Tori.fi ja katoavat ostajat
Torissa ostajat kyselee onko vapaa ja ollaan niin kiinnostuneita ostamaan ja ollaan tulossa noutamaan. Mutta kun ostajaehdokkaille vastaa niin sitten kadotaan kuin peru Saharaan. Tämä tuntuu nykyään olevan enemmän sääntö kuin poikkeus. Huoh. Oletko sinä kadonnut ostajana? Miksi? Tuntus että olis edes reilua ilmottaa myyjälle ettei kiinnosta / tarviikkaan tuotetta.
Kommentit (9)
Joo, saman olen saanut huomata. Ihmisiltä tuntuu puuttuvan aivan käytöstavat netissä. Ei tarvi ilmoitella eikä vastailla tai mitään jos itseä ei kiinnostakaan. Niin monet kaupat on minullakin peruuntunut ihan vain siitä syystä, ettei ostajasta olekaan yhtäkkiä enää kuulunut mitään.
Näinhän se menee että vapaa ei olekkaan haluttava.
En ole kadonnut ostajana, mutta mulle tehtiin oharit viime lauantaina. Sovittiin torstaina, että ostaja ilmoittaa lauantaiaamuna ajan milloin nähdään, mutta ei. Laitoin s.postia, ei vastausta. Soitin, ei. Tekstasin, ei vastausta. Viimeiseen s.postiin kirjoitin kaiken mitä mieltä olin tyypistä ja jätin siihen koko homman. Ei mitään enää kuulunut. Otti päähän niin paljon, että kiehuin viikonlopun. Nyt on uusi ostaja ja varauksella menen sovittuun paikkaan, sovittuun aikaan tänään. Uskon vasta, kun kaupat on tehty.
Muutenkin tuntuu tuo Tori olevan ihan kummallinen paikka. Laitetaan viesti, että tulen ostamaan. Sitten, kun varmistaa että hintahan on se ja se, niin ollaan et "ajattelin kyl tinkaa pari kymppiä alemmaksi, et sopiiko" . Ite on sit ihan, että ei sovi, perustelen miksi ja keskustelu päättyy siihen.
Myyn sille joka ensimmäisenä pääsee hakemaan, en jää odottamaan montaa päivää sovittuun noutopäivään jolloin ostaja ei edes ilmesty paikalle. Parhaita kauppakumppaneita ovat ne, jotka vastaavat viesteihin nopeasti, tulevat sovittuna aikana satoi tai paistoi eivätkä ala tinkaamaan. En myöskään jaa enää puhelinnumeroani kenellekään, sain kerran riesakseni sellaisen häirikön että oli numeronvaihto lähellä.
Kaverille kävi huonosti ihan lähiaikoina, ostajan piti tulla hakemaan huonekalu ennen muuttoa - ekana sovittuna päivänä ostaja ilmoitti ettei pääsekään, toisena päivänä sama juttu ja kolmantena ei kuulunut mitään sovittuun aikaan mennessä. Lähti sitten tavara jätelavalle.
Kumpi sitten onkaan parempi tori vai huutonet?
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 16:38"]En ole kadonnut ostajana, mutta mulle tehtiin oharit viime lauantaina. Sovittiin torstaina, että ostaja ilmoittaa lauantaiaamuna ajan milloin nähdään, mutta ei. Laitoin s.postia, ei vastausta. Soitin, ei. Tekstasin, ei vastausta. Viimeiseen s.postiin kirjoitin kaiken mitä mieltä olin tyypistä ja jätin siihen koko homman. Ei mitään enää kuulunut. Otti päähän niin paljon, että kiehuin viikonlopun. Nyt on uusi ostaja ja varauksella menen sovittuun paikkaan, sovittuun aikaan tänään. Uskon vasta, kun kaupat on tehty.
Muutenkin tuntuu tuo Tori olevan ihan kummallinen paikka. Laitetaan viesti, että tulen ostamaan. Sitten, kun varmistaa että hintahan on se ja se, niin ollaan et "ajattelin kyl tinkaa pari kymppiä alemmaksi, et sopiiko" . Ite on sit ihan, että ei sovi, perustelen miksi ja keskustelu päättyy siihen.
[/quote]
Tulin vain kertomaan, että nyt kaupat onnistuivat. Huh, kyllä vähän hermostutti odottaessa....
Mulla oli ilmoituksessa että vain nouto...yks urpo alkoi sitten tinkimään bensarahoja kun tulisi 30km päästä hakemaan...huh..sanoin et se oikeastaan on mennyt jo..
Ja jotkut saattavat tekstarilla pelkästään tiedustella onko tuote vielä myynnissä. Kun vastaan että on, niin "ostaja" katoaa. Mitä helvettiä?