neitsyen pimpan nuoleminen
Kommentit (4)
En ole neitsyttä päässyt nuolemaan, mutta se olisi varmaankin unohtumaton kokemus. Seisoo jo pelkästä ajatuksesta.
Mites naiset: fantasioitteko neitsyen peniksen nuolemisesta?
yksi neitsyt sattui kohdalleni ja häntä nuolin..jälkeenpäin on harmittanut etten varmaankaan osannut olla tarpeeksi varovainen, olin itse nuori ja kokematon
Ihan yliarvostettua. Olen korkannut kaksi neitsyttä ja molempien kanssa pillu maistui samalle ekalla kerralla kuin jatkossakin. Toisen kanssa tuli enemmän verta kuin toisen kanssa. Molemmat olivat tiukkoja, mutta ilmeisesti tamponien laittelu tai masturbointi oli tehnyt jo alustavaa reittiä valmiiksi. Ei mitään umpinaista immenkalvoa näkynyt. Kuitenkin läpinäkyvää kalvomaista oli lakanoissa panojen jäljiltä, että jostakin jotakin repeytymistä kyllä tapahtui.
Toinen katseli kattoon lähes ilmeettömänä sormi suussa ja toinen huusi itkien ja nauttien. Kumpikaan ei pääse edes TOP 10 joukkoon panoissani.
M39
Kyllä on ainakin itsellä. Itse olen kokematon mies ja haluaisin ensimmäisen kerrran tapahtuvan neitsyen naisen kanssa. Tähän unelmien ensimmäiseen kertaan kuuluisi myös naisen nuolemista ja häpyhuulien imemistä ;)