Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sähköhammasharja vs. tavallinen

Vierailija
15.07.2015 |

Kumpaa käytät ja miksi?

Millainen sähköhammasharja kannattaa ostaa? Olisi sellainen mietinnässä, kun nivelkipujen vuoksi en meinaa pystyä enää kunnolla tavallisella harjaamaan.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkö. Iso nopeus mutta ne naamanäytöt ovat turhia aikuiselle. Braunilta esimerkiksi halvin nopea harja

Vierailija
2/16 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköhammasharja, puhdistaa tehokkaammin eikä tarvi langata niin usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.gigantti.fi/product/terveys-ja-hyvinvointi/sahkohammasharjat/D12PRECCLEAN/oral-b-vitality-precision-clean-d12-sahkohammasharja

Tätä olen miettinyt, kun on saanut paljon hyviä arvioita eikä ole kallis. Mielipiteitä?
-Ap

Vierailija
4/16 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 09:29"]http://www.gigantti.fi/product/terveys-ja-hyvinvointi/sahkohammasharjat/D12PRECCLEAN/oral-b-vitality-precision-clean-d12-sahkohammasharja

Tätä olen miettinyt, kun on saanut paljon hyviä arvioita eikä ole kallis. Mielipiteitä?
-Ap
[/quote] on hyvä

Vierailija
5/16 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota sellainen missä on paineentunnistin ja yli 20 000 liikettä minuutissa. Noilla halpamalleilla kestää pidempään ja voi vahingoittaa ikeniä painamalla liikaa

Vierailija
6/16 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 09:29"]http://www.gigantti.fi/product/terveys-ja-hyvinvointi/sahkohammasharjat/D12PRECCLEAN/oral-b-vitality-precision-clean-d12-sahkohammasharja

-Ap
[/quote] Mulle hammaslääkäri suositteli tätä harjaa, kun sain raudat. Eli hyvä on.

Vierailija
7/16 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen. En pysty käyttämään sähköhammasharjaa kun kutittaa ihan järjettömästi. Tosin mun hampaat ei reikiinny helpolla, joten normihammashaja käy ihan hyvin!

Vierailija
8/16 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 09:33"]

Tavallinen. En pysty käyttämään sähköhammasharjaa kun kutittaa ihan järjettömästi. Tosin mun hampaat ei reikiinny helpolla, joten normihammashaja käy ihan hyvin!

[/quote]

Tavallinen ei puhdista yhtä tehokkaasti. Tästä on tutkimuksia.

Vierailija
9/16 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvin riittää. Tekee saman kuin kallis. Vielä tärkeempää on ostaa kohdevalo niin näkee laittaa sen harjan oikeeseen kohtaan. Turha sillä on ikeniä harjata

Vierailija
10/16 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 09:36"]Halvin riittää. Tekee saman kuin kallis. Vielä tärkeempää on ostaa kohdevalo niin näkee laittaa sen harjan oikeeseen kohtaan. Turha sillä on ikeniä harjata
[/quote]

Itse asiassa 95% suomalaisista ei harjaa ienrajoista kunnolla.

T. Shg

Vierailija
11/16 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Braunin ihan perus sähköhammasharja. Mun mielestä sen ihan tuntee miten hampaat tulee puhtaammaksi kuin tavallisella harjalla. Siitä olen tosin eri mieltä aiemman kanssa, että langata täytyy yhtä lailla sähköharjaa käytettäessä, ei sekään hammasväleihin pääse.

Vierailija
12/16 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen niin kärsimätön tavallisen hammasharjan kanssa, että tuskin jakdan 2 minuuttia joka kerta. Minulle siis hyöty sähköisestä on suurempi, koska sillä harjaaminen on kivaa, ja hampaat tuntuu oikeasti puhtaammilta kun jaksaa harjatakkin kauemmin.

Vierailija
13/16 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sillä on hyvä hieroa pillua, iso O

Vierailija
14/16 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkö. Ennen kuin omistin sähköhammasharjan, mulla oli aina paljon hammaskiveä poistettavaksi kun menin hammaslääkäriin. Sähköhammasharjan (joku perus Oral-B) hankkkimisen jälkeen hammaskiveä on tullut todella vähän.

Vierailija
15/16 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Braun rulettaa ja Amzonista saat sen puolta halvemmalla, tilaa samalla nippu aitoja harjapäitä. Suomessa niillä rahastetaan ja jäljitelmät on kuraa.

Vierailija
16/16 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsiharjallakin onnistuu mutta ei kukaan jaksa eikä ole aikaa nylkyttää.