Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LF beautybox vs. Livbox?

Vierailija
16.07.2015 |

Kumman kannalla olet?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on LF beautybox? Livbox oli pettymys.

Vierailija
2/5 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilaan tällä hetkellä molompia. Maksaa kuussa noin 32€ yhteensä. Mietin Livboxin lopettamista, sillä se on _heikko_. Hinta ei vastaa millään tasolla sisältöä toisin kuin LF.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/5 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

LF eli Lookingfantastic beaytybox. Briteistä voi tilata, toimii hienosti ja laadukasta sisältöä.

Vierailija
5/5 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lookfantasticin boksin kanssa yleensä "huijaan" eli kuun alussa katson Instagramista tms. spoilereita boksille ja sitten vasta päätän tilaanko vai enkö. Niihin muutamaan boksiin jotka olen tilannut oon ollut ihan tyytyväinen. Meikkituotteita ei ole niin paljon kuin toivoisin, kateellisena luen välillä porukan kuvauksia Birchboxista tai Ipsystä ymv., mitä ulkomailla on laajemmin saatavilla.

Livbox on aika epätasainen bokseiltaan, mutta siihenkin oon ollut yleensä tyytyväinen. Aika hyvin näkee kuinka rajatut kosmevalikoimat Suomessa on, kun jatkuvasti näkyy lähinnä Lumenea, Rimmeliä yms. ja ihan markettipuolen suihkugeelejä sun muita. En myöskään pidä siitä kuinka ne tunkee niihin bokseihin suklaata, lisäravinteita, hammastahnaa, siemenpatukoita jne., ja mun mielestä esimerkiksi hammastahna on niin tylsä juttu että mielelläni en sitä tuommoisesta hemmotteluun tarkoitetusta boksista löytäisi. Asiakaspalvelu kuitenkin pelaa hienosti, ja veikkaan että syy asioiden muuttumattomuuteen (selektiivisen kosmetiikan vähyys, samoja merkkejä jatkuvasti jne.) on siinä ettei täällä ole kunnon markkinoita tämmöiselle, eikä kovin moni lafka ole innostunut mainostamaan itseään boksin kautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi