Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA PELOTTAA IHAN HIRVEÄSTI!

Vierailija
14.07.2015 |

Oon 15v ja kaverit ovat houkutelleet jo jonkun aikaan polttamaan. No olen polttanut tämän kesän aikana n.10 tupakkaa. No tulin järkiini enkä ole polttanut enää muutamaan päivään , mutta kaverit kylläkin. Olen tiukasti sanonut ei. No nyt olen alkanut tuntea jatkuvaa kurkun ärsytystä. Kun yskäsee se tulee heti takaisin. Mitä jos olen saannut jonkun tupakan aiheuttaman taudin? D': Olen siis lopettanut jo.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että lopetit. Vakavat taudit tulevat viiveellä, ei noin äkkiä.

Vierailija
2/19 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuommoinen määrä tupakkaa mitään pysyvää haittaa aiheuta. Voi olla myös pelkkää flunssaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että lopetit! Äläkä missään nimessä aloita uudelleen sillä jokainen tupakka VOI olla askelen lähempänä kuolemaa. Et sinä tuosta määrästä mitään saa eikö noin nopeasti edes ehdi tulla mitään. Muttaa HYVÄÄ TUO EI TODELLAKAAN OLE TEHNYT.

Vierailija
4/19 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tule noin vähäisestä määrästä. hyvä kun lopetit.

Vierailija
5/19 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää. Selvisit säikähdyksellä, hyvä kun lopetit

Vierailija
6/19 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tupakointi voinnut ärsyttää keuhkojasi tms. Hyvä että lopetit.

Vierailija
7/19 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt kun hengitin sisään niin oikealla puolella kurkkua tuntui vihlova kipu. Ei siis ollut normaalin tuntuinen kurkkukipu. Ap

Vierailija
8/19 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaiset ole mitään kavereita jos painostavat polttamaan, vaikket olisi edes halunnut. Hanki parempia kavereita.

Vierailija
9/19 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu, sulle tulee varmaan kohta flunssa. Itsekkin nuorempana poltin muutaman kavereiden painostuksesta, mutta tulin aina sen jälkeen flunssaan! Ja tosissaan melkeen joka kerta :D Tajusin nopeasti asian laidan ja lopetin polttamisen. Hyvä, että itsekkin tajusit lopettaa ajoissa.

Vierailija
10/19 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuosta määrästä mitään vakavaa tule. Mutta voi tulla JOS vielä jostain syystä jatkat.

Vierailija
11/19 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi lopettaa myös se kavereiden tupakansavujen haistelu.

Vierailija
12/19 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo yksi tupakka ja kaljapullo voi tappaa, veisasi fanaattinen demonisoiva terveysvalistaja yhdeksänkymmentä luvulla...

Vierailija
13/19 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka voi luvata, että tuosta ei ollut mitään haittaa. Voi olla kurkun limakalvo jo kärsinyt ja tullut solumuutoksia. Kerro nyt heti vanhemmillesi, jotta osaavat viedä sinut lääkärille!

terveisin tuleva lääketieteen kandi

Vierailija
14/19 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti tupakointikokeilusi teki sinusta vain hetkellisesti alttiimman flunssalle. Selvähän on että itsensä myrkytys altistää herkemmin erilisille perus sairastumisille. Useinhan tupakoijat on vähän helpommin pikku kröhässä kuin tupakoimattomat - saatika kun vasta aloittaa tupakoinnin eikä keho ole tottunut.

Vakavat taudit kuten keuhkoahtaumajutut tulee vasta vuoskymmenien viiveellä.

Vierailija
15/19 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh, on sulla kyllä kivoja "kavereita". :D onneksi lopetit sillä ihan terveyssyiden lisäksi poltat rahaa ilmaan täysin turhasta. En ymmärrä, miksi joku tupakoi.. Mutta toisaalta syödäänhä mekin just makeisia, sipsejä tms. vaik ei niistäkää mitää hyötyä oo :'D

Anyway suosittelen lämpimästi vaihtamaan kaveripiiriä.

T15

Vierailija
16/19 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä kurkun limakalvoa saa aika lailla ärsyttää, että syöpä tulee.

Vierailija
17/19 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei tuo 14 kirjoituksen juttu oikein pure. T.18

Vierailija
18/19 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä. Oli tyhmää polttaa

Vierailija
19/19 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 21:09"]

kohta oot kräk huoruli detroitin kaduilla myymässä peppureikää neekerimiehille !

[/quote]Tällästen kommenttien takia ärsyttää lukea keskustelupalstoja. En oikeetsi ymmärrä millainen ihminen kirjoittaa tuollaista. Vaikka anonyyminä täällä kirjoitellaan, ei se tarkoita että voi kirjoitella törkeyksiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi