Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihavat ihmiset tykkää viileistä säistä.. ärsyttää

Vierailija
15.07.2015 |

niiden hehkutus kun nyt on tälläiset paskakelit.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeää,sateista syksyä innolla odottelen <3

T. Helteitä vihaava koneella kaiken vapaa-aikansa viettävä elämätön kukkakeppi

Vierailija
2/30 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se mielenkiintoista miten lihavat herättävät muissa niin suuria tunteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään lämmöstä ja kesästä vaikka läskipullero oonkin.
Mutta nautin myös tästä kesästä, ihanaa kun ulkona on oikeasti vihreää..ei semmosta kuivakkaa auringonpolttamaa nurmikkoa ja näännyksissä olevia puita joiden lehdet roikkuu.

Yrittäkää hakea positiivisia asioita. Mehän kyt vaan ei voida mitään sille että on viileää..voisä sen kesän kuluttaa surkuttelemalla ja mörisemälläkin mutta mä ebän jaksa tuhlata näitä valoisia päiviä siihen.

Vierailija
4/30 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 11:52"]Mä tykkään lämmöstä ja kesästä vaikka läskipullero oonkin.
Mutta nautin myös tästä kesästä, ihanaa kun ulkona on oikeasti vihreää..ei semmosta kuivakkaa auringonpolttamaa nurmikkoa ja näännyksissä olevia puita joiden lehdet roikkuu.

Yrittäkää hakea positiivisia asioita. Mehän kyt vaan ei voida mitään sille että on viileää..voi sen kesän kuluttaa surkuttelemalla ja märisemälläkin mutta mä en jaksa tuhlata näitä valoisia päiviä siihen.
[/quote]

Vierailija
5/30 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 11:45"]Pimeää,sateista syksyä innolla odottelen <3

T. Helteitä vihaava koneella kaiken vapaa-aikansa viettävä elämätön kukkakeppi
[/quote]

Kiva elämä sulla varmaan..

Vierailija
6/30 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä tykkää 

t. lihava

Vierailija
7/30 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, anorektikkoja palelee ja ärsyttää. Johtuu liian vähästä ravinnosta molemmat. Päälääkäriltä kannattaa hakea apua.

Vierailija
8/30 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihava ja vihaan kylmää. Sellainen 25+ astetta lämmintä olis sopiva.

Vierailija
9/30 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viileä säähän on juuri urheilulliselle paras, pääsee pitkille lenkeille vaikka joka päivä!

Vierailija
10/30 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen normaalipainoinen ja tykkään viileämmästä säästä. Sen sijaan meillä on töissä TODELLA isokokoinen ihminen joka rakastaa hellettä, hänelle ei missään koskaan ole liian kuuma. Kuinkas sun yleistyksien sitten taas kävikään, ap?

Vierailija
11/30 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan ettei likimainkaan ainoa asia, mikä ap:tä kaivelee :D

Vierailija
12/30 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan ap:llä mummokuume, kun on noin ärtyisä?

Vierailija
13/30 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olenkin normaalipainoinen ja tykkään kaikenlaisista säistä, kohtuudella kaikista! Onnekas olen kun saan ulkomailla tämän kesän viettää, hyvä ajoitus niin saan tänäkin vuonna nauttia myös helteistä.

Vierailija
14/30 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lihavat ihmiset pitäisivät viileistä säistä yhtään sen enempää kuin kukaan muukaan?

Hikoilu esimerkiksi ei selity sillä että ihminen on lihava... laiha ihminen voi hikoilla ihan yhtä paljon kuin lihava tai lihava voi olla hikoilematta kuten laihakin.

Vierailija
15/30 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs vika tämänkään päivän säässä on? Helsingissä paistaa aurinko, käy leppeä tuuli ja asteita +20. Mitä parhain kesäsää minun mielestäni.

Vierailija
16/30 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 12:03"]

Mikäs vika tämänkään päivän säässä on? Helsingissä paistaa aurinko, käy leppeä tuuli ja asteita +20. Mitä parhain kesäsää minun mielestäni.

[/quote]

joo, .. kiva katsella autosta kun läskit hikoilee dösärillä.. oot oikeessa, kiva on sää :)

Vierailija
17/30 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Mä tykkään kaikenlaisista keleistä, mutta olenkin läski bmi 22.

Vierailija
18/30 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 09:44"]

120kg ja rakastan hellettä!

[/quote]

Noh, noh! EIhän se käy niin, kun AP sanoo, että lihavat rakastavat kylmää kesää, niin sitten se on niin! ;)

Vierailija
19/30 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 11:49"]

[/quote]

Ja hoikat. Meitä saa haukkua myös surutta päin naamaa. Meneppä sanomaan lihavalle "kyllä oot niin läski, mitä oikeen syöt, älä vaan lihoa enempää".

T. normaalipainoinen, joka yllä olevaa tekstiä käänteisessä muodossa usein joutunut kuulemaan.

Vierailija
20/30 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:07"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 11:49"]

[/quote]

Ja hoikat. Meitä saa haukkua myös surutta päin naamaa. Meneppä sanomaan lihavalle "kyllä oot niin läski, mitä oikeen syöt, älä vaan lihoa enempää".

T. normaalipainoinen, joka yllä olevaa tekstiä käänteisessä muodossa usein joutunut kuulemaan.
[/quote]

Jos luet tätä av:tä niin väittäisin kyllä että näitä läskiviha aloituksia on paljon enemmän.

Itse en ymmärrä ollenkaan sitä millaisia ihmisiä mättää niin kovin toisten lihavuus tai laihuus. Meitä kun vain on monenlaisella vartalolla ja KUKAAN ei ole täydellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä