Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marttiina aitolehti täytti taas 33v.

Vierailija
16.07.2015 |

Täytti 30v.kin aika monta kertaa vuosikymmen sitten.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin nelikymppiseksi! Missä se paljon puhuttu tärkeä perhe oli? Kaksistaan jonkun bimbon kanssa reissussa.

Vierailija
2/4 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 16:47"]

Minä luulin nelikymppiseksi! Missä se paljon puhuttu tärkeä perhe oli? Kaksistaan jonkun bimbon kanssa reissussa.

[/quote]

Reissussa? Siis miitä ihmettä!? Martinanhan piti viettää koko heinäkuu "sisustamallaan Hangon mökillään" (ainakin antamansa haastattelun mukaan). Oikein perhelomaa piti viettää yhdessä "miehensä" ja molempien tyttöjen kanssa. Onko se edes ollenkaan käynyt koko Hangossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 16:51"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 16:47"]

[/quote]

Reissussa? Siis miitä ihmettä!? Martinanhan piti viettää koko heinäkuu "sisustamallaan Hangon mökillään" (ainakin antamansa haastattelun mukaan). Oikein perhelomaa piti viettää yhdessä "miehensä" ja molempien tyttöjen kanssa. Onko se edes ollenkaan käynyt koko Hangossa?

[/quote]

Jos nettihuhuja on uskominen, tämä julkisuudesta tuttu miniäkokelas ei ole ollenkaan tulevan anoppinsa ja anopin tyttären suosiossa. Jotka siis lienevät ne mökin viralliset omistajat, toisin kuin julkisuudessa on haluttu antaa ymmärtää.

Vierailija
4/4 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mun ikänen joskus. Nyt mä oon 45 :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi