Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaisi että pukeudun seksiasuun, ahdistaa

Vierailija
14.07.2015 |

Mies kehotti minua pistämään päälle sänkyyn seksiasun, vaikka jonkun pvc puvun tai röyhelöisen korsetin. Kuulemma piristystä seksielämään! Minua se ahistaa. Katsoin netistä kuvia asuista ja nyt tuntuu vielä pahemmalta. :( Tunnen itseni ihan esineeksi tai seksileluksi. Eikö seksin pitäisi olla hauskaa leikkiä eikä puoliskon fetissien tyydyttämistä?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut miksei se puolisen mielyttäminen voi olla hauskaa leikkiä?

Vierailija
2/42 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ap rasittavalta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 22:12"]

Mies kehotti minua...

Eikö seksin pitäisi olla hauskaa leikkiä eikä puoliskon fetissien tyydyttämistä?

[/quote]

Ei kehoitusta tietenkään tarvitse noudattaa. Jos sinua seksiasun käyttäminen inhottaa niin sitten et käytä seksiasua. Seksissä tehdään vain sellaisia asioita, jotka molempia miellyttää.

Vierailija
4/42 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 22:24"]

[/quote]

Jos ei halua miellyttää puolisoaan niin kaikki puolison miellyttäminen on ikävää. Silloin pitää vain löytää hyvä syy sille, että voi kieltäytyä kyseisestä toiminnasta. Yksi tapa on nimittää puolison haluja fetissiksi ja haukkua hänet julkisesti palstalle.

Vierailija
5/42 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 22:34"]

No mut miksei se puolison mielyttäminen voi olla hauskaa leikkiä?

[/quote]

Jos ei halua miellyttää puolisoaan niin kaikki puolison miellyttäminen on ikävää. Silloin pitää vain löytää hyvä syy sille, että voi kieltäytyä kyseisestä toiminnasta. Yksi tapa on nimittää puolison haluja fetissiksi ja haukkua hänet julkisesti palstalle.

[/quote]

Olet kyynisempi kuin minä, mutta saattaa olla että olet myös teräväkatseisempi, eli oikeassa. Ajatus jotenkin masentaa mieltä :-/

Vierailija
6/42 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään nimessä suostu! Miehes saa upean kokemuksen jonkun muun luona kuin happaman vaimon. Älä pilaa miehes kokemusta suostumalla.

Vierailija
7/42 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei sitä ole jos itseä yököttää. Mahtaisiko puolisko kiihottua naama sitruunana olevasta vaimosta? Seksin pitää olla kivaa ihan molemmille. 

Vierailija
8/42 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 23:42"]

[/quote]

Ei sitä ole jos itseä yököttää. Mahtaisiko puolisko kiihottua naama sitruunana olevasta vaimosta? Seksin pitää olla kivaa ihan molemmille. 

[/quote]

Ei tietenkään ole kiva jos yököttää, mutta miksi ei kumppanin miellyttäminen miellytä, miksi se yököttää? Siis jonkun vaatteen pukeminen? Käytetään niitä vaatteita muutenkin kun sängyssä: kehon, tyylin ja asenteen ehostamiseen ja esille nostamiseen, kuten meikkiäkin, yököttääkö se aina?

Nyt ei ollut pissakakkaleikeistä kyse kuitenkaan, vaan aika perus seksikkyyden ehostamisesta ja segsiggään admosfäärin luomisesta.

Jos AP nyt yhtään viitsisi tutustua toisen sukupuolen vietteihin, niin karmeeta kun se onkin hyväksyä että olemme biologisia olentoja, niin ymmärtäisi että näin saisi helposti uuden raikkaan tuulehduksen omaan viehätysvoimaan miehelle, jonka kanssa on ollut suhteessa jonkin aikaa jo. Mies olisi taas yhtä innoissaan kun alussa, kaikki voittavat, erityisesti AP. Rohkeesti vaan, ei se halvenna sinua millään tavalla, et muutu leluksi miehellesi.

Vierailija
9/42 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkää pitää, koska nautin seksistä (muutamia julkisen paikan poikkeuksia lukuunottamatta) täysin nakuna. Silti voin pitää satunnaisesti ukkoni mieliksi. En kyllä koe itseäni mitenkään esineeksi tms. Ne asut vain ahdistavat sen verran, että en voi rentoutua. Tämä taas on vähentänyt mieheni intoa kyseisiin hepeniin, koska ei pidä yksipuolista seksiä hyvänä kokemuksena. Näin meillä. Erityisesti rintaliivit on ihan nautinnon murha minulle. Lolloni pitää olla vapaina.

N32v

Vierailija
10/42 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut, mutta tunsin itseni jotenkin typeräksi koko ajan. Ihan kuin olisi ollut joku näyttelijä. En pystynyt ollenkaan kiihoittumaan, ja mietin koko ajan, mikä tässä on mieheni mielestä niin ihmeellisen ihanaa. Joten en pukeudu enää, vaan haluan olla alasi omana itsenäni. Jos ei kelpaa, olkoon kelpaamatta.

