Miksi et ole ollut kiinnostunut Ukrainan tilanteesta ennen helmikuuta 2022?
Koskee ainakin yli 90 % palstalaisista, kiinnostus ollut suurimmalla osalla täysin olematonta ja nyt sitten esiinnytään niin asiantuntijoina.
Laitetaan Facebookiin Ukrainan lippu ja ei edes tunneta Ukrainan karttaa ym.
Kommentit (25)
Koska ennen tätä eliitti piti rokotepakotus-kampanjaa. Aika aikaansa kutakin seurataan!
Oletko itse monta vuotta seurannut Ukrainan tilannetta ?
Vierailija kirjoitti:
Koska ennen tätä eliitti piti rokotepakotus-kampanjaa. Aika aikaansa kutakin seurataan!
Oletko itse monta vuotta seurannut Ukrainan tilannetta ?
Maailmankuvan muutoksia aloin toki tehdä siinä Krimin jälkeen.
Ööö no koska siellä on pitkään ollut aika jäätynyt tilanne, ei mitään kovin paljoo seurattavaa? Olen kyllä katsonut kaikki dokumentit, mitä Suomessa on näytetty.
Syyllistä nyt vielä siitäkin, että olen pari kertaa käynyt Pietarissa ja käyttänyt venäläisiä tuotteita. Ja tietty vaan siksi, että olen joku putler lover ja sinisilmä.
Vai oisko niin, että olen nähnyt asioita ja ollut ihan silmät auki, kuitenkin optimisti. Kunnes nyt. Putinin Venäjä on osaltani nähty. Toivottavasti on mahdollista käydä joskus paremmassa tulevaisuudessa. Myös Ukrainassa.
Nämä trollit ovat niin huonoja. Noh, eipä jää onneksi vaivaamaan.
Mä en usko aika moneenkaan asiaan mediassa. Silti en lähde kyselemään ja selvittelemään mitään. Jos jollain jotain sanottavaa tai kysyttävää, varmaan sen sanoo.