TOP 3 Raivostuttavimmat Blogipostaukset...
Sairauslomani kunniaksi olen saanut lojua päivän sohvalla tabletin kanssa ja mikä olisikaan paras tapa käyttää aika kun lukea blogeja. Listataan tähän Raivostuttavimpien postauksien TOP 3!
1. http://blogit.kaksplus.fi/munakoisonijamina/2015/07/08/sukupuolineutraalit-neuvolakortin-kannet-bullshit-sanon-mina/ -Kenen persettä se oikeasti kutittaa minkä värinen joku kortti on, mitä ekan vuoden jälkeen käytetään kerran vuodessa? En tajua miten tästäkin aiheesta saa muka noinkin paljon tekstiä!
2. http://blogit.kaksplus.fi/blogi/yksinhuoltajaaidiksi2011/netissa-tutustuminen-ihmisiin/ Jos mä olisin tän mimmin ystävä/kaveri/ex niin repisin pelihousuni siitä että mun nimi mainitaan blogissa. Lisäks tota jankkausta ja toistoo ei jaksa lukee erkkikään.. Kännissä vois ehkä toimia, kun sillon ei muuten meinaa tajuta mitään, niin toisto tulee tarpeeseen...
3. http://blogit.kaksplus.fi/katrisorsa/kurkkaus-meidan-seksipaivaan-ja-arvonta/ "Minulla on pimpsa, työnnän sinne tavaroita, joskus joku muukin työntää. Olen vähän huomion hakuinen, mut hei, tässä olis alekoodi ja arvonta"
VMP!!! Mitkä on teidän TOP 3?? :D :D
Kommentit (37)
Kaikki postaukset joissa korostetaan VÄSYNEITÄ LUKSUS- & LOGOMERKKITUOTTEITA! Oli ne sitten laukkuja, meikkejä, kenkiä, huiveja, tuoksukynttilöitä tai sisustustekstiilejä.
Semmoiset joissa julkinen bloggaaja liioittelee olevansa todella koulukiusattu, siis suurin piirtein maailman koulukiusatuin ressukka tapaus, ja kehtaa mennä ravintolaan pompottamaan tarjoilijaa ja kirjoittaa vielä mauttomasti blogikommenttiin että vuosien jälkeen se entinen "koulukiusaajansa" joutui tarjoilla hänelle koska Hän on nyt ihan suuri bloggaava stara!
Eikö tuo ole sitten julkista kiusaamista??
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 23:48"]
Semmoiset joissa julkinen bloggaaja liioittelee olevansa todella koulukiusattu, siis suurin piirtein maailman koulukiusatuin ressukka tapaus, ja kehtaa mennä ravintolaan pompottamaan tarjoilijaa ja kirjoittaa vielä mauttomasti blogikommenttiin että vuosien jälkeen se entinen "koulukiusaajansa" joutui tarjoilla hänelle koska Hän on nyt ihan suuri bloggaava stara!
[/quote]
Kuka noin on tehny?
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 22:27"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 22:15"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 21:59"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 21:45"]
Melkeen kaikki Heart Pumps Dieselin jutut. Vituttaa se ämmä niin paljon mut pakko aina käydä lukemassa että voi nauraa sille ja sen noloille jutuille
[/quote]
Ei saatana, ihan samaa mieltä! Kirjoitustyyliltään ja persoonaltaan melkein surkean ärsyttävä, mutta niin koukuttava
[/quote]
No tarkenna nyt edes sinä!!
[/quote]
Ku ei sitä osaa määrittää! Jotenkin tekstistä tulee sellanen ärsyttävä "minäminä kyllä mä tiedän ja näin se menee"-asenne, uskoisin henkilön olevan yhtä puhelias oikeassa elämässä kuin blogissakin joka on ainakin saakelin rasittavaa. Muutenki tollanen keskipaksu makrkettimeikkipullukka.
[/quote]
Musta puheliaisuus on kiva piirre ihmisessä mutta mustakin kuulostaa tosi semmoselta besserwisseriltä postauksissaan, niinkun että ei ole muiden mielipiteille tilaa kun hän vain on oikeassa. Pullukka, no joo, mut ei se liity siihen onko ärsyttävä blogi.... Eniten mua ärsyttää kirjoitustyylissä just siitä läpipaistava minäminä-asenne, puhuu varmaan ihan koko ajan itsestään livenä
Mua rasittaa Akkavalta -blogin #vainkääpiöjutut -postaukset, tässä esimerkki http://blogit.kaksplus.fi/akkavalta/2015/08/10/vainkaapiojutut-9/
Niinkun että KETÄ KIINNOSTAA?!
