Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein teillä käy vieraita?

Vierailija
16.07.2015 |

Miten usein teillä kyläillään, jos lasketaan kaikki? (kaverit, sukulaiset, naapurit jne.)

Meillä on tainnut käydä toukokuusta tähän päivään kaksi vierasta pikaisesti. Minusta olisi ihanaa, jos kävisi vieraita, vaikka yllättäenkin, mutta vaikka kuinka kutsuu, ihmiset ei muka ehdi. Kyläilettekö te jonkun luona suht säännöllisesti?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun yhden hengen sinkkuperheessäni käy tätä nykyä aika vähän vieraita, jonkin verran sukulaisia vuoden mittaan. Tosin nyt kesällä olen ollut aika paljon mökillä äitini ja veljentyttäreni kanssa. Kotosalla piipahtaa joku naapuri muutaman kerran vuodessa (asun kerrostalossa). Yksi kauempana asuva ystäväni ja eräs sukulaiseni ovat vielä tämän kesän aikana pistäytymässä täällä mökilläni.

Ennen kävi vieraita enemmän, ja minäkin vierailin useammin, mutta ilmeisesti siksi, että olen pysynyt sinkkuna, useimmat perheen muodostaneet ystäväni eivät enää ole pitäneet yhteyttä. Jotkut kyllä jatkoivat kyläilyä perheineen ja olisivat varmasti jatkaneetkin, mutta minä päätin puolestani yhteydenpidon, koska huomasin, että minun luokseni kyllä tultiin hanakasti syömään mutta vastakutsua ei välitetty kertaakaan esittää. Minusta on mukavaa, kun vieraita käy, mutta ihan mitä sakkia tahansa en kotiini kelpuuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän