Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa kysyä

Vierailija
16.07.2015 |

Missä vaiheessa kysyä mieheltä mitä ajattelee "meistä"/haluaako vakavampaa. Kavereita olen tavannut, perhettä en. Olen todella kiinnostunut ja pidän miestä aivan aviomiesmateriaalina ja potentiaalisena tulevien lasten isänä. Missä vaiheessa tapailua asian voi nostaa pinnalle etten aja miestä pois liialla innokkuudella?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olette tunteneet ?

Vierailija
2/22 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnettu ollaan n. 2,5 kk.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se varmasti kohta alkaisi olla ajankohtaista, varsinkin, jos vietätte paljon aikaa yhdessä.

Vierailija
4/22 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näättekö joka päivä ?

Vierailija
5/22 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä odottaisin vielä ainakin 9,5kk. Olen vielä niin nuori, että ei minulla niin kiirettä. Entä sinä, mitä ikää.

Vierailija
6/22 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli haluat vain siittäjän? Löytyy niitä baaristakin, annat paljaalla , etkä huutele perään.

Kuvottavaa nähdä mies vain spermapankkina. Ehkä myös lompakkona?

Vierailija
7/22 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo vielä mitään kiirettä. Jos jouluna esittelee sut perheelle, niin sitten on vakavaa. Jos et saa kutsua edes joulunaluskahville, niin ei oo vakavaa.

Vierailija
8/22 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:45"]

Minä odottaisin vielä ainakin 9,5kk. Olen vielä niin nuori, että ei minulla niin kiirettä. Entä sinä, mitä ikää.

[/quote]

Ohhoh, vuosi tarkemmin määrittelemätöntä hengailua ennen kuin suhteen laatu selviää? 

Vierailija
9/22 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa jos olette tunteneet 2.5 kuukautta eikä mies ole sanonut mitään tunteistaan sinua kohtaan... :/

Vierailija
10/22 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:46"]

[/quote]

Ohhoh, vuosi tarkemmin määrittelemätöntä hengailua ennen kuin suhteen laatu selviää? 

[/quote]

Kuten sanoin minulla on aikaa hengailla. On niin paljon muutakin. Seurustella ehtii ja perheen ehtii perustaa myöhemminkin ja jos ei ehdi niin sitten ei. 

Vierailija
11/22 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku alkaa puhumaan parin kuukauden jälkeen lapsista ja prinsessahäistä, niin kyllä siinä 99% miehistä juoksee pakoon , ja lujaa.

Vierailija
12/22 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:46"]

[/quote]

[/quote]

Häämekkoako pitäisi sovitella ja lastakin odottaa vuoden sisällä tapaamisesta.

Vierailija
13/22 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:55"]

Jos joku alkaa puhumaan parin kuukauden jälkeen lapsista ja prinsessahäistä, niin kyllä siinä 99% miehistä juoksee pakoon , ja lujaa.

[/quote]

On monta muutakin tapaa selvittää se, mitä toinen osapuoli suhteesta hakee kuin se, että alkaa puhua lapsista ja prinsessahäistä. Mun mielestä on hyvä selvittää suhteen laatu aika alussa, niin kummallekaan ei jää epäselväksi, missä mennään.

Vierailija
14/22 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:56"]

[/quote]

On monta muutakin tapaa selvittää se, mitä toinen osapuoli suhteesta hakee kuin se, että alkaa puhua lapsista ja prinsessahäistä. Mun mielestä on hyvä selvittää suhteen laatu aika alussa, niin kummallekaan ei jää epäselväksi, missä mennään.

[/quote]

Eikö sitä pitäisi ensin vähän tutustua ennen kuin voi edes tietää onko toinen sitä mitä haluaa. Parissa kuukaudessa ei voi kovin hyvin tuntea ja sitä voi tulla annettu turhia lupauksia yhteisestä tulevaisuudesta ennen kun viat on ajettu esiin. Eli miksi on niin kiire rakkauteen...

Vierailija
15/22 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään en puhuisi miehelle prinsessahäistä ja lapsista! En ikimaailmassa menisi naimisiin ennen kuin vuosien seurustelun jälkeen, enkä vielä tässävaiheessa halua lapsiakaan, kun joku siittäjää minun epäili etsivän. Ei, vaan ensimmäistäkertaa elämässäni tunnen että olen löytänyt ihmisen jonka kanssa haluaisin viettää loppuelämäni yhdessä ja tehdä lapsia.

Olen 26 ja mies 27. Lompakkona en todellakaan häntä näe, tulomme ovat hyvin samaa luokkaa, minun hieman paremmat.

- ap

Vierailija
16/22 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:00"]

[/quote]

[/quote]

Eikö sitä pitäisi ensin vähän tutustua ennen kuin voi edes tietää onko toinen sitä mitä haluaa. Parissa kuukaudessa ei voi kovin hyvin tuntea ja sitä voi tulla annettu turhia lupauksia yhteisestä tulevaisuudesta ennen kun viat on ajettu esiin. Eli miksi on niin kiire rakkauteen...

[/quote]

Mä en tarkoittanut sitä, että pitää antaa lupauksia yhteisestä tulevaisuudesta, vaan selvittää suhteen laatu - ollaanko nyt virallisesti yhdessä vai vasta tapailuasteella. Kyllä se parissa kuukaudessa ainakin mun kohdalla pitäisi olla selvillä. 

Vierailija
17/22 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:04"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:00"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mä en tarkoittanut sitä, että pitää antaa lupauksia yhteisestä tulevaisuudesta, vaan selvittää suhteen laatu - ollaanko nyt virallisesti yhdessä vai vasta tapailuasteella. Kyllä se parissa kuukaudessa ainakin mun kohdalla pitäisi olla selvillä. 

[/quote]

Eli voisit seurustella virallisesti ihan millaisen ihmisen kanssa tahansa sen paremmin tuntematta ihan seurustelun ilosta. Mitä vikaa on tapailussa, eikö sen tarkoitus ole antaa eväät määritellä suhteen tulevaisuus.

Vierailija
18/22 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:02"]

Tietenkään en puhuisi miehelle prinsessahäistä ja lapsista! En ikimaailmassa menisi naimisiin ennen kuin vuosien seurustelun jälkeen, enkä vielä tässävaiheessa halua lapsiakaan, kun joku siittäjää minun epäili etsivän. Ei, vaan ensimmäistäkertaa elämässäni tunnen että olen löytänyt ihmisen jonka kanssa haluaisin viettää loppuelämäni yhdessä ja tehdä lapsia.

Olen 26 ja mies 27. Lompakkona en todellakaan häntä näe, tulomme ovat hyvin samaa luokkaa, minun hieman paremmat.

- ap

[/quote]

Mikä kiire teillä. Mihin se tunne siitä häviää, jos maltaa antaa asioden mennä ihan omalla painollaan. Ensinmäiset tunteet on niitä kaikistä jännittävimpiä, mutta sillä jännityksellä on aina hintansa.

Vierailija
19/22 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asiaa pitää kysyä niin...epävarmuus koettelee. Joko annat asioiden mennä omalla painollaan tai otat riskin. Ehkä se riski kannaattaa ajattelee asiaa miten päin tahasa. Joko saat poikaystävän tai et tuhlaa aikaasi.

Vierailija
20/22 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko jo sopineet, että saako muita tapailla samanaikaisesti? Vastaus siihen kertoo aika paljon suhteenne laadusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän