Ylireagoinko?
Viesteillään miehen kanssa melkein joka päivä, mutta nyt meni kolme päivää ennen kuin vastasi mun leperrys viestiin, vastasi kiitos samoin rakas ja sydän ja pusu. Mua jotenkin ärsyttää tuo viive vastauksessa varsinkin kun näin että viesti on nähty .
Kommentit (17)
Ei se kerenny vastaamaan, kun oli täällä mun luonani.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 12:08"]Niin miten reagoit?
[/quote] ärsyttää viive ihan sikana ja ajattelen ettei sitä kiinnosta :(
KYSY SILTÄ!!!!! Ärsyttää sun kaltaiset ihmiset jotka ei osaa suutaan avata.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 12:09"]Ei se kerenny vastaamaan, kun oli täällä mun luonani.
[/quote] Sanos muuta
Itseäni ärsyttää ku monesti luen viestin ja esim. whatsapp tai fb näyttää lähettälle että oon lukenu mut ehdin sit syventymään ja vastaamaan siihen ehkä seuraavana päivänä jos kukaan ei ole kuollut tms. Jotkut sit lähettää jo perään että "Luit viestin, miks et vastaa?" tms. (Ei tietenkään noin suoraan ja noilla sanoilla)
Ihan normaali reaktio. Kysy mieheltä mikä sillä on
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 12:10"]KYSY SILTÄ!!!!! Ärsyttää sun kaltaiset ihmiset jotka ei osaa suutaan avata.
[/quote] Kysyn mitä? Kun kysyn mitä se haluaa niin vastaa että minut nyt ja aina, MUTTA esim talvella sanoi ettei häivy kun ilmeni ongelmia ja kas kummaa hävisi kuitenkin. Tuli vaan sitten myöhemmin itkemään takaisin ja just tämän episodin takia olen kaikesta epävarma. En luota :(
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 12:11"]Itseäni ärsyttää ku monesti luen viestin ja esim. whatsapp tai fb näyttää lähettälle että oon lukenu mut ehdin sit syventymään ja vastaamaan siihen ehkä seuraavana päivänä jos kukaan ei ole kuollut tms. Jotkut sit lähettää jo perään että "Luit viestin, miks et vastaa?" tms. (Ei tietenkään noin suoraan ja noilla sanoilla)
[/quote] Juuri tuollainen kyselijäkään en halua olla, olen vaan jotenkin niin perusturvaton edellisen suhteen takia, että tällainen epävarmuus syö naista joka tapauksessa. Ois kiva tietää kiinnostaako sitä oikeesti vai sanooko vaan
Te ämmät ylireagoitte ihan kaikkeen. Muita vammaisia kysymyksiä ? Miehenä juoksen lujaa pakoon kaltaisiasi draamalehmiä.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 12:20"]Te ämmät ylireagoitte ihan kaikkeen. Muita vammaisia kysymyksiä ? Miehenä juoksen lujaa pakoon kaltaisiasi draamalehmiä.
[/quote] luuletko että näytän draamani miehelle?? En tosiaan!! Draamaa varten on AV
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 12:22"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 12:20"]Te ämmät ylireagoitte ihan kaikkeen. Muita vammaisia kysymyksiä ? Miehenä juoksen lujaa pakoon kaltaisiasi draamalehmiä. [/quote] luuletko että näytän draamani miehelle?? En tosiaan!! Draamaa varten on AV
[/quote]
Pidätkö miehiä vajakkeina? Kyllä kaltaisesi draamalissut ja prinsessahaihattelijat tunnistaa.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 12:08"]Niin miten reagoit?
[/quote] ärsyttää viive ihan sikana ja ajattelen ettei sitä kiinnosta :(
[/quote]
Jospa se yritti keksiä kolme päivää jotain ihanaa lepertely viestiä takas ja lopulta laittoi ihan simppelin viestin kun huimasi ettei runo suoni kukikkaan. Ite joskus siirrän viestin laittoo jotta saan laitettuu hyvän viestin enkä lyhyttä ja sitten se voi jäädä tekemättä kokonaan. Voihan myös olla että se näki viestin vasta nyt, itellä on myös monesti muka luettu viesti vaikka en ole edes huomannut viestiä ja huomaan lukea sen vasta sattumalta viestiä lähettäessä tai poistaessa....
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 12:20"]Te ämmät ylireagoitte ihan kaikkeen. Muita vammaisia kysymyksiä ? Miehenä juoksen lujaa pakoon kaltaisiasi draamalehmiä.
[/quote]
Miehenä oletkin luuseri joka ei tajua todistaa rakkauttaan ja luo luottamus suhdetta.
Oma mies otti draamalehmäksi minut, lopetin draamailun kun tajusin että mies ei ole samanlainen kuin eksäni ja että voin luottaa häneen.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:12"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 12:20"]Te ämmät ylireagoitte ihan kaikkeen. Muita vammaisia kysymyksiä ? Miehenä juoksen lujaa pakoon kaltaisiasi draamalehmiä. [/quote] Miehenä oletkin luuseri joka ei tajua todistaa rakkauttaan ja luo luottamus suhdetta. Oma mies otti draamalehmäksi minut, lopetin draamailun kun tajusin että mies ei ole samanlainen kuin eksäni ja että voin luottaa häneen.
[/quote]
Yhtäkään ämmää ei tarvitse liehitellä ja nostaa erilliselle jalustalle NORMAALISSA PARISUHTEESSA.
Harlekiinikirjat, prinsessahaihattelut ja sinkkuelämää-sarja taitaa olla sinulle ihan arkipäivää?
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:19"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:12"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 12:20"]Te ämmät ylireagoitte ihan kaikkeen. Muita vammaisia kysymyksiä ? Miehenä juoksen lujaa pakoon kaltaisiasi draamalehmiä. [/quote] Miehenä oletkin luuseri joka ei tajua todistaa rakkauttaan ja luo luottamus suhdetta. Oma mies otti draamalehmäksi minut, lopetin draamailun kun tajusin että mies ei ole samanlainen kuin eksäni ja että voin luottaa häneen.
[/quote]
Yhtäkään ämmää ei tarvitse liehitellä ja nostaa erilliselle jalustalle NORMAALISSA PARISUHTEESSA.
Harlekiinikirjat, prinsessahaihattelut ja sinkkuelämää-sarja taitaa olla sinulle ihan arkipäivää?
[/quote] Oletko huomannut meitä on erilaisia-tadaa-niin miehiä kuin naisia. Ei romanttisuus ole mitään haihattelua-ainakaan kaikille.