YH-äideillä aina haku päällä??
Oltiin tänään mun miehen kanssa kaupassa ja ihmettelin, kun mies yhtäkkiä hävisi jonnekkin .Yleensä seuraa minua kuin ankanpoika emoaan. Etsiskelin häntä pari minuuttia kunnes näin hänet keskustelemassa jonkun -ei pahalla- halvan hutsun näköisen naisen kanssa, jolla oli pieni taapero mukana. Kävelin heidän luokseen ja sanoin kohteliaasti, että nyt mennään. Katsoin siinä samalla niin ei näkynyt nimettömässä naisella sormusta, tod.näk. siis YH ja miehen sanojen mukaan nainen oli avannut keskustelun, eli siis metsästämässä miestä RUOKAKAUPASSA. Sääliksi käy..
Kommentit (13)
No pakkohan niiden on jostain elättäjä hankkia.
On.Mulla on nyt pahoinpitelystä ja kaverilla rattijuopumuksesta.
Onko miehelläsi parempi palkka kuin minulla? Ettei tarvitse elättää tai madaltaa mukamas omaa elintasoaan. T.yh
Se olin minä joka juttelin kaupassa rakastajani kanssa, kun siihen vyöryi parisataakiloinen mammuli kiskomaan miestä mukaansa äyskien ja tiuskien ja hirmustuneita katseita minuun luoden. En ollut ainoa jota eukon käytös nauratti
Saman olen itse huomannut. En kutsu enää YH-äitejä illan istujaisiin ollenkaan juuri tuosta syystä..
Jep. Laitan fiorellasta ysärillä hankitun vesiraja minimekon päälleni ja lähden jahtiin. Onneksi tänään on lämmin päivä niin prismassa ei katsota niin pahasti kuin pakkasella. Ei hätää, käyn myös siwassa ja cittarissa.
T.Yh
Ja voi kun tällä palstalla aina kaikki (vielä) naimisissa olevat mammat pelkää, että se elättäjä lähtee. Olen muuten kaunis yh ja tulot 100 000 e vuodessa. Ei kuulkaa kelpaa ne teidän lähiöjepet muille.
Ja ennen kuin kaikki huutaa provoo numero yhdeksän kohdalla, niin tiedoksi että yrittäjänä tienaa, kun on hyvä koulutus. Siitä se 100 000 e/vuodessa.
Haku on päällä oikeastaan miehillä. Yh-äitien ei yleensä tarvitse kauaa etsiä, jos haluaa seurustella. Kun muistetaan, että iso osa avioliitoista päättyy eroon, niin miehiä tulee markkinoille meitä naisia etsimään koko ajan. Ei keski -ikäinen mies katsele eikä saa parikymppistä, joten keski-ikäisiä naisia he katselevat. Monilla on lapsia, niillä miehilläkin, ja tietysti kumppani, jolla myös on lapsia. Eli yh.
aina on haku päällä, aina! nytkin tätä kirjoitellessani on jonoa tuonne ulko-ovelle asti, kai sitä pitää taas mennä levittämään sitä toosaa kun tuolla jo hermostuvat!
Onkohan naimisissa olevilla naisilla haku päällä vapaisiin miehiin ? Kun tylsistyvät avioliitoissaan.
Varmaan niitäkin on. Itselläni niin karmea liitto takana että miehet eivät ole kiinnostaneet ollenkaan muutamaan vuoteen. Eli jospa lopettaisitte yleistämisen. Ihmisiä mekin ollaan ja kaikki erilaisia.
Pidä kiinni siitä miehestäs ettei paha yh tule ja vie :D