kuitenkaan ole antanut sen vaikuttaa niin, että alkaisin siivoamaan hampaat irvessä, olen lähinnä alkanut keksiä tekosyitä kieltää heitä tulemasta meille. :-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä