Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet luulevat, etteivät riitä minulle

Vierailija
16.07.2015 |

Olen ihan tavallinen nainen, enkä ole ikinä mitään miesystäviltä vaatinut. Silti exä kyseli koko ajan, että "haluaisitko rikkaammaan miehen kuin minä olen?". Nykyinen taas on huolissaan siitä, ettei ole minulle "riittävän romanttinen". Onko tämä jotain käänteistä psykologiaa? Onko niin, että mies ei ole varma omista tunteistaan, jos kääntää sen niin, että hän ei riitä minulle? Mikä minussa voisi auheuttaa tuollaisen riittämättömyyden tunteen?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki äijät tekee tota

Vierailija
2/15 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä just se, ettet vaadi mitään. Tulee kuulemma tunne, että "et tarvii mua mihinkään" tai jotain vastaavaa. Kun ei ole tottunut vaatimaan ihmisiltä niin tuntuu vaikealta käsittää tuota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käänteistä psykologiaa.

Minulle miehet ovat taas tehneet selväksi, että 'miten tuon näköinen nainen voisi olla musta kiinnostunut' jne, kun tosiasiassa olen aika ruma :D Yrittävät vaan nostaa itseään ja kerjäävät kehuja alempana pitämältään.

Vierailija
4/15 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 09:57"]

Käänteistä psykologiaa.

Minulle miehet ovat taas tehneet selväksi, että 'miten tuon näköinen nainen voisi olla musta kiinnostunut' jne, kun tosiasiassa olen aika ruma :D Yrittävät vaan nostaa itseään ja kerjäävät kehuja alempana pitämältään.

[/quote]

Tuonkin lauseen oon kuullut useasti. Minäkin luulen, että se taitaa olla kehujen kalastelua :D ap

Vierailija
5/15 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä et ilmaise heille miten paljon heitä arvostat? Arvostatko?

Tai olet sika ja ylistät miehellesi muita, esim julkkiksia jonkun piirteen kohdalla mitä mieheltäsi puuttuu/ontuu?

Vierailija
6/15 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:00"]

Käänteistä psykologiaa.

[/quote]

Tuonkin lauseen oon kuullut useasti. Minäkin luulen, että se taitaa olla kehujen kalastelua :D ap

[/quote]

Jep. Menee nykyisin aina kunnioitus miestä kohtaan jos turvautuu tuohon. Aivan kuin se ei olisi riittävä osoitus siitä, että pidän miehen ulkonäköä miellyttävänä jos käyn sen kanssa treffeillä/tapailen. Pakkoko erikseen vielä kerjätä kehuja pönkittääkseen itsevarmuuttaan, jotta voi sen kasvaessa sitten siirtyä pokaamaan niitä nätimpiä naisia :/ Tuttu kuvio.

Vierailija
7/15 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:02"]

Tai olet sika ja ylistät miehellesi muita, esim julkkiksia jonkun piirteen kohdalla mitä mieheltäsi puuttuu/ontuu?

[/quote]

Kerron kyllä tunteistani hyvinkin suoraan, mutta tuo arvostuksen ilmaisu on vähän hankalampi.. miten voisin konkreettisesti kertoa arvostuksesta? Millaisissa tilanteissa? ap

Vierailija
8/15 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun kelleen normaalille naiselle ei tunnu yksi mies riittävän, ei kai ole ihme että kyselevät jos pitävät teitä normaalina.

Vierailija
9/15 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 09:53"]

Olen ihan tavallinen nainen, enkä ole ikinä mitään miesystäviltä vaatinut. Silti exä kyseli koko ajan, että "haluaisitko rikkaammaan miehen kuin minä olen?". Nykyinen taas on huolissaan siitä, ettei ole minulle "riittävän romanttinen". Onko tämä jotain käänteistä psykologiaa? Onko niin, että mies ei ole varma omista tunteistaan, jos kääntää sen niin, että hän ei riitä minulle? Mikä minussa voisi auheuttaa tuollaisen riittämättömyyden tunteen?