Vierailija
11/42 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Uskomatonta....

Ja muutenkin, tosi julkisesti joo. Nyt kaikki tietää huomenna kun hän menee ulos kotoa.

Vierailija
12/42 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 00:20"]

Itse en tykkää pitää, koska nautin seksistä (muutamia julkisen paikan poikkeuksia lukuunottamatta) täysin nakuna. Silti voin pitää satunnaisesti ukkoni mieliksi. En kyllä koe itseäni mitenkään esineeksi tms. Ne asut vain ahdistavat sen verran, että en voi rentoutua. Tämä taas on vähentänyt mieheni intoa kyseisiin hepeniin, koska ei pidä yksipuolista seksiä hyvänä kokemuksena. Näin meillä. Erityisesti rintaliivit on ihan nautinnon murha minulle. Lolloni pitää olla vapaina. N32v

[/quote]

Juuri näin.

Vierailija
13/42 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Tämmöinen ihminen on menettänyt kosketuksen tunteisiinsa seksissä. Ihan ok monille meistä, mutta ei niille, jotka menee seksissä tunnepuoli edellä (kuten esim. minä). Silloin mulle on kaikista tärkeintä, että kumppani nauttii eikä minuakaan ahdista, häiritse tms. En voisi nauttia, jos vaatisin kumppaniltani vastenmielisyyksiä hänelle. 

Mitä tulee toisen halujen toteuttamiseen koska rakastaa tai haluaa toiselle tuottaa nautintoa niin ei se ikävä kyllä mene suoraviivaisesti näin. Kyllä mulla silti voi olla kohtia, joihin en pysty, estoja tai mitä vaan, vaikka rakastaisin kumppaniani miten. 

Tosi loukkaavia te, jotka ilmoitatte ap:n miehelle kelpaavan tämän takia vieras. Jos näin on niin ei ole sitten aloittajan arvoinen mies. Eikä ehkä päinvastoinkaan tälle miehelle, hyvä, että tulee esiin ennen kuin on lapsia. Mutta mitään syytä totella miestä tässä asiassa ei ole, jos olosi ei tunnu asiaa kohtaan hyvältä! Ei seksin pidä tuntua pahalta!

Vierailija
14/42 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 00:39"]Mitä tulee toisen halujen toteuttamiseen koska rakastaa tai haluaa toiselle tuottaa nautintoa niin ei se ikävä kyllä mene suoraviivaisesti näin. Kyllä mulla silti voi olla kohtia, joihin en pysty, estoja tai mitä vaan, vaikka rakastaisin kumppaniani miten. 

[/quote]

Tottakai kaikkilla on rajansa, miehillä ja naisilla, eikä pidä ketään ikinä pakottaa mihinkään. Mutta jos sen rajansa vetää ihan perustasolle, siis nollatasolle, baseline, vaikuttaa kovasti ettei edes yritetä tehdä mitään toisen mieliksi, eikä yritetä ymmärtää toisen näkökantaa, että miten se voi olla erilainen omasta ajattelumaailmasta. Mies ei taatusti näe APta sen enempää esineenä jos hän pukee jonkun vaatteen päälle, jos AP voi hyväksyä sen niin ei pitäisi enää tuntea itsensä esineellistetyksi, vain entistä halutummaksi.

Vierailija
15/42 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei AP:n tietenkään pidä tehdä sellaista mikä ei kivalta tunnu, MUTTA nyt AP kääntää tilanteen miehen viaksi. Seksi ei saa olla puolison halujen tyydyttämistä.... siis hä?

Ei siitä pidä ahdistua että kumppani diggailee jostain (ei se ole hänen vikansa, eikä ole kovin fiksua syyllistää myöskään toiveen ääneen sanomisesta). 

Vierailija
16/42 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseni laittaa joskus asuja tai korsetin päälle. Hän pitää siitä pukeutumisesta. Valokuvissa ollaan käytetty asuja myös.

Mutta pidän alastomasta naisesta, joten ei usein noita käytetä. Jos kokeilet niin tiedät miltä se tuntuu.

Mutta jos se tuntuu kovin kauhealle niin ei sitä kannata sitten tehdä. Keskustele kumppanisi kanssa asiasta.

Kyllähän se asu voi tehdä lisää eloa, mutta se oma vaihtoehto pitää löytyä.

Vierailija
17/42 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 00:29"]

Olen kokeillut, mutta tunsin itseni jotenkin typeräksi koko ajan. Ihan kuin olisi ollut joku näyttelijä. En pystynyt ollenkaan kiihoittumaan, ja mietin koko ajan, mikä tässä on mieheni mielestä niin ihmeellisen ihanaa. Joten en pukeudu enää, vaan haluan olla alasi omana itsenäni. Jos ei kelpaa, olkoon kelpaamatta.