Sinänsä ei mitään bloggaajaa tai hänen lapsiensa juttuja vastaan, mutta totuushan on ettei nuo oikeesti kiinnosta ketään muuta kuin niitä jotka nuo lapset oikeesti tuntee. Vähän niinkun Hoplopissa kaikkien muiden lapset riehuu rasittavasti ja omat + kavereiden lapset vaan osaa hienoja temppuja.
Mua ärsyttää kaikki haastepostaukset. Ne on vaan tylsiä.
Postauksen alussa merkintä "Postaus sisältää yhteistyön merkeissä saatuja tuotteita". Sitten... Meille tarjoutui kerrassaan mahtava mahdollisuus tutustua tuotteeseen xxxyyy. Kolme sivuja tylsää ja itsestäänselvää jaarittelua jostain aiheesta joka ei kiinnosta edes bloggaajaa itseään. Lopussa asukuva tai lapsen kuva: Pipo: saatu. Haalari: saatu. Hanskat: saatu. Kengät: h&m. Niin turhaa ja tylsää. En jaksa enää lukea blogeja, joissa joka toinen postaus on mainos.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 13:20"]
[/quote]
Taidan tietää, kenest puhut.
[/quote]
Tämä?
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:48"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 13:20"]
[/quote]
[/quote]
Tämä?
http://kissanpaivakimara.blogspot.fi/2014/08/kutsumua.html
[/quote]
Jos tästä on kyse niin tuo eka nillittäjä on todennäköisesti joku näistä entisistä kiusaajista, kun muka kahden lauseen perusteella tietää että on oikein pompoteltu. Tuossa kahdessa lauseessa kun ei ollut mitään mautonta. Ylipäätään tuo postaus on mun silmään ihan täysin asiallinen, ei mitään turhaa kiihkoilua tai reuhaamista.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 20:54"]
http://www.kaksinaamainen.com/2015/07/bodypositive-vai-bodybullshit.html - taas joku haluaa tekosyyn ilkkua isommille nojaten "terveyteen"
[/quote]
Tämä! Ja arvatkaa ärsyttikö kun huomasin tekstin poistuneen D: Ei tainnut kestää kritiikkiä jota tästä sai.
[/quote]
1) Kuvaoksennukset. Maijalla on vaatteet. Kuvissa Maija istuu, Maija seisoo, Maija makaa, Maija kävelee, Maijan jalat, Maijan rannekello, Maijan laukku, Maijan takinnappi, Maija katsoo varpaita kun käsi sipaisee hiuksia, Maija kävelee toiseen suuntaan.
2) Pitkitetyt juttusarjat. Maijan kaverilla oli synttärit. Eri päivinä Maija pohti mitä vaatteita laittaisi, miten meikkaisi (uusi kamppis-huulipuna ja mainoslinkki), sitten Maija kertoi piti etkot parin kaverin kanssa (samppanjaa), seuraavana päivänä niistä synttäreistä, sitten mitä lahjoja oli ostettu, lopuksi jälkipuinti kuinka kivaa oli. Parhaimmillaan Maijan kaverit Liisa, Leena ja Petteri ovat myös bloggaajia ja ovat kertoneet omissa blogeissaan vastaavat asiat.
3) Täytepostaukset. Ei ole oikeastaan mitään asiaa, joten heitetään vaikka joku kuvakollaasi mainoslinkkeineen tai kiva kuva brunssista mietelauseen kera.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 22:15"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 21:59"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 21:45"]
Melkeen kaikki Heart Pumps Dieselin jutut. Vituttaa se ämmä niin paljon mut pakko aina käydä lukemassa että voi nauraa sille ja sen noloille jutuille
[/quote]
Ei saatana, ihan samaa mieltä! Kirjoitustyyliltään ja persoonaltaan melkein surkean ärsyttävä, mutta niin koukuttava
[/quote]
No tarkenna nyt edes sinä!!
[/quote]
Ku ei sitä osaa määrittää! Jotenkin tekstistä tulee sellanen ärsyttävä "minäminä kyllä mä tiedän ja näin se menee"-asenne, uskoisin henkilön olevan yhtä puhelias oikeassa elämässä kuin blogissakin joka on ainakin saakelin rasittavaa. Muutenki tollanen keskipaksu makrkettimeikkipullukka.