42v ja haluan vauvan.
2 lastani ovat ala-asteella toinen ekalla luokalla ja toinen tokalla eli he eivät ole mitenkään vanhoja vielä. Haluaisin iltatähden. Muita samanlaisessa tilanteessa?
Kommentit (15)
Myös minä haluaisin lapsen nyt yli nelikymppisenä. Olisin äitinä kypsempi nyt kuin silloin aikoinaan... Saapa nähdä, en usko että toiveeni toteutuu. Kaikkein suurin toiveeni.
Minä halusin kans, olin sun iässä vielä lapseton ja aloin haluamaan vauvaa muutamaa vuotta aiemmin. Ei vaan tullut ja niinpä ajattelin että se oli siinä ja ikää oli silloin 43 vee. Elämä on vaan niin ihmeellistä ja tulin raskaaksi 43 v ja vauvan sain 44 v. En ollut tiennyt kuinka upeeta on saada oma lapsi. Kasvattaa ja olla osana elämää. Aivan mahtavaa.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 18:10"]2 lastani ovat ala-asteella toinen ekalla luokalla ja toinen tokalla eli he eivät ole mitenkään vanhoja vielä. Haluaisin iltatähden. Muita samanlaisessa tilanteessa?
[/quote]
Ymmärrän, mutta mieti tarkasti vielä. Oletko valmis taas yöheräämisiin ja päiväkotijuttuihin yms? Hän todennäköisesti ei tulisi niin läheiseksi myöskään sisarustensa kanssa suuren ikäeron vuoksi. Mutta jos todella haluat alkaa alusta taas niin sitten vaan tuumasta toimeen
Itse nautin kun ei tarvitse päiväkotiin viedä ja saan nukkua viikonloppuisin pitkään. Voin ottaa päikkäritkin. En jaksaisi enään vauva-arkea. Kai se on vaan odoteltava mummoksi tuloa. T. Toinen nelikymppinen.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 18:14"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 18:10"]2 lastani ovat ala-asteella toinen ekalla luokalla ja toinen tokalla eli he eivät ole mitenkään vanhoja vielä. Haluaisin iltatähden. Muita samanlaisessa tilanteessa? [/quote] Ymmärrän, mutta mieti tarkasti vielä. Oletko valmis taas yöheräämisiin ja päiväkotijuttuihin yms? Hän todennäköisesti ei tulisi niin läheiseksi myöskään sisarustensa kanssa suuren ikäeron vuoksi. Mutta jos todella haluat alkaa alusta taas niin sitten vaan tuumasta toimeen
[/quote]
Nimenomaan tulisi läheiseksi. Ei tarvitse enää kilpailla huomiosta noin paljon vanhempana.
Kai olet jo jättänyt ehkäisyn pois? Nyt ei ole aikaa viivytellä! Tsemppiä!
Voinko mä toimia aplle siitosorina? Olen kolmekymppinen terve ja raavas työmies. En polta enkä juo. Kaluni on suuri ja runsaspermainen.
No ei nyt noin vanhaa enää kakruja tehdä. Seuraavaksi sitten ne lastenlapset. Mietihän nyt järjen kanssa taas. Äidit ja mummot erikseen. Ei mummoäitejä kiitos yhtään enempää. Mautonta.
Mikään ei ole ihanampaa kuin vauva sun iässä, ei mikään. Sain ainokaiseni tuossa iässä. :) Ei ole mitään kielteistä sanottavaa.
Mä haluisin myös mutta oon kohta myös 40. Lisäksi entisenä kiusattuna kärsin masennuksesta nykyään. Vauva haaveet saa jäädä. =(
Minäkin 42v (täytän tänä vuonna 43) haluaisin vauvan. Ainokainen on lukiossa.
Mutta en saa. Haluan, mutta en halua kuitenkaan.
Tunnen parikin naista, jotka ovat saaneet iltatähden vielä tuotakin vanhempina ja ovat olleet onnellisia päätöksestään. Itse en enää jaksaisi, ellei sitten kohdalle sattuisi aivan ihana mies. :-)