Diettineuvoja pyydän.. mitä mieltä mun ruokavaliosta?
- aamulla pieni annospussi kaurapuuroa + marjoja, vajaa desi maitoa, kahvilatte.
- töissä kahvia.
- päivällä salaattia iso annos, lihaa n. 200g.
- iltapäivällä real-leipäpala, päällä leikkeleviipale + avocadoa, kahvia.
- kotona tonnikalapurkki ja keitetty kananmuna.
- kotona treenin jälkeen smoothie, jossa marjoja ja puolikas banaania...
Mitä tästä voisi muuttaa vielä? Olen 164 kg ja 65 kg ja pitäisi pudottaa ainakin 3-5 kg.
Kommentit (24)
Jos haluat syödä puuroa, niin syö puuroa, älä noita pussijuttuja, ne on pelkkää sokeria. Niistä ei ole kuin haittaa elimistöllesi.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 09:27"]
Haluan olla vähän hoikempi, urheilen n 5 päivää viikko, viikonloppuisin pari tuntia, pumppia, spinnausta, bodyjumppaa, steppiä, pyöräilen jne.
Olen kyllä liikkunut koko ikäni ja tiedän ettei liikunta yksin laihduta, vain ruokavalion muutos sen tekee.
ap
[/quote]
22 jatkaa: En huomannut tätä, joo tarvitset lisää ruokaa, syöt liian vähän treenimäärään nähden!! ei mene pitkään, kun kuukahdat
Kiitos neuvoista. Minä nyt menen tutkimaan sitä Kiloklubia. :)
ap
- aamulla pieni annospussi kaurapuuroa + marjoja, vajaa desi maitoa, kahvilatte. -> Lisää proteiinia, esim rahka, munia (valkuaisia), raejuustoa, leikkelettä. Vaihda latte tavan kahviin
- töissä kahvia.
- päivällä salaattia iso annos, lihaa n. 200g. (-> ok, mikä kastike vai ei lainkaan? - lisää oliiviöljyä tai siemeniä tai pähkinöitä, oliko liha vähärasvaista? voit myös lisätä vähän hiilareita (täysjyvä pastaa kourallinen)
- iltapäivällä real-leipäpala, päällä leikkeleviipale + avocadoa, kahvia. --> Lisää pienimäärä proteiinia... ks. aamupala
- kotona tonnikalapurkki ja keitetty kananmuna.
- kotona treenin jälkeen smoothie, jossa marjoja ja puolikas banaania... -> lisää proteiinia. Oliko tässä maitopohja vai oikeasti marjoja ja banaania, vain?
Mitä tästä voisi muuttaa vielä? Olen 164 kg ja 65 kg ja pitäisi pudottaa ainakin 3-5 kg.
-> Lisäisin treenin jälkeisen ruoan, eli ihan kunnon dinnerin, jossa vähän hiilareita (n50g), paljon kasviksia sekä vähärasvaista lihaa maks. 150g. Ottaisin sit tuon tonnikala/muna jutun pois /tai vaihdtaisin sen leipä/avokado välipalan tilalle mutta silloin lisää avokado tonnikala/muna-ateriaan.
Pointtini siis: lisää hyvää rasvaa ja toinen ateria.