Invisibobble ponnarit
Ostin kyseisiä ponnareita Anttilasta ja kaksi niistä katkesivat parin käyttökerran jälkeen. Kuittia ei ole, mutta voinko mä Anttilaan mennä sanomaan? Saisinko uudet tilalle, tietääkö joku?
Kommentit (24)
Eli on turha reklamoida? Ostin jouluna edellisen paketin ja ne ovat säilyneet ehjinä. -ap
Miten ihmeessä edes saatte ne rikki?! :o
Olen käyttänyt omiani jo kuukausitolkulla, ne ovat venyneet ja vanuneet, mutta rikki en niitä ole saanut kovassakaan käytössä. Se mikä harmittaa, on just tuo lenkkien venyminen ja muodon menetys, kierteet repsahtavat yllättävän helposti eivätkä palaudu alkuperäiseen muotoonsa millään...
Voit käydä yrittämässä. Yleensä kuitti vaaditaan, mutta anoppi sai kerran yhdet neulat palautettua ilman kuittia, vaikka ne eivät edes olleet ostettu Anttilasta :D
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:16"]Miten ihmeessä edes saatte ne rikki?! :o
Olen käyttänyt omiani jo kuukausitolkulla, ne ovat venyneet ja vanuneet, mutta rikki en niitä ole saanut kovassakaan käytössä. Se mikä harmittaa, on just tuo lenkkien venyminen ja muodon menetys, kierteet repsahtavat yllättävän helposti eivätkä palaudu alkuperäiseen muotoonsa millään...
[/quote]
Mulla ne palautuu suht hyvin takaisin, kun annan niille lepopäiviä. Eli käytän monia vuorotellen, jolloin kaikilla on mahiksia palautua rauhassa parikin päivää. Toki ne eivät yhtä pieniksi enää pääse, mutta muoto ja kierteet ovat pysyneet kunnossa. :)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:16"]
Miten ihmeessä edes saatte ne rikki?! :o
[/quote] Ihan helposti on menneet rikki. :D ja tosiaan venyvät ensin pilalle. kolmannelle silmukalle ihan turha laittaa, pitäisi olla superpaksut hiukset että pysyisi kahdella kiinni tukevasti...
Jos käytät plussakorttia sun kuitti saadaan kaivettua koneelta.
Ootko varma että oot ostanut Invisibobbleja etkä jotain halpoja kopioita? Mullakaan ei ole menneet rikki, vaikka ovat venyneet (musta). Minkä värisiä olivat?
Iberon lenksut hajoavat parissa käyttökerrassa.
Itselläni ei ole invisibobbleista kokemusta, mutta Glitterin vastaavista ponnareista on. Olen käyttänyt osaa yli vuoden kovassa käytössä eikä yksikään ole katkennut! Ne on vähän isompia kuin aidot invisibobbet. Sellanen pakkaus jossa on 5 ponnari maksaa about 5€, eli ne on vissiin vähän halvempia kuin invisibobbet (?)
HM:n omat ovat minusta vahvemmat ja kestävämmät. Nuo 'merkkiponnarit' ovat heikomman oloisia ja katkeavat herkemmin.
Multakin pari napsahtanut poikki ja osa taas ei rikkoudu millään. Poikkimenneissä selkeästi se liimakohta ollut huonosti kiinni ja siitä irronnut. Yksi katkesi jo kun olin ekaa kertaa tukkaan laittamassa! Kyllä ärsytti. Kaveri ainakin saanut hyvitystä Sokoksella samasta ongelmasta, itse en jaksanut reklamoida.
Mee sinne kauppaan kysymään voiko palauttaa? Jos on pari päivää vasta ni saattaa olla että ne saa kaivettua sun ostoksen sieltä kassajärjestelmästä. Voi olla että ne muutenkin ottaa sen palautuksen vastaan.
Voi myös palauttaa ilman kuittia, koska selkeästi virheellinen tuote, kun ei ole kuin pari viikkoa kestänyt käytössä. Reklamaatioissa ei tarvita kuittia.
En osta noita enää, katkeilevat ja löystyvät enkä muutenkaan tajua niiden hohtoa.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:36"]
Iberon lenksut hajoavat parissa käyttökerrassa.
[/quote]
puoli vuotta käytössä =)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:45"]
eikö ne palaudu muotoonsa kuumassa vedessä? luin jostain
[/quote]
Joo, mulla palautui saunanlauteilla =) =)
Outoa :o Mulla on ollut päivittäisessä käytössä jo vuoden ajan mitä erilaisimmissa kampauksissa ja paksussa tukasssa, venyneitä on mutta katkeilua ei ole esiintynyt. Ostitkohan ehkä viallista erää? Voiko valmistajalle reklamoida suoraan?
Jos maksoit kortilla kaupassa, ehkä sun maksutapahtuma on jäänyt jonnekin rekisteriin, josta se voidaan todentaa?
Mullakin mennyt pari eriväristä rikki. Ihan paskoja, ebaysta saa samanlaisia muoviponnareita huomattavasti halvemmalla, niin ei harmita jos katkeavat. :)