[/quote]

Et ehkä ole kovin avoin ja sen takia mies kokee olonsa epävarmaksi.  Kannattaisi ehkä ruveta kertomaan   tulevaisuudessa tapahtuvista asioista esim. Ensi vuonna menemme kyllä lomalle  sinne ja sinne. Ensi vuonna istutetaan tähän omenapuu jne. 

Ehkä asia sitä kautta korjaantuisi.

Vierailija
10/15 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:10"]

[/quote]

Et ehkä ole kovin avoin ja sen takia mies kokee olonsa epävarmaksi.  Kannattaisi ehkä ruveta kertomaan   tulevaisuudessa tapahtuvista asioista esim. Ensi vuonna menemme kyllä lomalle  sinne ja sinne. Ensi vuonna istutetaan tähän omenapuu jne. 

Ehkä asia sitä kautta korjaantuisi.

[/quote]

Tuota voisin yrittää. Olen itsekin jossaiin määrin epävarma ja parisuhteessa haluan tunnustella toisen fiiliksiä ennenkuin käyn laukomaan tulevaisuudensuunnitelmia. Mutta täytyy yrittää tsempata. ap

Vierailija
11/15 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Erikoista, en ikiinä alennu kyselemään noin typeriä. Jos en 'riitä' naiselle, hän sitten varmaan lähtee, koska muuksi en voi, enkä halua muuttua mitä olen.

m37

Vierailija
12/15 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Normaalia ihmistä ei erikseen tarvitse lähteä arvostamaan sanallisesti tai muutenkaan. Samoin  normaali ihminen ei edes näe  ja tunnista koko ideaa että pitäisi erikseen alkaa jotain kehua.

Koko arvostus juttu on  "epänormaalien" ihmisten    ajatus. Heidän itsetuntonsa ja epävarmuutensa kaipaa tämmöistä   ylimääräistä henkistä hivelyä. Koskaan tämmöinen ihminen ei tilastaan toivu vaan hänen minäkuvaansa pitää jatkuvasti pönkätä.

Vierailija
13/15 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä just se, ettet vaadi mitään. Tulee kuulemma tunne, että "et tarvii mua mihinkään" tai jotain vastaavaa. Kun ei ole tottunut vaatimaan ihmisiltä niin tuntuu vaikealta käsittää tuota.

[/quote]

Just näin! Mulla on ihan sama, en ole koskaan vaatinut miehiltä mitään, sitten katsovat asiakseen lähteä vieraisiin - olettavat että kun en ole mustasukkainen kyttääjä niin annan luvan touhuta muiden naisten kanssa. Kait tässä täytyisi muuttua jalkaa polkevaksi prinsessaksi, vaatia sitä ja tätä ja ratsata puhelinta. Kait miehet tuntisivat silloin olevansa haluttuja ja rakkaita. Huokaus.

Vierailija
14/15 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähes kolmikymppinen mies, jolle kalja/siideri maistuu ja tykkään muutenkin ottaa rennosti. Kyllä sä mulle riität.

Vierailija
15/15 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:23"]

[/quote]

Normaalia ihmistä ei erikseen tarvitse lähteä arvostamaan sanallisesti tai muutenkaan. Samoin  normaali ihminen ei edes näe  ja tunnista koko ideaa että pitäisi erikseen alkaa jotain kehua.

Koko arvostus juttu on  "epänormaalien" ihmisten    ajatus. Heidän itsetuntonsa ja epävarmuutensa kaipaa tämmöistä   ylimääräistä henkistä hivelyä. Koskaan tämmöinen ihminen ei tilastaan toivu vaan hänen minäkuvaansa pitää jatkuvasti pönkätä.

[/quote]

Tässä kiteytettynä hyvin syy miksi naapurimme sekä idästä että lännestä pitävät Suomalaisia tunteettomina jääkimpaleina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän