Tositarinani: Olen koditon - näin minä elän ja säästän
Minulla ei siis ole kotia. Elän sossun tuilla ja leikisti asun kaverini luona vuokralla, jotta saan vielä enemmän tukia. Kaverilleni maksan tästä hyvästä nimelliskorvauksen ja säilytän hänen luonaan kahta matkalaukkua, joissa on kaikki tavarani. Vietän päiväni kaupungilla pyörien, kirjastoissa, kahviloissa, kuppiloissa ja etenkin näin kesäisin puistoissa aurinkoa ottaen ja palstaillen. En kuitenkaan koskaan joudu nukkumaan kaduilla. Minulla on kuntosalikortti, joka maksaa muutaman kympin kuussa. Menen yöksi aina kuntosalille nukkumaan laitteisiin, kun melkein kukaan ei ole paikalla. Katson telkkaria, nukun, joskus käyn myös suihkussa. Joskus todelliset kuntoilijat katsovat minua kieroon. En kuitenkaan tee mitään ilkivaltaa salilla. Minun tapani kuntoilla on nukkua laitteissa. Onko tämä ihan sallittua käytöstä, vai näettekö tässä toiminnassani jotain väärää?
Kommentit (4)
Miten ihmeessä voit jäädä kuntosalille yöksi niin ettei kukaan huomaa?
Omasta tahdostani. Jää enemmän aikaa maalailla pirunkuvia menkkaverelläni seinille.
Mitenhän kauan ne sun kaverit jaksaa tota sun loisimista katsella? Etkö koskaan ajatellu maksaa yhteiskunnalle takaisin niitä työssäkäyvien veronmaksien maksamia tukia?
Teetkö noin omasta vapaasta tahdosta, vai olosuhteiden pakottamana?