Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis eikö nykyään muka voi saada uutta työpaikkaa ilman suosittelijoita?

Vierailija
24.02.2022 |

Mennyt on mennyttä, nykyhetki nykyhetkeä, oli sitten takana poltetut sillat taikka ei.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka niin väittää? Minä en ole koskaan laitellut mitään suosittelijoita työhakemuksiini yksinkertaisesti siitä syystä ettei minua kiinnosta kaveerata pomojen kanssa.

Vierailija
2/25 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minä sain. Mutta se olikin epätoivorekry.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmasti eniten alasti esim hoitoalalla on niin kova pula henkilökunnasta että palkataan eka jolla koulutus.

Vierailija
4/25 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun suosittelijoille ole soitettu koskaan.

Vierailija
5/25 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minultakin kysytty. Tuollaiseen en suostu. Pyydän kyllä kirjallisen arvostelun työtodistukseen, mutta en ala ruinaamaan esimiehiä suosittelijaksi.

Vierailija
6/25 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan joiltain uravalmentajien lässytyksiltä.

Vierailija
7/25 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pyytänyt ja laittanut suosittelijoita. Näillä oli omalla kohdallani merkitystä, koska alalla todella soitellaan edellisiin työpaikkoihin. 

Vierailija
8/25 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka niin väittää? Minä en ole koskaan laitellut mitään suosittelijoita työhakemuksiini yksinkertaisesti siitä syystä ettei minua kiinnosta kaveerata pomojen kanssa.

Ja niitähän riittää, siis niitä pomojen p*rseennuolijoita. Oksettavia ihmisiä.

Vierailija
9/25 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi saada.

Vierailija
10/25 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole polttanut siltoja takanani, mutta toisaalta en ole kehdannut pyytää suosittelijaksi pomoa joka on harmissaan lähdöstäni.

Vierailija
11/25 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee töihin!

Vierailija
12/25 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu ilmankin, kun on moottoriturpa.

Vierailija
13/25 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai alalla riittävä työvoimapula, mut soitettiin töihin ennen valmistumistani, eikä ollut päivääkään alan työkokemusta 😁

Tosin, itse olen ihan tyytyväinen, siistiä sisätyötä joustavalla työajalla ja palkkakehitys ihan ok.

Vierailija
14/25 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä työpaikkoja saadaan ilman suosittelijoita.   Mutta hyvä suosittelija on kuin kirsikka kakun päällä.

Takaa sen, että työhön pyrkivällä on osaamista, kykyjä ja ammattitaitoa tarjota myös uudelle työnantajalle.

Vierailija
15/25 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuvitellaan, että suosittelijan tulee olla nimenomaan oma pomo? Minun suosittelijani ei ole koskaan ollut esimieheni ja kaiken lisäksi suosittelija vaihtuu sen mukaan, mihin haen.

Vierailija
16/25 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuvitellaan, että suosittelijan tulee olla nimenomaan oma pomo? Minun suosittelijani ei ole koskaan ollut esimieheni ja kaiken lisäksi suosittelija vaihtuu sen mukaan, mihin haen.

Kuka sitten, paras ystävä tai naapuri, jolle ostetaan kossupullo? Korruptio jyrää näissä. Pikkupomot suosittelee toisiaan.

Vierailija
17/25 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä oletkin duunari, suosittelijoita kysytään lähinnä päälliköiltä etteivät olisi tuollaisia kuin sinä. 

Vierailija
18/25 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sitten, paras ystävä tai naapuri, jolle ostetaan kossupullo? Korruptio jyrää näissä. Pikkupomot suosittelee toisiaan.

Oletpas sinä ahne jos et suosittelee hyvää tyyppiä ihan hyvyyttäsi. Huonoa työntekijää en suosittelisi kun oma mainehan siinä menee. 

Vierailija
19/25 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En palkkaisi tyhjänpuhujaa. 

Vierailija
20/25 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime syksynä sain ilman suosittelijoita. Manager tiittelillä ja suuressa teollisuusalan firmassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi