Eiks niin et häissä kuuluu olla kraka, mies väittää vastaan
Kommentit (25)
kyllä miehetkin saa olla yksilöitä ja pukeutua mitä hirveimpiin asukokonaisuuksiin halutessaan!
No minä olen sitä mieltä ettei välttämättä tarvitse, mutta paidan pitää olla napitettu ylös asti. Oma poikani pääsi ripille juuri ja ei osannut valita kravatin väriä, joten päätettiin ettei sitten laiteta kravattia ollenkaan. Oli tyylikkään näköinen hyvin istuvassa puvussa ja violetissa paidassa.
Ei ole mikään pakko. Miehesi on oikeassa, vaikka miesvihapalstalla vastausta ei hyväksytä.
Ei tarvitse. Miehesi voi valita myös solmukkeen tai jopa huivin. Mutta minusta mies, joka ei suostu käyttämään solmiota, ei ole mies vaan keskenkasvuinen poika.
t. mies
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:04"]
No minä olen sitä mieltä ettei välttämättä tarvitse, mutta paidan pitää olla napitettu ylös asti. Oma poikani pääsi ripille juuri ja ei osannut valita kravatin väriä, joten päätettiin ettei sitten laiteta kravattia ollenkaan. Oli tyylikkään näköinen hyvin istuvassa puvussa ja violetissa paidassa.
[/quote]Poikasi näyttää aivan siltä, mitä onkin: poikaselta, joka ei ole vielä valmis astumaan miesten maailmaan. Rippikouluikäisen nyt ei vielä tarvitsekaan. -7
Jos on morsiusparin läheinen, solmio, rusetti tai huivi tms olisi kohteliasta. Jos on kaukaisempi sukulainen ja ei kovin muodolliset häät, voi minun puolestani olla ilman solmiota ja ylin nappi auki.
Ehkä 70-luvulla olisi ollut pakko, ainakin sukulaisten pahastelun takia. 2010-luvulla ei.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:04"]No minä olen sitä mieltä ettei välttämättä tarvitse, mutta paidan pitää olla napitettu ylös asti. Oma poikani pääsi ripille juuri ja ei osannut valita kravatin väriä, joten päätettiin ettei sitten laiteta kravattia ollenkaan. Oli tyylikkään näköinen hyvin istuvassa puvussa ja violetissa paidassa.
[/quote]
Hmmm...
Tänä kesänä on häissä nähty noin kolmekymppinen miesvieras shortseissa ja kauluspaidassa, jonka alla oli t-paita. Muilla miesvierailla oli puvut ja solmiot. Mutta kun halutaan olla rentoja, niin sitten ollaan, vaikka asu olisi sama kuin abc:lla perjantaikaljalla.
naisilla, lapsilla ja lestadiolaisilla ei ole.
Ja kun sulhanen heittää solmukkeen nurkkaan voi vieraskin krakan riisua ja samalla AVAA ylänapin paidasta ettei näytä idiootilta.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:11"]
Ei tarvitse. Miehesi voi valita myös solmukkeen tai jopa huivin. Mutta minusta mies, joka ei suostu käyttämään solmiota, ei ole mies vaan keskenkasvuinen poika.
t. mies
[/quote]
Ahaa, mies on mies vain solmio kaulassa? Pieneen asiaan sunkin miehuutesi perustuu.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:29"]
Tänä kesänä on häissä nähty noin kolmekymppinen miesvieras shortseissa ja kauluspaidassa, jonka alla oli t-paita. Muilla miesvierailla oli puvut ja solmiot. Mutta kun halutaan olla rentoja, niin sitten ollaan, vaikka asu olisi sama kuin abc:lla perjantaikaljalla.
[/quote]
Kuule, ne on vain häät, ei mitkään Linnan juhlat Itsenäisyyspäivänä. Ketä kiinnostaa oikeasti jonkun tavallisen tallaajan pikku valan vaihdot, että tarvitsisi sen enempää pukeutua. Miesvieraalla oli just sopiva asu. Jos olisi ollut kyseessä kuninkaallisten häät, niin vähän eri asia.
Kaikissa häissä joissa olen ollut, on kaikilla miesvierailla ollut kraku. Yhtä poikkeusta lukuunottamatta ja kyseessä oli julkisuuden henkilö joten jäi mieleen. Hänellä oli vain valkoinen kauluspaita "rennosti" auki ja vaikutelma oli lähinnä se, ettei kunnioittanut tavisten juhlaa.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:30"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:11"]
t. mies
[/quote]
Ahaa, mies on mies vain solmio kaulassa? Pieneen asiaan sunkin miehuutesi perustuu.
[/quote]
Saat luetunymmärtämisestä hylätyn. -7
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:44"]
Suomalaiset miehet pukeutuvat kuin metsäläiset mutta meneehän se leggingsien luvatussa maassa.
[/quote]
Toistaiseksi metsäläisasusteeni ei ole vaikuttanut negatiivisesti palkkaani, joka on noin tuplaten keskimääräisen täkäläisen karvanaaman liksa.
Ai niin, mäiskäri-reisitasku-flanellipaota-metsästystakki-lierihattukokonaisuuteni jonka laitan huomennakin duuniin, maksaa 1700 euroa...pelkät mäiskärit +400.