[/quote]

Jos et tuon vertaa arvosta kumppaniasi niin olisit kelpaamatta.

Vierailija
18/42 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään välitä seksihepeneistä, koska aina tuntuu siltä, että en ole niissä kaunis, seksikäs tai hyvännäköinen. Vaikka mieheni innostuu joka kerta ja kehuu, imartelee ja selkeästi käy kuumempana. Itselle tulee vaan olo, että jos mies kävisi yhtä kuumana pelkästään alastomaan minuun, niin silloin ne hepenet tuntuisi hyvältä ajatukselta, itselleni. Koska minusta se kiihko ja himo täytyy olla olemassa ensiksi ilman mitään lisäkiihokkeita, ennenkuin tunnen, että olen oikeasti haluttava. Got the point? Jos sen saa aikaan lisähärpäkkeillä, onko se aitoa halua vai fantasiaa, joka lähtee muualta, kuin omasta itsestä? Kumppanista? Tottakai on mukavaa tehdä asioita toisen mieliksi ja ilahduttaa toista, mutta ei sen halun täydy olla kiinni jostain pitsistä ja sukkanauhoista. Sen pitää olla jo valmiiksi siellä.

Vierailija
19/42 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 23:01"]

Älä missään nimessä suostu! Miehes saa upean kokemuksen jonkun muun luona kuin happaman vaimon. Älä pilaa miehes kokemusta suostumalla.

[/quote]

Typerää vedota tuollaiseen. Jos mies haluaa seksiä vaikka lapsen kanssa, niin se pitäisi hänelle tarjota? Missä ne rajat kulkee, jos ei omassa moraalissa.

Olen sitä mieltä, että jokainen laittaa rajat siihen mikä tuntuu itsestä hyvältä. Niitä rajoja voi kuitenkin kyseenalaistaa. Ja omaa seksuaalisuuttaan käydä läpi. Eli ei auta kun sanon, että roolileikit on mukavia ja harmittomia. Ne täytyy itse löytää itsestään ja aloittaa pikkuhiljaa. Ensin laittaa vähän entisestä poikkeavaa, mutta itselle sopivaa päälle. Kyllä se siitä. Ja tosiaan jos mieheni esim.haluaisi minun pukeutuvan sikapukuun ja vinkuvan kuin sika (eläinseksi ketjun innoittamana) voisi se tehdä tiukkaa. Varsinkin jos tuntuisi, että  mies haluaa eläinseksiä. Joten mikään ei ole niin mustavalkoista.

Vierailija
20/42 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 12:19"]

En minäkään välitä seksihepeneistä, koska aina tuntuu siltä, että en ole niissä kaunis, seksikäs tai hyvännäköinen. Vaikka mieheni innostuu joka kerta ja kehuu, imartelee ja selkeästi käy kuumempana. Itselle tulee vaan olo, että jos mies kävisi yhtä kuumana pelkästään alastomaan minuun, niin silloin ne hepenet tuntuisi hyvältä ajatukselta, itselleni. Koska minusta se kiihko ja himo täytyy olla olemassa ensiksi ilman mitään lisäkiihokkeita, ennenkuin tunnen, että olen oikeasti haluttava. Got the point? Jos sen saa aikaan lisähärpäkkeillä, onko se aitoa halua vai fantasiaa, joka lähtee muualta, kuin omasta itsestä? Kumppanista? Tottakai on mukavaa tehdä asioita toisen mieliksi ja ilahduttaa toista, mutta ei sen halun täydy olla kiinni jostain pitsistä ja sukkanauhoista. Sen pitää olla jo valmiiksi siellä.

[/quote]

Siis jos hepenet eivät antaisi miehelle mitään lisäarvoa, lisäkiihdykettä, silloin niitten käyttö tuntuisi sinulta hyvältä idealta? .... Just. Mieti nyt vielä kerran. 

Mitäs jos sen lisäkiihkon saakin aikaan teolla, joka voi olla miehen mieliksi vaatteen pukeminen, eikä pelkän vartalon ulkonäöllä? Sinähän jo tavallaan esineellistät itsesi tässä pelkäksi vartaloksi, että se miehen kiihko johtuu siitä. Et puhu teoistasi, käytöksestäsi, sielustasi, tai tunteistasi, vaan alastomasta vartalostasi....

"Tottakai on mukavaa tehdä asioita toisen mieliksi..."  Kyllä ymmärrän sun koko viestin ajatuksen, mutta jotenkin nyt tuntuu että tämä on vähän ristiriidassa muun tekstin kanssa, kun kyse on kuitenkin vain pienimuotoisesta visuaalisesta ehostamisesta. Tässä naisten vastauksia lukiessa ihmettelen et ei kai tässä nyt sittenkin voi olla niin että #5 jonka luulisi provoksi, onkin enemmän asian todellisessa ytimessä. Toivottavasti ei.