Palkkapäivä, kaikki rahat laskuihin
Yhteiskunta on huijausta. Mä oon kokopäivätöissä, mutta palkka ei ole kummoinen.
Kun pitää maksaa asunto, autonromu (että pääsee töihin), työmatkat, sähkö, puhelin, kotivakuutus. Varmaan joku pakollinen kulu unohtui. Vittu mitä paskaa.
Kommentit (18)
Sitten vaan edullisempaan asuntoon. Sillä kärsit jo vuokraa, sähköä, kotivakuutuksta. Puhelimen kulujakin helppo vähentää
On hölmöä maksaa kaikki laskut palkkapäivänä. Kun maksaa ne sitä mukaa kuin niitä tulee (eräpäivänä tietysti, ei ennakkoon), ei pääse koskaan tili tyhjäksi. Suunnitelmallisuudella pärjää pienemmälläkin palkalla.
t. pienituloinen myös
Mulla vuokra 540e. En saa kaupungilta melkein puolta halvempaa, vaikka olen yrittänyt ties miten monta vuotta. Ja tää on edullisemmasta päästä. Puhelin 20e/kk. Hmm.
On siitäkin hyvä olla että saa laskut maksettua. Lasken kuitenkin aina ruokaan menevän summan ensin pois.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 14:43"]
On hölmöä maksaa kaikki laskut palkkapäivänä. Kun maksaa ne sitä mukaa kuin niitä tulee (eräpäivänä tietysti, ei ennakkoon), ei pääse koskaan tili tyhjäksi. Suunnitelmallisuudella pärjää pienemmälläkin palkalla.
t. pienituloinen myös
[/quote]
Tämä logiikka ei nyt ihan aukea?!? Jos tilipäivä on kerran kuussa ja lasku pitää maksaa kerran kuussa eräpäivänä niin miten tili ei pääse "tyhjäksi"
Köyhä..mulla netto n.10 000 €/kk. Just tulin Japanista lomamatkalta 10 pv. On omakotitalo, 2 autoo ja lainaakaan ei oo kuin noin 25 000 €.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 14:43"]
t. pienituloinen myös
[/quote]
On hölmö maksaa monta kertaa kuussa eräpäivänä laskuja, jotka on pakko kuintenkin siinä kuussa maksaa. Mutta voi sitä toki antaa itselleen vääristyneen kuvan omasta rahatilanteesta ja selitellä sitä itsellen parhain päin suunnitelmaisuudella.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:08"]
Köyhä..mulla netto n.10 000 €/kk. Just tulin Japanista lomamatkalta 10 pv. On omakotitalo, 2 autoo ja lainaakaan ei oo kuin noin 25 000 €.
[/quote]
Äitille terveisiä. Kyllä hän kohta töistä tulee niin pääset hiekkalaatikolle.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:08"]Köyhä..mulla netto n.10 000 €/kk. Just tulin Japanista lomamatkalta 10 pv. On omakotitalo, 2 autoo ja lainaakaan ei oo kuin noin 25 000 €.
[/quote]
Päätit sitten tulla tänne kyykyttämään?
T: toinen arjen raataja
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:08"]
[/quote]
Millaisella luuserilla on lainaa?! Ja vielä kehtaa haukku toista köyhästä.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 14:43"]On hölmöä maksaa kaikki laskut palkkapäivänä. Kun maksaa ne sitä mukaa kuin niitä tulee (eräpäivänä tietysti, ei ennakkoon), ei pääse koskaan tili tyhjäksi. Suunnitelmallisuudella pärjää pienemmälläkin palkalla.
t. pienituloinen myös
Jotain hölmöläisten logiikkaako??? Sama raha niihin laskuihin menee maksaa ne tiputellen tai kerralla. ????
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 14:43"]On hölmöä maksaa kaikki laskut palkkapäivänä. Kun maksaa ne sitä mukaa kuin niitä tulee (eräpäivänä tietysti, ei ennakkoon), ei pääse koskaan tili tyhjäksi. Suunnitelmallisuudella pärjää pienemmälläkin palkalla.
t. pienituloinen myös
[/quote]
Kerää saman verran joka kuukausi rahaa laskutilille. Ei tule yllätyksiä eikä vaihteluita
Joo..menikö koko hernepussi nenään......hahhahh saa nauraa taas p....
Omaisuudestahan ei ollu puhe.....löytyy jokunen hehtaari metsää ja torppaa..
Nykyään saa alle 10 tuhannalla uusia autoja, joissa on halvat kuukausierät, vakuutukset, käyttökustannukset yms. Kannattaa laskea kumpi tulee edullisemmaksi ostaa uusi vai pitää vanhaa. Nyt saa sen romutusedunkin ja muita etuja.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:26"]
Nykyään saa alle 10 tuhannalla uusia autoja, joissa on halvat kuukausierät, vakuutukset, käyttökustannukset yms. Kannattaa laskea kumpi tulee edullisemmaksi ostaa uusi vai pitää vanhaa. Nyt saa sen romutusedunkin ja muita etuja.
[/quote]
Se romutusraha koskee VAIN jos ostat täysin uuden vähäpäästöisen auton, ja se "rahakin" on vain alennuskuponki autoliikkeeseen...
ohis
Nii-i on tää perseestä.