tykläätkö että miehesi käy strippiklubilla?
Kommentit (7)
Tottakai tykkään. Strippaan itsekin hänelle kotona. Tangoksi otetaan suksisauva joka istutetaan joulukuusenjalkaan. Kurkulla ja porkkanalla tehdään liikkeitä. Asuna anopin vanha 60-luvun pyyhe, sopivasti kulunut niin on läpikuultava. Tissejä nostan ilmaan niin ukko voipi laittaa setelit sinne alle säilöön.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 01:03"]Tottakai tykkään. Strippaan itsekin hänelle kotona. Tangoksi otetaan suksisauva joka istutetaan joulukuusenjalkaan. Kurkulla ja porkkanalla tehdään liikkeitä. Asuna anopin vanha 60-luvun pyyhe, sopivasti kulunut niin on läpikuultava. Tissejä nostan ilmaan niin ukko voipi laittaa setelit sinne alle säilöön.
[/quote] :'D
No mä en... Itse tietämättömänä sillävälin siivosin yhteisen kodin kaappeja hiki hatussa ja pidin hauskaa lapsemme kanssa. Silti se tekee noin vaikka ei itsekään sois mulle samaa.valehtelee ettei aio mennä,menee silti. Pesin vielä kilttinä sen oksennuksiset vaatteet,mutta kun kertoi ton niin taidanpa jättää ne koneeseen homehtumaan.löytäköön ne sieltä joskus...loppuviikoks keksin jotain kivaa kaksin lapsen kanssa. Aloittaja.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 01:14"]No mä en... Itse tietämättömänä sillävälin siivosin yhteisen kodin kaappeja hiki hatussa ja pidin hauskaa lapsemme kanssa. Silti se tekee noin vaikka ei itsekään sois mulle samaa.valehtelee ettei aio mennä,menee silti. Pesin vielä kilttinä sen oksennuksiset vaatteet,mutta kun kertoi ton niin taidanpa jättää ne koneeseen homehtumaan.löytäköön ne sieltä joskus...loppuviikoks keksin jotain kivaa kaksin lapsen kanssa. Aloittaja.
[/quote]
Ei ollut eka kerta. Mieltymykset ja arvot taitaa olla liian erilaiset,alan sen tajuta.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 01:14"]No mä en... Itse tietämättömänä sillävälin siivosin yhteisen kodin kaappeja hiki hatussa ja pidin hauskaa lapsemme kanssa. Silti se tekee noin vaikka ei itsekään sois mulle samaa.valehtelee ettei aio mennä,menee silti. Pesin vielä kilttinä sen oksennuksiset vaatteet,mutta kun kertoi ton niin taidanpa jättää ne koneeseen homehtumaan.löytäköön ne sieltä joskus...loppuviikoks keksin jotain kivaa kaksin lapsen kanssa. Aloittaja.
[/quote] mee säkin jonnekin kaverin kanssa ja kehu miten oli mustalla iso muna että et edes meinaa unta saada. Mahtaa ukko siitä tajuta...
Ihan ok minulle. Katsoa saa muttei koskea.
Käydään aika usein yhdessäkin strippiklubilla.