Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

laitatteko ukrainalaisille tuttavillenne voimia-viestejä tms

Vierailija
25.02.2022 |

oon huono näissä sosiaalisissa tilanteissa (lieviä autismin piirteitä taustalla), joten kysynkin, kuuluuko näille lasten ukrainalaisille harrastusopettajille, joiden kanssa on viikoittain tekemisissa, laittaa jotain viestiä, että tuetaan teitä tms?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten pitää tukea oikeasti.

Vierailija
2/8 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenhän sitä voisi oikeasti tukea?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, mitä ne auttavat? En myöskään päivittele someen mitään "pray for Ukraine" niillä ei ole minkään maan merkitystä ukrainalaisille.

Vierailija
4/8 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi sanoa mitään. Jos ottavat itse asian puheeksi, niin sanot, että olet pahoillasi tilanteesta.

Vierailija
5/8 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä mun Ukrainalaiselle kaverille laitoin pahoitteluviestin ja osoitin, että tuen Ukrainaa. Kaveri asuu muualla Euroopassa, mutta silti hänelle on vaikeaa seurata kun hänen entistä kotimaataan tuhotaan. 

Vierailija
6/8 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kivaa saada itse jotain voimia-viestejä sieltä sun täältä jos olisi sama tilanne kuin Ukrainassa nyt? Ei olisi, joten jätä lähettämättä ja ne Ukrainan lipun liittämiset viesteihin ovat älyttömiä ja naurettavia. 

Vierailija
7/8 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maa on voimaa!

Vierailija
8/8 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mä mun Ukrainalaiselle kaverille laitoin pahoitteluviestin ja osoitin, että tuen Ukrainaa. Kaveri asuu muualla Euroopassa, mutta silti hänelle on vaikeaa seurata kun hänen entistä kotimaataan tuhotaan. 

Kaveri aivan eri asia kuin lasten harrastusohjaajat ja muut tutut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi