Tuleeko muille naisille koskaan seksistä tietyn ihmisen kanssa reaktio alapäähän/alavatsalle?
Ja ihan vaan tiedoksi että viimeksi myös mahdolliset sukupuolitaudit on testattu viimeksi, eikä ollut mitään. Ei myöskään bakteereita/ VTI diagnoosia.
Viimeksi tuli kuumeinen olo, kirveli ja alavatsaa kuumotti. Mitään ei kuitenkaan löytynyt!
Voiko olla että meidän bakteerit ei jotenkin sovi yhteen tms :D
Kommentit (8)
Toisen käyttämät pesuaineet yms sellainen saattaa myös ärsyttää ihoa.
Hoidin vaivaa myös hiivatulehduksena, ei auttanut sekään. Vasta antibiootti auttoi. Lääkärikin ihmetteli.
En ehkä uskalla häntä enää tavata. Kauhe vaiva sitten jälkikäteen.
Vierailija kirjoitti:
No siis... mulla oli joskus miesystävä jolla oli diabetes. Joka kerta kun meillä oli ollut seksiä, mulle tuli hiivatulehdus. Vaiva oli todella ärsyttävä ja hankala. Onneksi suhde sitten loppui, en tiedä miten tuon kanssa olisi koko elämän jaksanut, v-ttumainen vaiva. Mutta jostain olen tämän muualtakin lukenut että voi käydä noin. Oisko sulla sitten joku saman tyylinen juttu?
No siis minkä tyyppinen diabetes oli kyseessä? Miksi kuvittelet että olisit saanut hiivatulehduksen häneltä? Oliko hänelläkin hiivatulehdus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis... mulla oli joskus miesystävä jolla oli diabetes. Joka kerta kun meillä oli ollut seksiä, mulle tuli hiivatulehdus. Vaiva oli todella ärsyttävä ja hankala. Onneksi suhde sitten loppui, en tiedä miten tuon kanssa olisi koko elämän jaksanut, v-ttumainen vaiva. Mutta jostain olen tämän muualtakin lukenut että voi käydä noin. Oisko sulla sitten joku saman tyylinen juttu?
No siis minkä tyyppinen diabetes oli kyseessä? Miksi kuvittelet että olisit saanut hiivatulehduksen häneltä? Oliko hänelläkin hiivatulehdus?
Ilmeisesti mies voi tosiaan kantaa hiivatulehdusta sitä tietämättä.
Mutta itse sitäkin hoidin, eikä se auttanut.
ap
Höpö juttuja. Käyttäkää kumia ja syökää kanaa
Joo yhden tyypin jälkeen tuli aina vaginoosia tai hiivaa, yleensä kumpikin. Sama täällä että ei helvetti sellaista jaksa. En yhtään ihmettelisi jos sillä olisi oireeton hiiva kun on sellainen perinteinen mies. Se osaa just suihkussa käydä ja kammata kaljunsa taakse ja siinä se.
Vierailija kirjoitti:
Joo yhden tyypin jälkeen tuli aina vaginoosia tai hiivaa, yleensä kumpikin. Sama täällä että ei helvetti sellaista jaksa. En yhtään ihmettelisi jos sillä olisi oireeton hiiva kun on sellainen perinteinen mies. Se osaa just suihkussa käydä ja kammata kaljunsa taakse ja siinä se.
:D
Taidan ehdottaa tälle miehelle apteekin itseahoitotablettia. Jos vielä olemme yhteyksissä...