Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Diettineuvoja pyydän.. mitä mieltä mun ruokavaliosta?

Vierailija
15.07.2015 |

- aamulla pieni annospussi kaurapuuroa + marjoja, vajaa desi maitoa, kahvilatte.

- töissä kahvia.

- päivällä salaattia  iso annos, lihaa n. 200g.

- iltapäivällä real-leipäpala, päällä leikkeleviipale + avocadoa, kahvia.

- kotona tonnikalapurkki ja keitetty kananmuna.

- kotona treenin jälkeen smoothie, jossa marjoja ja puolikas banaania...

Mitä tästä voisi muuttaa vielä?  Olen 164 kg ja 65 kg ja pitäisi pudottaa ainakin 3-5 kg.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- aamulla pieni annospussi kaurapuuroa + marjoja, vajaa desi maitoa, kahvilatte. -> Lisää proteiinia, esim rahka, munia (valkuaisia), raejuustoa, leikkelettä. Vaihda latte tavan kahviin

- töissä kahvia.

- päivällä salaattia  iso annos, lihaa n. 200g. (-> ok, mikä kastike vai ei lainkaan? - lisää oliiviöljyä tai siemeniä tai pähkinöitä, oliko liha vähärasvaista? voit myös lisätä vähän hiilareita (täysjyvä pastaa kourallinen)

- iltapäivällä real-leipäpala, päällä leikkeleviipale + avocadoa, kahvia. --> Lisää pienimäärä proteiinia... ks. aamupala

- kotona tonnikalapurkki ja keitetty kananmuna.

- kotona treenin jälkeen smoothie, jossa marjoja ja puolikas banaania... -> lisää proteiinia. Oliko tässä maitopohja vai oikeasti marjoja ja banaania, vain?

Mitä tästä voisi muuttaa vielä?  Olen 164 kg ja 65 kg ja pitäisi pudottaa ainakin 3-5 kg.

-> Lisäisin treenin jälkeisen ruoan, eli ihan kunnon dinnerin, jossa vähän hiilareita (n50g), paljon kasviksia sekä vähärasvaista lihaa maks. 150g. Ottaisin sit tuon tonnikala/muna jutun pois /tai vaihdtaisin sen leipä/avokado välipalan tilalle mutta silloin lisää avokado tonnikala/muna-ateriaan.

Pointtini siis: lisää hyvää rasvaa ja toinen ateria.

Vierailija
22/24 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat syödä puuroa, niin syö puuroa, älä noita pussijuttuja, ne on pelkkää sokeria. Niistä ei ole kuin haittaa elimistöllesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 09:27"]

Haluan olla vähän hoikempi, urheilen n 5 päivää viikko, viikonloppuisin pari tuntia, pumppia, spinnausta, bodyjumppaa, steppiä, pyöräilen jne.

Olen kyllä liikkunut koko ikäni ja tiedän ettei liikunta yksin laihduta, vain ruokavalion muutos sen tekee.

ap

[/quote]

22 jatkaa: En huomannut tätä, joo tarvitset lisää ruokaa, syöt liian vähän treenimäärään nähden!! ei mene pitkään, kun kuukahdat

Vierailija
24/24 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos neuvoista. Minä nyt menen tutkimaan sitä Kiloklubia. :)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän