Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka eivät pidä yhteyttä serkkuihinsa?

Vierailija
15.07.2015 |

Miksi ette ole yhteydessä? Ikänne?
Minulla neljä serkkua (kaksi vanhempaa, yksi yhtä vanha kun minä, yksi hieman nuorempi). Näemme pakollisissa sukujuhlissa tyyliin häät, hautajaiset. Itse olen suvun "mustalammas" eikä meillä ole mitään yhteistä.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin puolelta minulla on viisi serkkua joihin ei ole päässyt muodostumaan suhteita pitkän välimatkan takia, ovat asuneet aina toisella puolen suomea, eikä meillä ollut yhteistä mummolas kun ukki ja mummi erosivat ollessani muutaman vuoden ikäinen. Serkkuuni, johon minulla vajaan parin vuoden ikäero olen yrittänyt muodostaa sidettä useaan otteeseen, mutta homma on aina kariutunut johonkin tai yhteyden pito vain lakannut. Viimeisimmän yrityksen jälkeen tulin siihen tulokseen että ko. serkku on niin aivopesty äitinsä (=tätini) toimesta, ettei edes kannata yrittää. Kuulostaa uskomattomalle mutta on totta, tätini on niin "hullu" ettei hänen kanssan voi olla tekemisissä, ellei tahdo polttaa itseään loppuun. Kiitos kuuluu suurelta osin tädilleni ettei "minulla koskaan ole ollut serkkuja".
Isän puolelta ei ole ainuttakaan serkkua, mutta isän serkuista nuorimmat ovat samaa ikäluokkaa kanssani ja heistä olen saanut "hyvitystä" serkkupuutteeseeni :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan