Yksin kaukana kotoa
Olen perheen kanssa lomalla aika kaukana kotoa. Mies on ollut tosi inhottava, ja nyt meni täysin hermo hänen kiroiluunsa, haistatteluun ja yleiseen epäkunnioitukseen. Hän sanoi minua taas "vitun tyhmäksi" täysin ilman syytä, joten ilmoitin, että en aio nyt katsella häntä ollenkaan. Ehdotin, että menen hotelliin lasten kanssa ja hän jonnekin muualle, mutta hän ei antanut minulle avainta. Jätin sitten lapset hänelle ja lähdin itse pois. Olen kävellyt pari tuntia ympäriinsä ja nyt olen ravintolassa syömässä ihan hotellin lähellä.
Kohta täytyy kai mennä hotellille. Kaipa he ovat siellä, kun alkaa jo olla lasten nukkumaanmenoaika. Saa nähdä, onko siellä lukittu ovi vai anteeksipyyntö vastassa.
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:49"]Vitun rakentava tapa teillä toimia riidoissa... ei mulla muuta. Varmaan lapsetkin arvostavat, kun otit ritolat.
[/quote]
Montako kertaa sinulle saa sanoa "haista vittu" ja "vitun tyhmä" ja "turpa kiinni" niin, että jaksat lasten takia olla vaan hiljaa?
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:58"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:49"]Vitun rakentava tapa teillä toimia riidoissa... ei mulla muuta. Varmaan lapsetkin arvostavat, kun otit ritolat. [/quote] Montako kertaa sinulle saa sanoa "haista vittu" ja "vitun tyhmä" ja "turpa kiinni" niin, että jaksat lasten takia olla vaan hiljaa?
[/quote] Missa maassa olet? Respasta saa toisen avainkortin kun teita on kaksi vanhempaa.
Mies soitti jo, pyysi anteeksi, sanoi olleensa inhottava ja pyysi tulemaan takaisin. Näin toivoinkin, että hän vähän miettisi, mitä suustaan päästää ja miten minua kohtelee. Sain kävellä vähän ja syödä ihan rauhassa, nyt voin mennä takaisin ja jatketaan lomaa toivon mukaan iloisemmin mielin.
Edelleenkään en ole sitä mieltä, että olisin tippaakaan ylireagoinut. Kun toinen on tarpeeksi kauan epäkunnioittava, siitä tilanteesta on pakko päästä edes hetkeksi pois.
Vitun rakentava tapa teillä toimia riidoissa... ei mulla muuta. Varmaan lapsetkin arvostavat, kun otit ritolat.